Borderlands beställt!

Inaktiv
Borderlands beställt!

Ja, nu har jag beställt Borderlands! Synd dock att jag inte hann beställa det igår för då hade jag förhoppningsvis haft spelet tills imorgon och kunnat lira det under helgen. Men det fick jag ta idag istället. Jag klarar mig nog.

Men det var på tiden att skaffa sig ett nytt spel. Tur hade jag som hittade Borderlands på elgigantens onlineshop, för 389:- med frakt. Jag har för det mesta fått lira vanliga FPS-spel men Borderlands är både FPS och action samtidigt som det är en tuch av rollspel inblandat med. Riktigt nice, imo.

Ska nog lira lite Killzone 2 nu, är sugen på det rätt så mycket just nu.

Btw, idag så snöade det för första gången hos oss längst ner i småland!

Och en sak till! Är det någon som vet hur lång på ett ungefär singelplayer kampanjen är på Borderlands? Samt hållbarheten?
Lirar på PS3 ifall någon undrar.

_Heyno

VidZone till PS3 ute nu! PS-Store bland "Latest"

#blogg


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem
Borderlands beställt!

signatur

Rawr

Inaktiv

Jo, jag vet. Men jag litar inte en sekund på Spelbutiken. Sist jag beställde ett spel därifrån så fick jag inte den. Så jag avbeställde och köpte på discshop istället.


signatur

When It's Game Over. It Is.

Medlem

Spelbutiken har alltid funkat skitbra för mig:) Men men! Du får säga hur Borderlands är, har varit sugen på det väldigt länge nu!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:

Spelbutiken har alltid funkat skitbra för mig:) Men men! Du får säga hur Borderlands är, har varit sugen på det väldigt länge nu!

Jag kan säga att Borderlands är riktigt kul. Spelar hela tiden känns det som 2 eller fler polare gör det hela awesome.


signatur

Rawr

1
Skriv svar