Värsta natten i mitt liv.

Medlem
Värsta natten i mitt liv.

Allt är rent utsagt helvette nu, and yes i brist på annat så gnäller jag HÄR, i mitt andra hem.

Hoppas ni andra aldrig får det så här.
Helvette.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Life's a bitch, then you die.. go to hell and then you fry.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

vågar man fråga vart det är som värst?


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem
Skrivet av 4skin:

vågar man fråga vart det är som värst?

Vart? in my fucking heart.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

problem with ze lady eeeehhh?


signatur

Man skulle ha två hjärnor så att man kunde sabba den ena

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Allt är rent utsagt helvette nu, and yes i brist på annat så gnäller jag HÄR, i mitt andra hem.

Hoppas ni andra aldrig får det så här.
Helvette.

Du kunde inte varit mer specifik? Nu blev jag ju intresserad här.

Medlem

Vi har alla skitdagar, att ta ut det på oss trevliga lirar är väl inte så schysst


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

jo fyfan. Själv så försöker mina föräldrar få mig till ett fosterhem nu, så jag har också ett helvete nu

Inaktiv
Skrivet av SeniiL:

Allt är rent utsagt helvette nu, and yes i brist på annat så gnäller jag HÄR, i mitt andra hem.

Hoppas ni andra aldrig får det så här.
Helvette.

Kärleken?


signatur
Inaktiv
Skrivet av Famest:

jo fyfan. Själv så försöker mina föräldrar få mig till ett fosterhem nu, så jag har också ett helvete nu

Fosterhem... Varför då mate?

Medlem
Skrivet av SeniiL:

Allt är rent utsagt helvette nu, and yes i brist på annat så gnäller jag HÄR, i mitt andra hem.

Hoppas ni andra aldrig får det så här.
Helvette.

Vad står på?

Famest: Vad står på?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Urk, det känns som jag inte har sovit på 48 timmar


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

Min dator har inte varit påslagen i 17 dagar nu, börjar också tära lite. (nätagget är paj)
Och de som säger att de har det för jävligt; lider med er, hela sommaren 05 var så för mig. Ryser fortfarande då jag tänker på den.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

I pity the fool... who doesn't berättar hela historien.

Medlem

Men va fan ta dig i kragen och sänk ett helrör som en riktig man.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Det var då ett jävla gnäll...

Inaktiv

Får man fråga vad som står på? Med alla som gnäller dvs

Inaktiv

Panikångest?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Är magsjuk! ganska sunkigt det me

Medlem
Skrivet av Alcr:

Får man fråga vad som står på? Med alla som gnäller dvs

Mm? :/

Medlem
Skrivet av Fardion:
Skrivet av Famest:

jo fyfan. Själv så försöker mina föräldrar få mig till ett fosterhem nu, så jag har också ett helvete nu

Fosterhem... Varför då mate?

Föräldrarna tycker att jag är ett problem, att jag inte är en del av familjen och att jag verkligen inte beter mig som en del av familjen, att jag förstör mitt liv för att jag hänger med polarna(JAG ÄR FAN BRA I SKOLAN KLAGA INTE ) osv.
Själv så är det ett hårt slag mot mig, men jag har vetat att det skulle hända förr eller senare. Mina föräldrar gav mig förslaget att antingen så förbättrar jag mig genom att sluta umgås med mina kompisar, aldrig sitta vid datorn(sälja den ) och plugga från det att jag kommer hem tills jag går och lägger mig, ELLER så kunde jag flytta ut, hur jag flyttar ut spelar ingen roll bara jag försvinner.

Tro mig folk, jag umgås inte med fel folk, jag pluggar, och när jag sitter vid datorn så pluggar jag också(Tacka Britannica, Microsoft Student och Wikipedia vettja!). Nä, det är mina föräldrars problem när jag lyckas i livet, att inte vilja ha sin son som man har uppfostrat och älskat(kanske) är det värsta som kan hända.

Medlem

Usch då fan va svårt.. :/ /me lider med dig

Medlem

Jag vet bara en sak om att befinna sej i helvetet, och det är att man måste åka dit för att någonsin kunna ta sej därifrån. Det hjälper antagligen inget, men jag tycker att det borde sägas

Inaktiv

Herregud, första känsliga tråden (Förutom typ mitt PS2 har dött) ;O.

Fan Famest. Låter fan inte alls roligt :O. Men du har ju fortfarande tid att förändra dig? Du är ju inte utslängd än?

Har du ingen brosa/syrra eller liknanade att bo hoss om det värsta händer?


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Famest dinna föräldrar kan ta och hoppa. Hur gammal är du? Hade jag varit du hade jag ringt soc och sagt att du inte tål dinna föräldrar och måste få flytta så flyttar du till en liten etta och bor där.

Fy fan vilka mongo föräldrar.


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Famest - ush
och du med sinil, vad det nu än är som har hänt,
men kom ihåg det finns folk som har haft det värre: http://www.warpdrive.se/?22299


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

famest, har varit med om något liknande, och kan bara säga att det är bättre att förekomma än förekommas. flytta innan problemen blir värre, eller dina föräldrar drar in soc. (gör det själv, om du ska ha något att säga till om.)


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

"Det är enkelt att förkasta maktens fördelar, desto svårare är det att acceptera dess nackdelar".

Okänd.

Ett tips till alla därute är att faktiskt lämna datorerna lite då och då. Skaffa ett arbete, eller någon form av trygghet (för alla welfarecheckare därute ;O), studera, ägna er åt datorerna sedan. Vill inte låta som någon gaggig gubbe, men det är så det fungerar. Att stänga inne sig själv är inte bra, det har jag egna erfarenheter av.

Hoppas det löser sig för er.

Medlem

Tack för alla tips, det är lite sjukt, mina föräldrar har aldrig varit sånna förr, SkruMp jag har inga syskon att bo hemma hos dock har jag en vän vars pappa glädjeligen låter mig bo hemma hos dem.

Nej, jag kan inte förbättra mig, jag är så bra jag kan bli, jag pluggar stenhårt i skolan och det märks, jag umgås med väldigt bra folk(även om mina föräldrar inte tror det). Jag menar, dem som jag umgås med är inte sånna pundare som håller på och röker på, dricker varje helg, rånar folk etc. Utan mer normala människor och datornördar.

Jag är ytterst chockad över situationen, men på samma gång har jag i flera år vetat att mina föräldrar har varit väldigt annorlunda mot mig.

Nolimitsoya, ska försöka ta till mig ditt tips och se vad jag kan göra med situationen, om mina föräldrar inte vill ha mig ska jag se till att dem inte har mig. Kanske mina föräldrar mår bättre utan mig i sitt liv, då får det bli så också, för jag mår troligtvis också bättre i så fall.

Inaktiv
Skrivet av Famest:

Tack för alla tips, det är lite sjukt, mina föräldrar har aldrig varit sånna förr, SkruMp jag har inga syskon att bo hemma hos dock har jag en vän vars pappa glädjeligen låter mig bo hemma hos dem.

Famet, Du kan få komma upp till Sthlm och bo hoss mig <3 Vi har plats för dig

[Love]


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Skriv svar