Penumbra-skaparna gör ny skräck

Robot
Inaktiv
Penumbra-skaparna gör ny skräck

1700 talet är nåt man inte ser alltför ofta i FPS

Hoppas det blir bra

Medlem

höga förväntningar penumbra var grymt!


signatur

Nämen!

Medlem

åå! låter hur bra som helst BRA jobbat!!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

hoppas de blir ett bra spel:P

Inaktiv

Fy fan... Skräckspel nejtack X)


signatur

a"C"RED -

Medlem

NICE!!! , älskar deras spel

Medlem

Yeahhh!!! Det här var nog den bästa nyheten inom spelvärlden på länge, mycket bra initiativ era underbara Helsingborgare.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem
Skrivet av IceMan:

åå! låter hur bra som helst BRA jobbat!!

Större fans än oss finns inte. Är super excited! :heart:


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

härligt! de två första penumbra spelen var ju skitbra båda två. black plague är en av de bättre spelen jag spelat på länge. har stora förväntningar på detta nya lir.

Medlem
Skrivet av darknshy:

Fy fan... Skräckspel nejtack X)

Rädd?

Penumbra: Overture och Penumbra: Black Plague är dem första spel sedan System Shock 2 som verkligen har lyckats med att ge en riktigt obehaglig känsla.

Ser fram emot ett nytt skräckspel från Frictional - att dem verkar fortsätta med den Lovecraft-inspirerade stilen är ju också ett plus.

Medlem

Glöm inte det senaste Penumbra: Requiem

Älskar iaf deras spel. Sjukt grym känsla och mycket spännand spel-sätt. För en gångs skull krävs lite hjärna för att ta sig vidare i spelen istället för att bara följa en markerad väg på en super-gps som avslöjar och varnar för allt och alla i sin omgivning, för att sen gå in i det där stora ikon-markerade huset och trycka på den blinkande stora knappen.

Hoppas iaf dom kör vidare på de kluriga delarna i detta nya spel. Och ingen ficklampa tack

Medlem

Nu har jag bara spelat Penumbra Overture, men jag tyckte det kändes rätt segt - och särskilt rädd blev jag inte. Men det är fortfarande ett bra spel, dock saknas det något.

Har tänkt spela igenom de andra delarna, och även det nya, 1700-tal är ju mysigt. Hoppas de har lärt sig något på vägen, så att nästkommande spel blir bättre!

Medlem

overture är nästan dåligt i jämförelse med black plague. black plague är sjukt bra, det gör allt som overture gjorde fel rätt.

Medlem

YEY älskade Penumbra spelen så ska bli kul att få testa detta:D


signatur

Spela spel är kul ibland.

Medlem

yyyyyyeeeeeessssss

Medlem

Låter väldigt intressant. Älskar skräckspel (bra såna).

Medlem

Penumbra Overture och Penumbra Black Plague var guld värda.
Requim var inget att hänga i granen det var mest en mini expansion.

Hoppas verkligen på detta spel av dem , om dem fick en budget lika stor som typ Monolith skulle dem lätt göra världens bästa skräck spel

Medlem

coolt


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Penumbra var nice ,, , , , , nu vill jag ha mer , lite längre , lite svårare.

Medlem
Skrivet av xhosa:

Penumbra var nice ,, , , , , nu vill jag ha mer , lite längre , lite svårare.

och lite läskigare

1
Skriv svar