Film från Rock Revolution

Medlem
Film från Rock Revolution

Ser rätt B ut.. nej har inget intresse av detta nu när Dream Theaters "Pull Me Under" ska vara med i GH WT

zsm
Medlem

Gött, nu blir det förhoppningsvis mer konkurrens, enbart bra för konsumenten

Lägger nog hellre pengarna på en X360 med guitar hero world tour


signatur

"Bättre sent än aldrig"

FAN I HELVETE VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA MUSIKSPEL; DE SKA FAN BRINNA, JA FRA; SE DETTA SOM ETT HOT!


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

De spelat kommer inte ha en chans mot Rock band eller Guitar hero!
Ser helt värdelöst ut också...

Medlem

Vad har det här som inte Guitar Hero eller Rock Band har?

Medlem

Nog för att dom hittade på genren med sina arkadtitlar, men det här ser bara lamt ut..


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem
Skrivet av Zymac:

Nog för att dom hittade på genren med sina arkadtitlar, men det här ser bara lamt ut..

Medlem

Säljer väl säkert bra i japan.

Inaktiv

Inget revolutionerande vad jag kunde se, men möjligen bra för prisbilden av genren som är ganska gadget-tung!


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

Inaktiv
Skrivet av albertalbertsson:

FAN I HELVETE VAD JAG ÄR TRÖTT PÅ ALLA JÄVLA MUSIKSPEL; DE SKA FAN BRINNA, JA FRA; SE DETTA SOM ETT HOT!

Wow.

Medlem

Marknaden måste ju i och med GH och RB vara mättad.

Tror Konami lär ha svårt att slå in sig bland de två giganterna om de bara ska ha trummor och gitarr.


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem

Ser juh inte bättre ut än varken Rock Band eller Guitar Hero, bra låt på trailern dock

Medlem

de borde kanske visa upp nått som är nytt eller annorluda istället för att visa en crap version av gh eller rb?

1
Skriv svar