Få en dos spelhistorik för 20 kronor

Robot
Få en dos spelhistorik för 20 kronor
Inaktiv
Få en dos spelhistorik för 20 kronor

Nice, ska droppa förbi där och återleva Bruce Lee på C64! Top Notch Graphics!

Medlem

Sweet. Man borde dyka dit. Synd att det är femtio mil.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Inaktiv
Medlem

mästerskap i international karate någon? i will kick your ass!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem

Synd att man inte är i Sthlm i helgen... jaja

Inaktiv

Om någon bryr sig så kommer jag nog också dit...


signatur

Infiltrate the walls that are caving in
It ain't a bad thing,This ain't reality

Medlem

Jag kommer nog ta en sväng förbi också. Alltid kul med såna härna tillställningar.


signatur
Medlem

Det är andra gången jag läser om retrotillställningar placerade i Sthlm här på FZ. Får vi nånsin se en i Gbg med omnejd? Det hade varit fint.

The Last Ninja - Finns det nåt bättre i spelmusikväg?


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

Medlem

Hade varit skoj, men då ska ju jag springa Lidingöloppet...

Medlem

Ariath: läste du inte om den utställningen som skulle vara i mölndal? där några gjorde inbrott och snodde och slogsönder grejer som senare ställdes ut under namnet "game over"? synd att du missade det annars


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Medlem
Skrivet av bjosarn:

Ariath: läste du inte om den utställningen som skulle vara i mölndal? där några gjorde inbrott och snodde och slogsönder grejer som senare ställdes ut under namnet "game over"? synd att du missade det annars

Den missade jag tyvärr. Underbart med dessa vandaler också. Aja, jag får hålla noggrannare utkik efter framtida utställningar.


signatur

C-64, 64kb RAM, The Final Cartridge III, 5,25" 1541-II, WICO Bathandle <---In action Spelmusik

1
Skriv svar