haha mäktigt mIRC

Inaktiv
haha mäktigt mIRC

Gick in på pracc.se på mIRC.. och fick ett popup (som vanligt)... stod att man kunde få 75 dollar gratis som ny kund på partypoker... ja ba: okej jag klickar...
Så fyllde jag i mina uppgifter och efter 3 timmar fick jag pengarna ahhaha :P:OP

Hur sjukt e det lixom.. han sa att det skulle ta 24h... men det tog endast 3 hahahha... så ägd.. nu ska jag bli rik :p.p

www.partystakers.com/?bonus=147 om nån e sugen :P:P


signatur
Medlem
Inaktiv

Fundera, Djwalla gör sitt första inlägg. Det är om att man ska regga sig på någon poker sida. Är Djwalla en pålitlig källa, nej. Är det värt att ta riskenatt regga sig? Nej


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Det går massa sånna här erbjudanden just nu... Vad djwalla vill få ut av det är att om ni följer hans länk och reggar er så får han 50 dollar eller vad det är för varje person som reggar sig.... Men det han säger är sant

Medlem

Hej, jag är ny på internet. Jag fick pengar gratis av en kille via denna adressen, jag lovar.

www.luradochblast.se

Om tillräkligt många reggar sig kan de sälja reklamplats och lite allt möjligt. Pengarna du skulle få då? Ja, de får du att spela för men du får aldrig ta ut dem...

Jag skäms för dig.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

kan man inte ta ut pengarna?
jag får inga pengar för detta?
Han som gav mig länken kanske gör det...
tittat närmre på saken och man får 5-10 dollar beroende på vilken sida det är


signatur
Inaktiv

Djwalla. Castor var ironisk...


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Vafan, när det stod mäktigt mIRC så trodde jag han skulle länka till någon überfet IRC-klient som äger allt och alla :D. MEN NÄHÄ!

Medlem
Skrivet av Famest:

Vafan, när det stod mäktigt mIRC så trodde jag han skulle länka till någon überfet IRC-klient som äger allt och alla :D. MEN NÄHÄ!

hehe, min tanke också, tog det som ett tecken på att det var dags att börja använda mirc igen...


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

Rubriken stämmer inte överens riktigt tycker jag...

Medlem

Jaha, reklam igen. För helvete, spela istället för att ragga spelare som affiliate. Det är faktiskt inte så svårt, bara lite tidskrävande.

1
Skriv svar