Lanseringsfilm för Hell's Highway

Robot
Medlem
Lanseringsfilm för Hell's Highway

ett måste köp:D

Medlem

Yepp, verkar ypperligt fint. Gillade föregångarna.

Medlem

Köttigt värre! Givet köp.

Medlem

Måste man ha spelat dom förra spelen för att förstå något? Inte orkat brytt mig om dom här tidigare spelen för jag trodde CoD serien var överlägsen.

Men detta spel verkar riktigt coolt. Men vill gärna se större strider så att säga.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

OOH I love the gore!

Medlem

Jag känner bara ett sug i magen efter det

Medlem

Nästan snuskigt snyggt stundvis.


signatur

.slanger

Skribent

MG42:an är i behov av nya ljudeffekter

Medlem

Förhandsbokade spelet efter jag sett filmen Som jag har förstått det så går det att stänga av Action cam samt extreme physics?? Vill ha det så realistiskt som möjligt


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Medlem

Tyckte rösterna lät väldigt kassa jämfört med förra spelet..

Medlem

Trasdockor med lite gibs! Se där ja!

Medlem

se skoj ut typ som en popcorn rulle


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Blir ni inte trötta på att spela amerikan i alla ww2 spel? Kanske är dags för en tysk synvinkel nu. Det blev hur bra som helst i Company of Heores

Medlem

alltså dem måste lagt till allt gore sista tiden ? för jag minns inte att det var såhär innan


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Medlem
Skrivet av -vesslan-:

Blir ni inte trötta på att spela amerikan i alla ww2 spel? Kanske är dags för en tysk synvinkel nu. Det blev hur bra som helst i Company of Heores

De vet dem därför de har valt en förlorade strid detta spelet kommer inte ha en happy ending var alla är glada utan det handlar som stor förlust och epic fail för US.

Göre fanns alltid men sist gick bara ben och armar av, nu går allt av typ:D


signatur

MSI X48C PLATINUM | Q9450 @ 2,66 | HD 6950 2GB | 320gig HHD | 4 GB 1333mhz DDR3 | Corsair 650w | Antec Nine Hundred @ Vista ULT 64bit

Medlem

Arrgh!!
GIVET KÖP FÖR EGEN DEL!!!

Medlem

För mycket bass på vapenljuden.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Voff voff!


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Har spelat tidigare spel, så jag kommer nog skaffa detta också (måste spara pengar dock, så blir tvungen att vänta någon månad *suck*)

Dock måste jag kritisera trailern. Är det bara jag som reagerade på den dåliga grafiken?
Kändes som att de hade på låg upplösning eller något.. Vissa saker såg så fyrkantiga ut :/
Nåja, spelkänslan vinner förhoppningsvis så man inte känner sig missnöjd

Ser ju hyfsat ut hoppas bara det inte lider av samma skit som förra spelen.


signatur
Medlem
Citat:

Måste man ha spelat dom förra spelen för att förstå något? Inte orkat brytt mig om dom här tidigare spelen för jag trodde CoD serien var överlägsen.

Men detta spel verkar riktigt coolt. Men vill gärna se större strider så att säga.

Nej man måste inte ha spelat de förra spelen. Spelet erbjuder flashbacks osv från tidigare nyckel punkter så man förstår och hänger med i storyn.

Angående större strider lär du inte se det eftersom detta handlar om Close Quarter Infantry Combat och inget Battefield liknande med flygplan och pansar överallt.

Citat:

Förhandsbokade spelet efter jag sett filmen Som jag har förstått det så går det att stänga av Action cam samt extreme physics?? Vill ha det så realistiskt som möjligt

Ja man kan stänga av det mesta
#Ikoner & Ammo Visare on/off
#Normal/Extreme Physics
#Blood & Gore on/off
#Action cam on/off

Citat:

Blir ni inte trötta på att spela amerikan i alla ww2 spel? Kanske är dags för en tysk synvinkel nu. Det blev hur bra som helst i Company of Heores

För en gångs skull handlar inte BIA serien om att framföra USA som hjältar, det handlar om en man och hans kämpande för att ta sig igenom kriget med sina kamrater och överleva.

Angående Tysk kampanj så har det snackats en hel det, men grejen är den att det är för riskabelt fortfarande. Det skulle säkerligen väcka en hel del politiska debatter med mera och när företagen sattsar miljarder på spel är det en onödig risk.

Att Company of Heroes gjorde en Tysk kampanj var fräckt , men ett Strategi spel är en annan sak. Det blir inte så personligt som det blir i exempelvis ett FPS.

Citat:

Ser ju hyfsat ut hoppas bara det inte lider av samma skit som förra spelen.

Vad var det för skit då?
Tyckte BIA 1,2 var helt okej, och har sett fram emot 3an nu i snart tre år

Medlem
Skrivet av bastard:

MG42:an är i behov av nya ljudeffekter

indeed, ljudet skall vara betydligt snabbare.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:

Ser ju hyfsat ut hoppas bara det inte lider av samma skit som förra spelen.

Que?:\

Medlem

Ser riktigt smaskigt ut.. Älskade ettan, suppressing fire sen smög man runt ensam

Ser ut som om dom har tagit lite från Soldier of Fortune 2, ansikten som skjuts i bitar

Medlem

Jag kan inte sätta fingret på det men något med grafiken stör mig.

Ser ju riktigt najs ut synd bara att jag inte får spela 18 års spel för mina föräldrar


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av Dumlen:
Skrivet av bastard:

MG42:an är i behov av nya ljudeffekter

indeed, ljudet skall vara betydligt snabbare.

Ljudet har varit detsamma i alla spelen, jag tror det var det som Dumlen syftade på. Snabbare ljud vore inte helt fel heller.

Inaktiv
Skrivet av The flying Meatball:

Ser ju riktigt najs ut synd bara att jag inte får spela 18 års spel för mina föräldrar

Lame för dig, men du får spela Max Payne 2? Finns ett alternativ i spelet så det inte blir så extremt.^^

123
Skriv svar