L.A. Noire dyrt, ett år bort och även till 360

Robot
Medlem
L.A. Noire dyrt, ett år bort och även till 360

Vafan, grymt läskigt..exakt samma sak jag skriver om på Svenskan fast med ett annat namn, Hotel Noire.

Medlem

Fan skulle va nice o se hur det ser ut nu även om det är ett år kvar av utvecklingen

Medlem

Ser fram emot detta som tusan!

Medlem

Hoppas de har en smart PR avdelning som ser till att spelet säljer

Medlem

rösten i trailern. låter fan nästan precis som duke?

Medlem

som vanligt med spel man verkligen ser fram emot... som vanligt kommer det antagligen ligga så mkt hype på det så att det floppar? nä förlåt, hoppas hoppas HOPPAS!


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

ptr
Medlem

om det här kommer samtidigt som mafia... hmm undra vad som händer då? Inte för att jag har någon aning om när mafia släpps, men det verkvar vara ungefär samma typ av spel?

Medlem
Skrivet av ptr:

om det här kommer samtidigt som mafia... hmm undra vad som händer då? Inte för att jag har någon aning om när mafia släpps, men det verkvar vara ungefär samma typ av spel?

Förutom att mafia utspelas i 50-tals miljö då... Och att Mafia handlar om Maffian. Man är en slags detektiv/polis i L.A Noire om jag inte minns fel.

Medlem

Snyggt! Detta kommer nog bli nice


signatur

Min mamma säger att jag är bra på Guitar Hero.

Medlem

Vad tusan har de lagt pengarna på om det är det dyraste spelet i produktion nu?

Medlem

Royalties för skön jazzmusik, får vi hoppas!

Medlem
Skrivet av mullins:

Ser fram emot detta som tusan!

Medlem
Inaktiv

Det fanns inte så mycket handfast fakta om det spelet precis? O.o

Medlem

"L.A. Noire blends action, detection and complex storytelling and draws players into an open-ended challenge to solve a series of gruesome murders. Set in a perfectly recreated Los Angeles before freeways, with a post-war backdrop of corruption, drugs and jazz, L.A. Noire will truly blend cinema and gaming."

Det låter ju rätt skoj. Sen gillar jag stilen på trailern med

Inaktiv

Om det är ett free roam liknande spel så verkar det som dom vill ta spelare från mafia scenen(även om dom utspelas olika tider så är det ändå samma feeling) och därmed ha hela free roaming scenen för dom själva;D

Inaktiv

Låter bra! Tack för nyheten.

Inaktiv

Hoppas att det kommer till 360 med men det är väl som med de flesta tredjepartsutvecklade spelen - de är för dyra för att hållas exklusiva till en konsol under längre tid.


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

1
Skriv svar