Åldergräns?

Medlem
Åldergräns?

Någon som vet om det är någon specifik åldersgräns på Klubben i Stockholm?

Medlem

eh vilken klubb? finns ju par st i stockholm, eller heter stället klubben?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Det heter Klubben, en av Fryshusets lokaler xD

Medlem

Beror ju på vem som håller i det, men generellt så är det ingen åldersgräns där.

Medlem

Finns ett till place i sthlm som kallas "klubben" de är ett slutet sällskap för High Stakes cash games. Var där 2 gånger för 2 årsen men nu spelar jag inte längre så håller mig borta därifrån..

Youtube-proffs

Tror det är valfritt, alla stockholmare är ju bäbisar i skallen ändå ^^

hihihihi


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Tror det är valfritt, alla stockholmare är ju bäbisar i skallen ändå ^^

hihihihi

Oj, Oj, Oj. Nu är du ute på mycket djupt vatten unge man...


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem

Man sjunker inte så djupt ner i Torne träsk dock... tyvärr Men trivs man där så gör man...

Medlem

18 års gräns om det säljs alkohol


signatur

Meep!

Medlem
Skrivet av Phobo:

18 års gräns om det säljs alkohol

Håller med, jag tror att alla ställen som serverar alkohol e 18, skulle vara konstigt om ett ställe hade åldersgräns ifall de sålde saft bara


signatur

Gamertag = PiGGe88swe
beroende av supreme commander

Medlem

nä, harrys är väll killar 23? å brudar 21 eller om det är killar 21 å tjejer 18, dunno.


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs
Skrivet av IceMan:

nä, harrys är väll killar 23? å brudar 21 eller om det är killar 21 å tjejer 18, dunno.

Nej, asså, åldersgränsen gäller ENBART för killar, alla tjejer från 15 får gå in

Sjukt diskriminerande för oss killar, vadå, finns ju 50 50 % av tjejer o killar?

Visar bara att killar är typ som kåta rababrer eller något


signatur

Calle säger att jag är influencer

Youtube-proffs
Skrivet av SkruMp:
Skrivet av Polish:

Tror det är valfritt, alla stockholmare är ju bäbisar i skallen ändå ^^

hihihihi

Oj, Oj, Oj. Nu är du ute på mycket djupt vatten unge man...

Har inte haft något emot stockholmare, jag är en göteborgare. Ligger lite i blodet att ni snuvar oss på Huvudstaden när ni har en grabb som bor i ett slott och kan bryta mot alla lagar.

Ne men när jag va yngre, och besökte gröna lund så gick jag in i det förbannade lustiga huset, så fanns det sånna trappor som gick upp och ner, livsfarliga. Dom rörde sig, så va det något pucko från stockholm som sparka mig i ansiktet när han gick upp för trappjävlarna.

Så jag fråga "Var fan kommer du ifrån igentligen?"
<- Menat som en dum fråga, typ, är du helt sjuk i huvudet, håll kontroll på dina fötter.

Så svara han "stockholm".

That was it folks. Mer behövdes inte.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Polish:
Skrivet av IceMan:

nä, harrys är väll killar 23? å brudar 21 eller om det är killar 21 å tjejer 18, dunno.

Nej, asså, åldersgränsen gäller ENBART för killar, alla tjejer från 15 får gå in

Sjukt diskriminerande för oss killar, vadå, finns ju 50 50 % av tjejer o killar?

Visar bara att killar är typ som kåta rababrer eller något

Har för mig att det är förbjudet numera.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

ah, får hoppas det, som ni säger, sjukt diskriminerande, undra varför FI aldrig gnällde om det, inte ens det här med gratis taxi har de sagt är diskriminerande?


signatur

R.I.P The_maxx

Youtube-proffs
Skrivet av reset2:
Skrivet av Polish:
Skrivet av IceMan:

nä, harrys är väll killar 23? å brudar 21 eller om det är killar 21 å tjejer 18, dunno.

Nej, asså, åldersgränsen gäller ENBART för killar, alla tjejer från 15 får gå in

Sjukt diskriminerande för oss killar, vadå, finns ju 50 50 % av tjejer o killar?

Visar bara att killar är typ som kåta rababrer eller något

Har för mig att det är förbjudet numera.

Nja, det smyger väl in här och var. Häromdagen kom min tjej in på krogen fast inte jag. Alltså, okey, jag är tjugo och hon är tjugoett, fast det va ju 25 års gräns på krogen. Det är som att släppa in en fjortis på en vanlig 18årspub.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Hur ofta säljer dom alkohol på rock konsert? Det är väl inte så vanligt, eller?

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Nja, det smyger väl in här och var. Häromdagen kom min tjej in på krogen fast inte jag. Alltså, okey, jag är tjugo och hon är tjugoett, fast det va ju 25 års gräns på krogen. Det är som att släppa in en fjortis på en vanlig 18årspub.

Nu är det så att även om det är 25år på ett ställe så är det en egen ålder som klubben har satt själva. De har inte gjort något som helst fel om de tar in någon som är under 25 men över 18. Kan man snacka lite för sig och ser skaplig ut brukar det inte vara nått problem att komma in, bara du är trevlig. I värsta fall får man hänga med rätt personer

EDIT: och du har helt rätt i att det inte får vara olika åldrar på en svensk krog/pub/klubb

1
Skriv svar