RA3-skådisar invaderar YouTube

Robot
Inaktiv
RA3-skådisar invaderar YouTube

bara jag som tycker det är hemskt dåligt skådespel från alla?

stormare verkar vara desperat nuförtiden.. han är överallt och gör dåligt ifrån sig med

Sen är det ett bra sätt att nå ut gratis med reklam i alla fall.

Medlem

Läser ju bara upp något, skulle inte kalla det skådespel överhuvudtaget. Apropå det så borde EA investera i en riktig teleprompter... väldigt irriterande att alla stirrar nere till höger nånstans.

Skrivet av sasserdude:

bara jag som tycker det är hemskt dåligt skådespel från alla?

stormare verkar vara desperat nuförtiden.. han är överallt och gör dåligt ifrån sig med

Sen är det ett bra sätt att nå ut gratis med reklam i alla fall.

Peter Stormare gör knappast dåliga filmer, gillar du bara tjejfilmer eller?

Dessutom ska det vara dåligt skådespel i dessa spel det är ju själva poängen. Jösses amalia.


signatur
Medlem

Precis som dofilusåkaffe påpekar så är det med stor sannolikhet att de förlöjligar det så kallade skådespeleriet en hel del i C&C-spelen, i alla fall i de senaste upplagorna. Själv så gillar jag det.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Jo, i C&C så har de ju alltid spelat över något enormt. I de flesta spel som har filmsekvenser så har skådespelarna spelat över extremt mycket. Något som jag inte kan påstå jag gillar.

Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av sasserdude:

bara jag som tycker det är hemskt dåligt skådespel från alla?

stormare verkar vara desperat nuförtiden.. han är överallt och gör dåligt ifrån sig med

Sen är det ett bra sätt att nå ut gratis med reklam i alla fall.

Peter Stormare gör knappast dåliga filmer, gillar du bara tjejfilmer eller?

Dessutom ska det vara dåligt skådespel i dessa spel det är ju själva poängen. Jösses amalia.

Jo det vet jag, men det är sådan slöseri.. hellre att dom är ironiska och har lite humor, men nu känns det ändå seriöst när dom säger det. och det blir inte så bra av det.

Han var bra i prisonbreak, sedan dess har han varit röst snubbe i mercenaries 2 och det var riktigt uselt, samt såg ja en halv-skräckis häromdagen med honom, handlar om ett sjukhus där han är högsta doktor och sprider ett virus i patienterna.

och det var ingen höjdare heller..

Och varför det blir så är för han är desperat och tar alla roller han får just nu verkar det som. han är en bra skådis men det blir dåligt i samband med dåliga filmer som i detta fall C&C , zombiefilmen,mercenaries 2.

Men nu riktade ja det inte bara till stormare utan till alla andra skådisar där i filmsekvenserna i C&C red alert 3. såg ett tisigare klipp med en känd tjej som ska spela tuff och trycka ner en ryss och tar fram en kniv.. det var bara pinsamt att se på för det var så uselt skådespeleri.

sen den ryska snubben som sitter och knappt kan imitera en ryss är inte heller bra. och humorn är ingen vidare heller. känns gammalt och tråkigt.
Dom borde hyra in en riktig ryss som kan vara en riktigt el bosso och bete sig som en snuskig vidrig ryss.

enormstavfel nu på morgonkvisten. men det får ja bjuda på.

Medlem
Skrivet av sasserdude:

Och varför det blir så är för han är desperat och tar alla roller han får just nu verkar det som. han är en bra skådis men det blir dåligt i samband med dåliga filmer som i detta fall C&C , zombiefilmen,mercenaries 2.

Det kallas även för att försörja sig. Mercenaries gjorde han nog mest för att han lånade ut rösten till ettan, så han var väl schysst och gjorde detsamma till tvåan. Sedan får inte alla skådespelare klassroller hela tiden heller, alla kan inte bara välja och vraka som de bäst vill. Visst, det kanske tyder på att han har det lite kärvt just nu men alla behöver som sagt någon typ av leverbröd.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Skrivet av sasserdude:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av sasserdude:

bara jag som tycker det är hemskt dåligt skådespel från alla?

stormare verkar vara desperat nuförtiden.. han är överallt och gör dåligt ifrån sig med

Sen är det ett bra sätt att nå ut gratis med reklam i alla fall.

Peter Stormare gör knappast dåliga filmer, gillar du bara tjejfilmer eller?

Dessutom ska det vara dåligt skådespel i dessa spel det är ju själva poängen. Jösses amalia.

Han var bra i prisonbreak, sedan dess har han varit röst snubbe i mercenaries 2 och det var riktigt uselt, samt såg ja en halv-skräckis häromdagen med honom, handlar om ett sjukhus där han är högsta doktor och sprider ett virus i patienterna.

och det var ingen höjdare heller..

Och varför det blir så är för han är desperat och tar alla roller han får just nu verkar det som. han är en bra skådis men det blir dåligt i samband med dåliga filmer som i detta fall C&C , zombiefilmen,mercenaries 2.

Offtopic:
Den där filmen "Insanitarium" är han ju bra i. Det handlar ju om hur bra rollprestation man gör inte om filmer suger eller ej. Men den filmen var ju bra vill gärna se en uppföljare. Du gillar antagligen inte zombiefilmer så då får det ju stå för dig smaken är ju som baken. Sedan är han ju med i en svensk film som tydligen ska vara bra. "Varg" något heter den.


signatur
Inaktiv
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av sasserdude:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av sasserdude:

bara jag som tycker det är hemskt dåligt skådespel från alla?

stormare verkar vara desperat nuförtiden.. han är överallt och gör dåligt ifrån sig med

Sen är det ett bra sätt att nå ut gratis med reklam i alla fall.

Peter Stormare gör knappast dåliga filmer, gillar du bara tjejfilmer eller?

Dessutom ska det vara dåligt skådespel i dessa spel det är ju själva poängen. Jösses amalia.

Han var bra i prisonbreak, sedan dess har han varit röst snubbe i mercenaries 2 och det var riktigt uselt, samt såg ja en halv-skräckis häromdagen med honom, handlar om ett sjukhus där han är högsta doktor och sprider ett virus i patienterna.

och det var ingen höjdare heller..

Och varför det blir så är för han är desperat och tar alla roller han får just nu verkar det som. han är en bra skådis men det blir dåligt i samband med dåliga filmer som i detta fall C&C , zombiefilmen,mercenaries 2.

Offtopic:
Den där filmen "Insanitarium" är han ju bra i. Det handlar ju om hur bra rollprestation man gör inte om filmer suger eller ej. Men den filmen var ju bra vill gärna se en uppföljare. Du gillar antagligen inte zombiefilmer så då får det ju stå för dig smaken är ju som baken. Sedan är han ju med i en svensk film som tydligen ska vara bra. "Varg" något heter den.

sant sant.. ska kika på varg någon dag, den verkar faktiskt bra.. men sen så kanske det är för att hans stil att agera börjar lite lite tjatig.. han ska alltid vara den onda snubben som ska tala på ett visst sätt. Jag skulle vilja se en film där han är den goda och inte alls ska imitera sin röst så mycket.

Men får kika på varg som sagt

Inaktiv
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av sasserdude:

Och varför det blir så är för han är desperat och tar alla roller han får just nu verkar det som. han är en bra skådis men det blir dåligt i samband med dåliga filmer som i detta fall C&C , zombiefilmen,mercenaries 2.

Det kallas även för att försörja sig. Mercenaries gjorde han nog mest för att han lånade ut rösten till ettan, så han var väl schysst och gjorde detsamma till tvåan. Sedan får inte alla skådespelare klassroller hela tiden heller, alla kan inte bara välja och vraka som de bäst vill. Visst, det kanske tyder på att han har det lite kärvt just nu men alla behöver som sagt någon typ av leverbröd.

Jo det är klart, ja säger inte att han är dålig, men han har presterat sämre nu på vissa filmer och ting.

hehe jo, det är hårt att ligga på topp
dom som en gång varit rika har det svårt att leva på lite pengar när det tryter. men ja tror han kommer med i någon nice film snart. för det känns lite som han blir in slängd lite hur som helst nu utan förberedelse.

Det där med att han ska låta rysk eller tysk är ju Hollywoods fel. De tycker om att placera svenskar/tyskar etc i det facket. Minns du Dolphan?


signatur
Medlem

I must break you!

Medlem
Inaktiv

haha bra marknadsföring

http://www.youtube.com/watch?v=obAmAp9NE6w

den är ju klockren! såg den i helgen hade varit kul om jag sett videosvaret redan då

blir lagom kul för dom att rensa ut alla kommentarer från alla irriterande människor, youtube kommentarer är nog det mest hatiska som finns på internets...

Medlem

Hahaha skönt video response på den

Medlem

Var ju samma sak i föregående titlar, hon från BSG och killen som alltid spelat hårding (han var med i V, orkar inte IMDB:a dem) spelade ju som rat också, även fast de gjort kanonroller innan -- det är planerat.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem

Så sexig Tanya är.

Medlem

Riktigt skön idé faktiskt... Sen är det klart att filmerna som är svar på tal till andra spelfilmer har mest relevans, men de flesta är ganska skoj!
För övrigt... Ryslig samling B-skådisar de har samlat ihop till RA3.

Medlem

Måste ändå kommentera på att EA har fått ihop en unik och klockren rollista, ser ut som humorn kommer va uppe i taket

Inaktiv

så mycket videos, så lite spel......varför? vad döljer dom?

nu syftar jag inte på att det inte finns filmer ifrån spelet, utan snarare att dom lägger så otroligt mycket mer marknadsföring på skådisarna istället.

Inaktiv
Skrivet av frunk:

så mycket videos, så lite spel......varför? vad döljer dom?

nu syftar jag inte på att det inte finns filmer ifrån spelet, utan snarare att dom lägger så otroligt mycket mer marknadsföring på skådisarna istället.

eftersom EA inte kan göra spel så får dom locka kunderna med något annat än spelet. tex skådisar

EA borde lägga pengarna på att ge folk mer utvecklingstid.. RA kommer säkert vara väldigt obalanserat och inte alls så unikt.. det är snyggt och kan bli kul om det blir bra med custommaps.

Medlem

ingår väll i någon klausul i kontraktet att ea ska marknadsföra dem, kan jag väll tänka mig


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Inaktiv

Hehe väldigt bra idé. Gillar Gemma Atkinsons (Lt. Eva)'s mest

... Perverts.

Medlem
Skrivet av sasserdude:
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av sasserdude:

bara jag som tycker det är hemskt dåligt skådespel från alla?

stormare verkar vara desperat nuförtiden.. han är överallt och gör dåligt ifrån sig med

Sen är det ett bra sätt att nå ut gratis med reklam i alla fall.

Peter Stormare gör knappast dåliga filmer, gillar du bara tjejfilmer eller?

Dessutom ska det vara dåligt skådespel i dessa spel det är ju själva poängen. Jösses amalia.

Jo det vet jag, men det är sådan slöseri.. hellre att dom är ironiska och har lite humor, men nu känns det ändå seriöst när dom säger det. och det blir inte så bra av det.

Han var bra i prisonbreak, sedan dess har han varit röst snubbe i mercenaries 2 och det var riktigt uselt, samt såg ja en halv-skräckis häromdagen med honom, handlar om ett sjukhus där han är högsta doktor och sprider ett virus i patienterna.

och det var ingen höjdare heller..

Och varför det blir så är för han är desperat och tar alla roller han får just nu verkar det som. han är en bra skådis men det blir dåligt i samband med dåliga filmer som i detta fall C&C , zombiefilmen,mercenaries 2.

Men nu riktade ja det inte bara till stormare utan till alla andra skådisar där i filmsekvenserna i C&C red alert 3. såg ett tisigare klipp med en känd tjej som ska spela tuff och trycka ner en ryss och tar fram en kniv.. det var bara pinsamt att se på för det var så uselt skådespeleri.

sen den ryska snubben som sitter och knappt kan imitera en ryss är inte heller bra. och humorn är ingen vidare heller. känns gammalt och tråkigt.
Dom borde hyra in en riktig ryss som kan vara en riktigt el bosso och bete sig som en snuskig vidrig ryss.

enormstavfel nu på morgonkvisten. men det får ja bjuda på.

Du vet ju inte ett jota om Stormare vad han har gjort senaste tiden och inte. Fan gå och lägg dig

Medlem

hahahahhaa


signatur

//monster

Medlem

och sluta leka besserwissrar här, hur påverkar det era liv om någon annan besitter fel lr för lite kunskaper om något? har ni inga liv själva, så ni ger er på andras? väx upp.


signatur

//monster

Medlem
Skrivet av sasserdude:

bara jag som tycker det är hemskt dåligt skådespel från alla?

stormare verkar vara desperat nuförtiden.. han är överallt och gör dåligt ifrån sig med

Sen är det ett bra sätt att nå ut gratis med reklam i alla fall.

Dude det är ju meningen med C&C att det ska va cheesy skådespeleri, det saknades i C&c generals och då kändes det inte alls lika äkta, men det är kanske bara en old timer som jag som tycker så?

Medlem

heta brudar är det iaf


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

12
Skriv svar