Nytt Delta Force i sommar

Robot
Inaktiv
Nytt Delta Force i sommar

Tycker fortfarande att dom äldre Delta Force är bättre

Medlem

"Handlingen är förlagd till en nära framtid och den utspelas i Venezuela och Colombia. " Börjar inte det bli lite uttjatat nu?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av showerguy:

Tycker fortfarande att dom äldre Delta Force är bättre

Delta Force 1 och 2 var bäst, helt klart. Då hade ju serien lite av eget gameplay, kul sniping etc. Allt försvann i 3:an och framåt.

Medlem

Vem kan någonsin glömma "Ghost town" i Delta Force 1?


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Medlem

Undra om hästarna på en bilderna skulle föreställa "vilda", lite konstigt eftersom alla hade sadlar...


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hoppas verkligen inte att det där är slutgiltiga grafiken.. xD

Men som tidigare sagt, Delta Force 1 och 2 äger.

Medlem

Jag vill ha nytt Joint Operations!

Inaktiv

haha ja, vilda hästar med inbyggd sadel
delta force 2 ftw.......


signatur

*9/11* är fejk....dom sprängde sig själva...
stackars osama...jagad för ingenting...

Minns ni när man satt och spelade det här när man va liten, det var hur spännande som helst.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Medlem

Ja, ettan och tvåan var ju askul. Var rätt liten då men har för mig att det var relativt simulatoraktigt (Åt Americas Army-hållet) och taktiskt jämfört med andra spel som fanns då. Sen blev de bara arkadiga och b.

Medlem

delta force, det va längesen

Medlem

delta force extreme var sisådär
landwarior var bra
resten har jag inte provat


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Medlem

Det ser väldigt mediokert ut, men jag antar att dom inte kan pressa grafiken när de stöder 200 spelare.

Medlem

Instämmer med flertalet att delta force 1 å 2 är dom bästa ur serien....helt klart...3:an höll jag på att få spelet när jag installerat och fick uppleva bland det sämsta jag någonsin spelat på pc...ljudet var ju bara såå bedrövligt tråkigt att man lira med musik istället....
Ja kan dom få in den känslan från 1 å 2 fast med kul upplägg å frän grafik kommer jag köpa spelet....

Medlem

Jag hoppas på det bästa, men tar det med en nypa salt

Medlem

haha 200! lite tufft är de ändå!

Medlem

Frågan är om de fixat de sakerna som jag tyckte var dumma med JO: multiplay.

Låg man i gräs så såg inte fienden det gräset på långt håll. Vilket gjorde att för dem, så var man fullt synlig på 100+ meter.
Var bara på nära håll som man kunde se gräset som man skulle.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem

Delta Force Black Hawk Down var nog det första online spelet jag spelade MYCKET, sjukt kul var det i alla fall.

Multiplayer i det stuket kan inte gå fel.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

ser rätt bra ut för att vara novalogic, så blir nog najs=)

Inaktiv
Skrivet av Deathwisher:

Vem kan någonsin glömma "Ghost town" i Delta Force 1?

jag

Inaktiv

DF1... vilka minnen :). På en Pentium 200. inget grafikkort. 32 mb RAM. HAHA. vilka tider.

200 spelare låter bra! Men det blir väl ett fps?

"ghost town"... HELLS YEAH!;)

Medlem

mer voxel plz!

Medlem
Skrivet av GREY_task:

DF1... vilka minnen :). På en Pentium 200. inget grafikkort. 32 mb RAM. HAHA. vilka tider.

200 spelare låter bra! Men det blir väl ett fps?

"ghost town"... HELLS YEAH!;)

Inget grafikkort?


signatur

Welcome to the Manglerdome

Inaktiv
Skrivet av warh0g:
Skrivet av GREY_task:

DF1... vilka minnen :). På en Pentium 200. inget grafikkort. 32 mb RAM. HAHA. vilka tider.

200 spelare låter bra! Men det blir väl ett fps?

"ghost town"... HELLS YEAH!;)

Inget grafikkort?

Ja, vilka minnen... Hade en likadan dator, hårddisken var på 2gb. Det var tider det :).
Vem behövde grafikkort när man hade en Pentium 200 mmx

Inaktiv

På tiden

Hoppas bara att det blir minst lika bra som 1an o 2an

200 spelare var väl å ta i men kan bli riktigt intressant


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Medlem
Skrivet av The flying Meatball:

200 spelare var väl å ta i men kan bli riktigt intressant

äh, MAG tar priset med sina 256 spelare online samtidigt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Hoppas de fokuserar mer på gameplay o mindre grafik, hade varit så jäkla skönt med en välgjord fps taktik skjutare med en grymt bra och stabil framerate än en grafikuppvisning. nuvarande grafiken på bilderna är jag helt nöjd med, bara gameplayet väger upp

12
Skriv svar