Dark Horizon debutfilmat

Robot
Medlem
Dark Horizon debutfilmat

Tycker faktiskt det ser jävligt bra ut. Kanske blir ett köpt

Medlem

Detta verkade inget vidare, tyvärr.

Medlem

omgomg, har väntat på en värdig rymdshooter såå länge nu. Sitter fortfarande och spelar Independence War II liksom. X3 var snyggt, men gameplayet var definitivt ingen höjdare, och frankly så föredrar jag någolunda linjära rymdspel som Starlancer och wing commander framför öppna som Elite och Freelancer.

Avstängd

Älskade freelancer!
Kan nog bli ett köp detta..

Medlem

Hoppas det är som Freelancer. Jag älskade sönder det spelet! Jag vet inte mycket om spelstilen men aa.. Hoppas gör man!

Medlem

Det ser sjysst ut grafikmässigt i alla fall, hoppas de kan fylla tomrummen X2 och X3 hade.

Medlem

Först såg det intressant ut, sen så såg man att ngn hade vält färgburken när de målade skyboxen igen, inget köp...


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Medlem
Skrivet av Killbom:

Älskade freelancer!
Kan nog bli ett köp detta..

Det coolaste med Freelancer var att man kunde styra Turrets runt ens skepp, Det är sånt jag skulle vilja ha när man kör Captial-ships i typ Elite och X3.

Att sitta i cockpit på så stora skepp verkar liksom helt fel.

Annars tyckte jag Freelancer var rätt tråkigt.
"You're new here aren't you".... nä jag var här för en halvtimme sedan.... å typ 40 gånger innan det...

Medlem

Styrsystemet var dock det bästa hittills

Medlem

bara jag som får colony wars vibbar här?

Pansarknekt

Wlaargh men shit va nice asså!
X3 Terran Conflict är ju oxxå på G. Detta påminde ganska mycket om Descent Freespace spelen vilket imo är dom bästa i genren.


signatur

Ooooh the drama!

Medlem

Ser ut som Lightspeed expansion till SW: Galaxies, fast lite bättre grafik förstås.

Medlem
Medlem

Nu är ju iofs Infinity ingen shooter även om spelmekaniken i mindre skepp kommer att bli sådan, men visst, teknologin i infinity vida överstigar ngt annat vi sett i rymdspel till dags dato, man måste söka sig långt bak till när utvecklarna fortf hade integritet för att hitta såna production values som Flavien och grabbarna uppvisar.


signatur

Förövrigt tycker jag att ocensurerat ska återföras!

Inaktiv

Spelade igenom Darkstar One i förrgår, hoppas detta blir lika bra.

Väntat på sånna här spel sedan Wing Commander / Privateer tiden. Å billigt e det med.

1
Skriv svar