Julkalendern - 3 dec

Frilansare
Julkalendern - 3 dec

Minitävling + Kräng!

<script src="http://www.fz.se/filmer/_embed.php?id=4143" type="text/javascript"></script>

#blogg

Inaktiv
Julkalendern - 3 dec

Låter lite som småland

Den totala bristen på något roligt att göra har ökat och mina fingrar börjar snart att automatiskt spela Crysis av sig själv..


signatur

Infanteri-kolonister i led!

Medlem

Jepp, tycker också att det låter som att killen är från Småland...
Vet inte hur precist ni tänkt er, jag drar till med Kalmar.

Motivering: Jag har en PS3 men har inte Dragon Age för PS3. Vad mer behöver sägas? Detta måste ju åtgärdas!

Medlem

jag gissar på Skåne, skulle bli en fin julklapp till en kompis!

Medlem

ÖSTERGÖTSKA

Medlem

Min Gissning är halland..
Så hanns dialekt är halländska

Motivering: Jag är en fattig student med ett nyinköpt PS3 och utan pengar att köpa in så exklusivt och grymt recenserat spel


signatur

Stolt supporter av FZ.
"So, you would dance with a complete stranger, but despise being? near me?"

Medlem

Småländska.

Min barndomskamrat har precis skaffat ett PS3 men saknar helt några spel. Hade blivit en suverän juklapp.

Medlem

Jönköping kanske?
Motivering: Har en kusin med en PS3, och hade då tänkt att jag skulle kunna ge Dragon Age till honom i julklapp!

Medlem

Närke!

Tänkte ge en spel-svulten vän ett bra spel i julklapp!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem

Han pratar ju som Per Gessle så jag skulle tippa på att han kommer från Halmstad i Halland.

Min motivering blir ett passande julklappsrim:P
"Jag har ingen Playstation Tre med vad gör de', ett spel med toppbetyg från FZ är jul alltid gött att se"

God Jul från Tomten.

Medlem

Jag gissar på Småland, om man ska vara mer specifik gissar jag Kalmar!

Medlem

Låter onekligen som mitt eget hemlandskap...

Småland it is... jag gissar på Rinkabyholm

Som sagt, när jag lämnar PC'n hemma för jul i småland behöver jag och svåger något till PS3an...

Medlem

då gissar jag på karlskrona i blekinge.

Min motivering är: Brorsan har precis köpt PS3 och en Full HD tv, nu behöver han bara nå bra spel att spela, vilket detta skulle vara en perfekt julklapp.

Medlem

jag gissar på östergötland typ åtvidaberg, linköping för han låter som mina kusiner:P

och anledningen att jag borde vinna är för jag har inte spelat nåt på ungefär två månader för har aldrig råd

Inaktiv

jamen det kanske är nåt Jämtland dialekt.

Motivering? Kanske min ps3 äntligen får spelet något innan God of War 3 tycker fan lite synd om den.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Medlem

Skulle gissa på att du kommer ifrån någon stans runt omkring Halmstad.

Motivering: Min far har precis köpt ett PS3 och Dragonage skulle ju vara den perfekta presenten:)

Medlem

Jönköping!

Motivering:
FZ redaktion är en trevlig skara, ge spelet till mig bara!

Medlem

Sjövde !

Motivering:
Få en julklapp från världens bästa spelsajt vore ju inte fel och då slipper jag desutom köpa spelet till PC.

MFZ
Medlem

jag gissar på Östersund!

Motivering: En massa polare babblar oavbrutet om detta spel, men eftersom jag inte har det själv trots att älskar biowares spel så skulel det vara den perfekta julklappen för mig!


signatur

“Blessed be the stonecutters. it took a quarry to bury the dreams.”

Medlem

Kalmar

I can't buy Dragon Age
Due to my crappy wage
So please FZ, #1 web page
Send me a copy so I don't fill up with rage

Medlem

Halland gissar jag, speciellt Halmstad.

Motivering:

Har inget PS3, men har en polare som har. Skulle vara en grym julklapp att ge bort Dragon Age!

Medlem

Han kommer från Växsjö.

Motivering: Måste ha något att göra emellan allt jobb sökande man gör när man är arbetslös.

Medlem

Jag är inne på att han lät som Per Gessle och Halmstad som nån annan här oxå sa, och vem gissade på närke? vi kan säga R faktiskt! , jaja motiveringen..

Motivering; Jag är hemma med bebis på dagarna och när hon sover förmiddag/eftermiddag så spelar jag PS3 och älskar äventyr, så att få dragon age vore fantastiskt!


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

Medlem

Jag skulle gissa på Danmark.

Min motiverking är för att jag älskar spelet så otroligt mycket och vill gärna ha ett rollspel till PS3an. Med det bra betyget är det ett måste!


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem

Gissar väl på PC Gamers ursprungsstad då -- Växjö.

Motivering: Min bror äger ett PS3 men han lyckas aldrig köpa något vettigt spel till det. Jag skulle behöva Dragon Age för att bevisa att det faktiskt FINNS bra spel till Playstation 3 också.

Inaktiv

Det låter som Vetlanda. Eftersom jag är så berest och världsvan har jag efter mina otaliga resor upptäckt denna lilla guldklimp i Sverige. Eller håla.
Jag tycker att min visdom ska belönas med detta fantastiska spel..

Medlem

Skulle gissa på Skåne och en Dragon Age till Ps3 skulle sitta fin fint till jul eftersom man inte har spelet själv till Ps3.

Medlem

Växjö är han ifrån.

Motivering: Bror köpte ett Wii åt oss båda julen när det just hade släppts. Får jag Dragon Age till PS3 är jag ju så illa tvungen att skaffa en PS3:a och då han är den enda av oss med platt-TV vore ju det perfekta julklappen nu när jag själv har lite pengar Ho ho ho!

Medlem

Jag gissar på Blekinge.

Motivering: Precis köpt en PS3 och behöver ett vackert och underhållande spel att avnjuta under vintertid men en kopp glögg och en pepparkaka eller två.


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Han kommer från Småland (förmodligen Växjö om ni ska ha en stad).

Motivering: Vi har nyligen köpt en PS3:a och vi har inte så mycket spel. Pengarna gick åt till TV:n och konsolen. Så om ni vill uppmuntra mitt konsolkramande istället för mitt PC-spelande så ger ni spelet åt mig. ;P

Skriv svar