Råttor - They are everywhere

Inaktiv
Råttor - They are everywhere

Jag tog ut hunden alldeles nyss till parken, precis utanför rådhuset. Det formligen kryllade av råttor. Överallt. De springer över gatan, i soptunnerna prasslar det och i parken är de överallt, minst 20 st. Och de är inte några små möss heller, de är stora tjocka råttor med långa äckliga svansar. Nu är klockan 2.30 och kan tänka mig att de är lite mer aktiva... dock tidigare idag mitt på dan så prasslade det i soptunnorna och de sprang framför en i parken, men högst runt 5 st. Och sen, vet ni var de gömmer sig när man kommer om man går på trottoaren? De springer under bilarna och upp där decket sitter, i "hålrummet" eller vad man ska kalla det. Inte så trevligt med råttor i bilar kanske... :< Så här har det inte varit förut.

Kanske man borde göra nått åt, och lite mer en bara råttgift. Ahh just det, kaniner finns det också. Läste på nyheterna att de har inte blivit fler enligt en "expert", men i rådhusparken fans det dock inga förra året, men det gör det nu.:P


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Get yo self a gun. shoot dem niggaz DEAD SUCKAH.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Inaktiv

Usch dom är jobbiga. slog ihäl en råtta på stugan som säkert var över 40 cm med svans. sen förstör dom sopsäckar också.
DÖD ÅT RÅTTOR OCH OSTMJUKAHAMSTRAR!

Medlem
Inaktiv

Själv har jag knappt sett en råtta som inte suttit i bur

Vart bor du?

Inaktiv

Jag har sett råttor ute på stan, och det ironiska är att jag såg den första vid AIK's arena! (Solna/Råsunda)


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem

SgtKelly - hehehehe, visste att de va nått lurt med AIK


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Ni ska inte tala illa om Gnaget. Då kommer jag skvallra till mullinss.

Alla älskar Gnaget. Vissa har bara svårt att erkänna det


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv
Skrivet av RoGGe:

Själv har jag knappt sett en råtta som inte suttit i bur

Vart bor du?

Kungsholmen.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Youtube-proffs

Påminner lite om Göteborg, slottskogen på natten är det råttor överallt, fast dessa råttor har vingar och kallas måsar o skator o shit, dom är ÖVERALLT, släper skräp all over the place.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv
Skrivet av Polish:

Påminner lite om Göteborg, slottskogen på natten är det råttor överallt, fast dessa råttor har vingar och kallas måsar o skator o shit, dom är ÖVERALLT, släper skräp all over the place.

Göteborg = Fint namn på en enda stor motorväg


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Youtube-proffs
Skrivet av SgtKelly:
Skrivet av Polish:

Påminner lite om Göteborg, slottskogen på natten är det råttor överallt, fast dessa råttor har vingar och kallas måsar o skator o shit, dom är ÖVERALLT, släper skräp all over the place.

Göteborg = Fint namn på en enda stor motorväg

Uhm, va menar du me det? ^^


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar