Inaktiv

verkar skoj. tror ni min laptop klarar dettta 2.2 ghz intel core 2 duo. ATi radeon hd 2600 512mb. 4gb minne och vista home premium.vad säger ni??

Skrivet av Harryhasch97:

verkar skoj. tror ni min laptop klarar dettta 2.2 ghz intel core 2 duo. ATi radeon hd 2600 512mb. 4gb minne och vista home premium.vad säger ni??

Ja, antagligen på medium/low, ditt grafikkort är tyvärr lite old. ligger på samma nivå som 8600gt.

Vet inte vilken upplösning du har. men de går garanterat.


signatur

[Amd x2 6000+][4850][3gb ram][Corsair vx550w]

Skrivet av albertalbertsson:
Skrivet av Exeron:
Skrivet av Nils Karlén:

Tyvärr har jag dåliga nyheter. Man kan inte lägga sig ned i FC2, i alla fall inte i den version som jag fick testa. Det skulle naturligtvis varit med i artikeln men det föll bort.

Men det bör dom väl ha fixat i den slutgiltiga versionen. Savann, öppen värld, stealth. Det är väl mer än självklart att man vill kunna krypa bland de höga gräsen och av misstag stöta på en lejon familj...

Nu måste jag göra dig ännu ledsnare, det ska inte finnas några rovdjur heller, inga krokodiler och lejon. Det blir bara värre och värre. Hoppas de på något sätt kan fixa in det innan release eller senare via en patch för det är skandalöst imao.

Inga lejon eller gazeller? Jahopp då blir det inget köp för mig!


signatur
Medlem

Nä det blir till att skaffa Afrika istället

Medlem

Vadå anpassas till konsoversionern!!! Vilket jävla skit snack.. Gör då En version enbart till PC entusiasterna. Jag har själv Xbox 360 och anser att detta spel skall ICKE liras på konsol.
Så att inte kunna lägga sig ner eller "leana" pga. knappbrist hos konsol -kontrollerna är ju ett stort jävla skämt!!! Fyfan, vad lack jag blir.

Detta är INTE bra för ett sådant här spel med sådan stor potential... Så jag hoppas INNERLIGT att Ubisoft den här gången lägger lite styrka på sina fans, vilket de aldrig har gjort med t.ex. R6 spelen.
Hoppas de tillverkar en "patch" med dessa funktioner (bör ju inte påverka spelet i sig) som att ligga ner och luta sig.

förflyttas omedelbart högst upp på inköpslistan.


signatur

"Bättre sent än aldrig"

Inaktiv

Alltid gillat Far Cry!

Medlem

ett lätt köp:D

12
Skriv svar