Vänsterhänt+WASD=N/A?

Inaktiv
Vänsterhänt+WASD=N/A?

Kom och tänka på om vänsterhänta lirar med WASD eller hur dem gör?.. kanske olika från person till person?

Kanske lirar med numpad... knepigt

Skulle va skoj me svar iaf:)

Youtube-proffs

Ja du, jag är inte vänsterhänt men det måste vara knepigt.. De flesta kör väl med wasd? Har en kompis som är vänsterhänt, eller ja, jag har flertal. En av dessa kör musen med vänster. Resten kör höger. SÅ jag vet inte.

En sak jag märkt däremot är att alla vänsterhänta är grymt bra på att rita bilder.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag är vänsterhänt och lirar som alla andra, det är helt enkelt en vanesak.. var man lite dryg och började använda musen med vänster hand är man körd for life


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Youtube-proffs
Skrivet av sno0zer:

Jag är vänsterhänt och lirar som alla andra, det är helt enkelt en vanesak.. var man lite dryg och började använda musen med vänster hand är man körd for life

Haha, man får för mycket av det goda eller?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Jo det verkar som att alla vänsterhänta är duktiga på att rita..iaf 98% av dem

OK då vet jag^^

Medlem

Även jag är vänsterhänt, och en stor andel av mina kompisar är också det (av någon anledning långt fler än de 10% det statistisk sett borde vara). Jag vet dock ingen som inte kör WASD eller använder vänsterhanden för musen.

Betydligt intressantare är frågan om vilken hand som används vid självtillfredställelse. Svaren förvånar ^^


signatur

Aj, dina ögon!

Inaktiv

Känns som att statistiken är fel ganska ofta..

ps. Urs..

Inaktiv

Alla vänsterhänta är inte alls bra på att rita. flera av mina vänner är vänsterhänta. många av dom ritar faktiskt väldigt kasst

Medlem

Är vänsterhänt, kör wasd och ritar utomordentligt kasst.


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av PurreSnurre:

Är vänsterhänt, kör wasd och ritar utomordentligt kasst.

Du måste vara alien..


signatur

When I'm not here, people die.

Medlem

Jag är både och. Skriver med vänstern men resten är det både vänster och högern. Andvänder mus och tangentbord som vanligt.

Jag har varit bra på rita enligt många. Men det var när man gick i skolan det. Slutade dock rita helt efter det av någon andledning..

Medlem

Vänsterhänt, styr musen med vänster men använder inte WSAD utan det mer klassiska W,E,R. Efter ett snabbt test upptäcker man att WSAD skulle bli en total katastrof att använda. Pekfingret skulle vara så gott som oanvändbart, och mellanslag finns det ingen möjlighet att man kommer åt.

Medlem
Skrivet av Polish:

En sak jag märkt däremot är att alla vänsterhänta är grymt bra på att rita bilder.

Vänsterhänta människor är också väldigt elaka.

Medlem

Vänsterhänt här.... när det gäller att skriva med penna och kasta, annars är jag högerhänt gällande wasd och keyboard (synt)

Medlem

Jag är vänsterhänt.. Lirar alla spel med "TFGH" tangenterna .. musen till vänster..

Är väl OK på att måla tavlor / ritningar


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Vänsterhänt, musen i höger, WASD, ibland får jag en sådan kick och målar/ritar väldigt fint (oftast runt 3 på natten... vet inte varför ) och är väldigt elak.
Även rödhårig och läste i någon bok att det är väldigt väldigt sällsynt att rödhåriga är vänsterhänta... :]


signatur

osv.

Medlem

Sniper_Nr1 - äger på att rita
min kusin är vänster med, hon äger med på att rita, dock inte syrran, tror jag, så det är 75%?

syrran btw kör eller iallaflal körde allt med fel hand, dvs när man skulle ha datorn och hon hadde varit där så var musen på fel sida och t-bordet uppkört i väggen till höger


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Meller:
Skrivet av PurreSnurre:

Är vänsterhänt, kör wasd och ritar utomordentligt kasst.

Du måste vara alien..

8) Aaah, man kanske är det. tihi


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Inaktiv
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Meller:
Skrivet av PurreSnurre:

Är vänsterhänt, kör wasd och ritar utomordentligt kasst.

Du måste vara alien..

8) Aaah, man kanske är det. tihi

Look at the Fucking avatar


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Inaktiv

När det gäller allting annat än att kasta, skriva (både dator och med penna) och att rita så är jag väl lika bra med båda händerna. Ja, utom när det kommer till att hantera mus/tangentbord, då vänstra handen alltid är på tangenterna medans högra handen ligger på musen.


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

Kör med musen till vänster och för mej "klassiska" YGHJ, funkar bra. Så jävla jobbigt att alltid behöva konfigurera om knapparna.
Och ju jag hade MVG i bild


signatur

yolo

Medlem

Är vänsterhänt, kör med YGHJ och jag vet ingen som ritar bättre än mig muahaha.

@ Döbringer, du kanske är min bort adopterade broder?

Medlem

Kör med numpads-tangenterna, det funkar helt okej, men blir ibland problem att få till i vissa spel.

Medlem

Är vänsterhänt, eller nåt åt det hållet, ellet inte. Jag skriver med vänster iallafall men använder musen som en "normal" person. Dominerar för övrigt på att rita, IG i bild i gymnasiet någon?

Medlem

Många det var som var vänsterhänta
Känns ju riktigt "vanligt" nu istället för ovanligt som det var innan man såg denhär tråden.


signatur

osv.

Medlem
Skrivet av Ozka:

Är vänsterhänt, kör med YGHJ och jag vet ingen som ritar bättre än mig muahaha.

@ Döbringer, du kanske är min bort adopterade broder?

LOL:D
Synd att vänsterhänta inte fick en bättre medfödd talang, nåt man kunde använt till annat än att fylla skolböckerna med teckningar istället för att lyssna på lektionerna


signatur

yolo

Inaktiv

Så det fanns endel vänsterhänta endå.

Då va det bevisat att vänstringar kör lite olika... och vi andra drömmer om WASD hela natten lång

1
Skriv svar