Uwe Bolls spel filmat

Robot
Medlem
Uwe Bolls spel filmat

Detta måste låta lite knäppt, men det såg faktiskt ganska ballt ut...

Medlem

Äsch, det är inget fel med att gilla den där filmen.
Det är bara inne att hata Uwe Boll för att alla andra gör det

Medlem

Ganska lustigt att typ alla Vietnam-spel har utvecklats av europeiska utvecklare. Amerikanarna verkar inte vara så förtjusta i den konflikten...

För övrigt var ju bilduppdateringen helt förjävlig för ett spel som ska släppas ganska snart. Jag menar, det hackade ju som fan till och med när spelaren var i tunneln. Annars är jag lite imponerad, trodde det skulle se mycket sämre ut.

Medlem

Tja. Rent intrycksmässigt så har ju spelet redan gjorts i.o.m. Vietcong...


signatur

En demonstration: Demon.
Ett demonstrations-ex: Demot.

Medlem

Jag håller med om det, tyckte det såg trevligt ut.

00a
Medlem

rätt snyggt men den kändes lite B

Medlem

Snygga miljöer och häftiga effekter, men de får nog jobba lite på vapnen och karaktärens armar.


signatur

.slanger

Medlem
Skrivet av hansen:

Äsch, det är inget fel med att gilla den där filmen.
Det är bara inne att hata Uwe Boll för att alla andra gör det

Håller med där, samma sak med WoW - det är inne att hata det, även fast man spelar det själv

Inaktiv

Postal Filmen
(Regisserad av uwe bolle, som också medverkar i den) Är ju hur skön som helst!!

Medlem

Såg nice ut, hoppas det blir kul också

Medlem

Tyckte frameraten var riktigt kass. Är alltid orolig om det är dålig framerate i en gameplay video.

Medlem

Djungeln ser ut som en massa kulisser dekorerade med exta mycket gloom. Och en av dom sämsta vapen effekterna jag sätt. Ser väldigt B ut


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Boll ska våldta ett medium till

Medlem
Citat:

Äsch, det är inget fel med att gilla den där filmen.
Det är bara inne att hata Uwe Boll för att alla andra gör det

Personligen hatar jag Uwe Boll för att jag tycker han är den överlägset sämste filmskapare jag någonsin haft missnöjet att bevittna... Alone in the dark, Postal, House of the dead, Blood rayne... samtliga hamnar på min högst personliga lista över dom sämsta filmer jag någonsin sett.

...och nu sitter jag och gruvar mej för att han ska förstöra Far cry också... *snyft*


signatur

Spelar just nu: Quake 2, Alien VS Predator, Serious Sam HD, Need for speed - Most wanted,
Joint operations, Doom3 och Far cry

Medlem

"Are you man enough to take on the challenge?"
Tror man behöver vara blind och döv för att spela detta.


signatur

- PiDuT

Medlem
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

Äsch, det är inget fel med att gilla den där filmen.
Det är bara inne att hata Uwe Boll för att alla andra gör det

Personligen hatar jag Uwe Boll för att jag tycker han är den överlägset sämste filmskapare jag någonsin haft missnöjet att bevittna... Alone in the dark, Postal, House of the dead, Blood rayne... samtliga hamnar på min högst personliga lista över dom sämsta filmer jag någonsin sett.

...och nu sitter jag och gruvar mej för att han ska förstöra Far cry också... *snyft*

Så om en fotbollsspelare i din favoritklubb är värdelös, så hatar du honom? Så om en skådespelare är värdelös, hatar du honom? Så om din brevbärare, aldrig fattat knycket med att leverera ut brev på ett bra sätt, hatar du honom?

Äru dum eller?

Dett Blir säkert bra liksom det mesta Uwe Boll är med på. UWE BOLL ROCKS:heart:


signatur
Skrivet av Ichabod:

Tyckte frameraten var riktigt kass. Är alltid orolig om det är dålig framerate i en gameplay video.

Jag hade inga problem med framerate. Är nog din dator som läcker minne.


signatur

"But there are things they didn't prepare you for"

Vad förberedde dom mig inte på? En helikopter?

Medlem

Hahah. Det ser ju ut som någon halvfärdig mod till HL som kom ut på sluet av 90-talet

Inaktiv

ja, här får ni alla som tjatat om att ni vill spela ett vietnamkrig xD

Medlem

jävlar vad dåligt det såg ut. kunde inte se en enda positiv grej.

Medlem

Kan inte hjälpa att gilla Uwe, allt han gör blir dynga men har viss glimt i ögat och underhållning.

Medlem
Skrivet av Dreamtale:
Skrivet av SteinbergX:
Citat:

Äsch, det är inget fel med att gilla den där filmen.
Det är bara inne att hata Uwe Boll för att alla andra gör det

Personligen hatar jag Uwe Boll för att jag tycker han är den överlägset sämste filmskapare jag någonsin haft missnöjet att bevittna... Alone in the dark, Postal, House of the dead, Blood rayne... samtliga hamnar på min högst personliga lista över dom sämsta filmer jag någonsin sett.

...och nu sitter jag och gruvar mej för att han ska förstöra Far cry också... *snyft*

Så om en fotbollsspelare i din favoritklubb är värdelös, så hatar du honom? Så om en skådespelare är värdelös, hatar du honom? Så om din brevbärare, aldrig fattat knycket med att leverera ut brev på ett bra sätt, hatar du honom?

Äru dum eller?

Så om man lyckas att hata, är man dum då?

Medlem

Herre gösses va de ser dåligt ut! Men så är de ju Boll som gör de så vad ska man vänta sig.

Medlem

LÄTT "KÖP"!!!!1

Seriöst, jag skrattade hårt trailern igenom. På slutet hade de en chans att iaf göra någon slags cliff-hanger men de valde en kraschande helikopter istället för någon alien eller nått "crazy experiment gone terribly wrong".

Men bäst var "ARE YOU MAN ENOUGH TO ACCEPT THE CHALLENGE?".

Medlem

bättre än först förväntat... men men.

Medlem

jag hatar Boll´s filmer - att se dom är självplågeri! :evil:


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Smala tunnlar, en ny nivå i linjär design. Känns B.

123
Skriv svar