Uwe Bolls spel filmat

Medlem
Skrivet av Fenix:

ni som avskyr uwe boll kan ju ta och prova på och göra egna filmer.

Skillnaden är kanske att de flesta av oss inser att vi kanske inte skulle va så bra på att göra film, så vi avstår.

Man behöver inte vara en expert för att komma fram till att skit är bajs.

Skrivet av Lurid:
Skrivet av Fenix:

ni som avskyr uwe boll kan ju ta och prova på och göra egna filmer.

Skillnaden är kanske att de flesta av oss inser att vi kanske inte skulle va så bra på att göra film, så vi avstår.

Man behöver inte vara en expert för att komma fram till att skit är bajs.

Om man ska se det på det viset lär det knappast bli några fler filmer i framtiden, eftersom ingen kan göra film för att man är rädd att du inte ska tycka om den.


signatur
Medlem
Skrivet av dofilusåkaffe:
Skrivet av Lurid:
Skrivet av Fenix:

ni som avskyr uwe boll kan ju ta och prova på och göra egna filmer.

Skillnaden är kanske att de flesta av oss inser att vi kanske inte skulle va så bra på att göra film, så vi avstår.

Man behöver inte vara en expert för att komma fram till att skit är bajs.

Om man ska se det på det viset lär det knappast bli några fler filmer i framtiden, eftersom ingen kan göra film för att man är rädd att du inte ska tycka om den.

Jojo, men jag behöver inte vara mästare på att göra film för att kunna säga att en film suger.
Om ingen fick bedöma någon annan innan vi hade gjort exakt samma sak själv, skulle vi inte få mycket gjort här i världen, och det som blev gjor skulle antagligen se ut som skräp.

Möbeln saknar tre ben? Gör den bättre själv då.
Båten saknar botten? Bygg en själv då.

"Gör det bättre själv" Argumentet faller på sig själv.

Medlem

kan ju inte bli sämre än vad filmerna är...postal är nog den sämsta filmen som har gjorts...synd att slakta ett så bra spel...

Medlem

Påminner mig mer om Men of Valor än Vietcong faktiskt, gillade helikopterkraschen i slutet iaf, såg rätt bra ut.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Heat:

Postal Filmen
(Regisserad av uwe bolle, som också medverkar i den) Är ju hur skön som helst!!

Så sant. Glad att någon tycker samma sak . Den filmen är nog ena v de skönaste komedierna jag sett på länge, ingen romantisk drama bullshit. Det finns för mycket sånt, jag har inga problem med drama men det finns i överflöd. Uwe Boll gör precis det han vill göra, sen är han ju dum i huvudet också (kolla Postal filmens hemsida ) men det kan man acceptera.

Crank är också en film som vet vad den vill, bästa actionfilmen 2006 enligt mig. Fattar inte varför folk hackar på Uwe Boll, se inte det han gör, eller bli sura på utvecklarna som gav honom rättigheterna till att göra filmer baserade på deras spel.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Inaktiv
Skrivet av Propy:
Skrivet av Punchbag Polly:

"But there are things they didn't prepare you for"

Vad förberedde dom mig inte på? En helikopter?

tja, vet man något om vietnamkriget så vet man nog att de mötte en hel del gerilla krigsföring. Att slåss i tunnlar var nog inget de tränade för.

Det fanns faktiskt Amerikanska förband som hade tunnelkrig som inriktning med tillhörande utbildning. Inte helt oväntat kallades de tunnel rats.

Boken The Tunnels of Cu Chi behandlar ämnet om någon är intresserad.

Skrivet av Kattspya:
Skrivet av Propy:
Skrivet av Punchbag Polly:

"But there are things they didn't prepare you for"

Vad förberedde dom mig inte på? En helikopter?

tja, vet man något om vietnamkriget så vet man nog att de mötte en hel del gerilla krigsföring. Att slåss i tunnlar var nog inget de tränade för.

Det fanns faktiskt Amerikanska förband som hade tunnelkrig som inriktning med tillhörande utbildning. Inte helt oväntat kallades de tunnel rats.

Boken The Tunnels of Cu Chi behandlar ämnet om någon är intresserad.

Ja har för mig att det var soldater ur ingenjörs kåren och gröna baskrarna som lärde sig rätt mycket om tunnelkrig.


signatur
Medlem

allt han tar i blir ju skit så kan inte tänka mig att detta blir bra. vietcong lär ju varit mycket bättre t.ex.


signatur

"A word to the wise is infuriating." - Hunter S. Thompson
http://www.fz.se/bloggar/min_kamp/

Uwe boll filmens Eddie the eagle


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Skrivet av bjosarn:

allt han tar i blir ju skit så kan inte tänka mig att detta blir bra. vietcong lär ju varit mycket bättre t.ex.

Du kommer få käka upp dom orden. Tro mig, detta spelet blir något i hästväg.


signatur
123
Skriv svar