Två Battlefield-spel fräschas till

Robot
Medlem
Två Battlefield-spel fräschas till

:heart:

Medlem

Kom igen nu då! Fortfarande ingen som lyckats få detta att framstå som negativt? Det är ju trots allt EA vi pratar om


signatur

"Now you can see I've taken a hit to my head. It's nothing serious, but I am bleeding badly." -OFP2

Medlem
Skrivet av Thanatos84:

Kom igen nu då! Fortfarande ingen som lyckats få detta att framstå som negativt? Det är ju trots allt EA vi pratar om

Det är ju mest troligt DICE som gör patchen, bara EA som tar credit

Medlem

Haha, i vinter?! Aja, bra att det är på G iaf. Tanken är att man ska börja lira lite igen snart då 4 andra polare är taggade på att återuppliva vår gamla squad

Medlem
Medlem

Så förbannat värdelöst att EA/Dice ska hålla på att patcha. Varför ska de alltid förändra något som redan fungerar bra, bara för att visa att de "bryr" sig? Dåligt, EA!

Nöjd, Thanatos84?


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Herregud sitter den jädra 7 åring och knackar den där nya patchen eller? Flera månader dem sa att den här patchen skulle komma..

Om du nu var seriös med det du sa där Harval då behöver du en hjärntransplantation...men utgår från att du faktist skoja!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

SChöööönt!

Medlem

Men det är ju som "Harval" säger, dom har väl aldrig släppt en "bra" patch.

Medlem
Skrivet av the-_-who:

Men det är ju som "Harval" säger, dom har väl aldrig släppt en "bra" patch.

Är du född i farstun eller? Han säger ju att spelet fungerar bra nu! Vilket det långt ifrån gör!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Det jag saknar mest som fanns med från början är nog squadjumping lite grann, fast det körde sig lite med det i clanmatcher iofs.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag skulle gärna se ett par officiella kartor till... Jag tycker det känns som man kan dem vid det här laget... gärna större kartor också. Det känns alldeles för trångt med 64 spelare på 64 kartor... Att dö så fort man spawnar är inte alls roligt. De kartorna tycker jag passar mycket bättre till högst 32 spelare och många servrar kör ju också på det sättet. Skulle vara roligt med en karta där man tex alltid började i ett transportplan så man fick hoppa ut nånstans på banan eller iallafall över de flaggor man håller. Det skulle nog göra en hel del.

Medlem

Men ni missar ju själva poängen, det är ju att de måste få bukt med alla tredjeparts busar som har adminliknande rättigheter genom hacks och i o m nån form av spionage av programmet de gjorde, var de tvungna att skjuta på det ytterligare.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

URK
Medlem
Skrivet av ChosenByGod:

Men ni missar ju själva poängen, det är ju att de måste få bukt med alla tredjeparts busar som har adminliknande rättigheter genom hacks och i o m nån form av spionage av programmet de gjorde, var de tvungna att skjuta på det ytterligare.

vad de säger ja. det är inte första gången som EA tappar sig och vänder på steken och säger att det är för konsumenterna som vi sen lägger detta på grund av att det ska bli bättre. fast i i verkligheten är de inte klara.

jag säger inte att det är så nu men de har kört med den taktiken förut.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Medlem

Jippiii DICE (L)

Medlem

Jag tycker fortfarande att bf1942 borde patchas.

Medlem

Trevligt, bara att damma av BF2 skivan då.


signatur

Text does not represent Mozart's life.

Medlem

Bara jag som tycker det känns fel att kalla B2 gammalt? Det känns som om det släpptes igår...


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem
Inaktiv

Wooho!! jag älskar DICE!!

Medlem
Skrivet av URK:
Skrivet av ChosenByGod:

Men ni missar ju själva poängen, det är ju att de måste få bukt med alla tredjeparts busar som har adminliknande rättigheter genom hacks och i o m nån form av spionage av programmet de gjorde, var de tvungna att skjuta på det ytterligare.

vad de säger ja. det är inte första gången som EA tappar sig och vänder på steken och säger att det är för konsumenterna som vi sen lägger detta på grund av att det ska bli bättre. fast i i verkligheten är de inte klara.

jag säger inte att det är så nu men de har kört med den taktiken förut.

Nu hade faktiskt grabben rätt...att det drar ut på tiden är just att fuskare kan göra vad dom vill med servrarna...kasta ut/stänga ner/ osv... Det är fuskarnas fantastiska tid just nu... Och den största losern är PB som lyst med sin frånvaro... Som sagt det är inte lätt att strypa dessa 3 e partare just nu...


signatur

Alfa Bertil

Medlem
Skrivet av Tommy_h:

Om du nu var seriös med det du sa där Harval då behöver du en hjärntransplantation...men utgår från att du faktist skoja!

Jovisst, jag är ALLTID seriös, och har ingen aning vad ironi är... *ironi*


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

Skulle vara roligt om någon i hela världen spelade en annan bana än just den där förbannade STRIKE AT KARKAND som jag är så otroligt trött på.... blorf..

Medlem

jaha föreseningar förseningar
kom igen dice. gör detta bra så blir alla nöjda (förutom de där 3dje partstillverkarna)


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem
Skrivet av Geisenhausen:

Bara jag som tycker det känns fel att kalla B2 gammalt? Det känns som om det släpptes igår...

Ja svaret varierar säkert på den frågan. Känns faktiskt en aning gammalt för mig då jag i princip "hunnit" sluta spela det.
Som andra säger så tycker jag nog inte att patcharna har gjort spelet bättre, bara långsammare, vilket nu innebär mer smygande när det tidigare kändes mer som pang på röbetan. Svårare har det också blivit... tänker då mest på flyget som jag som tangenbordsflygare upplevde som helt lagom tidigare. Dessa två saker har förändrat spelet så drastiskt för mig att BF2 inte känns lika intressant längre. Men men... det var kul så länge det varade.
Kommer absolut testa det igen med den nya patchen och förhoppningsvis innehåller den något som ger lite nytänding i gamersjälen.

Medlem

Installerade BF2 idag igen och blev påmind om varför jag slutade spelade det förut... Jag börjar automatiskt starta kickomröstningar på folk. Så fort det är möjligt att starta en ny igen så gör "jag" det... Blir så jädra trött på det!

Någon lösning?

Medlem
Skrivet av aesdana:

Installerade BF2 idag igen och blev påmind om varför jag slutade spelade det förut... Jag börjar automatiskt starta kickomröstningar på folk. Så fort det är möjligt att starta en ny igen så gör "jag" det... Blir så jädra trött på det!

Någon lösning?

Det är väl inte du som startar dem, utan andra? Hur som helst så går det att stänga av i Options, "Opt out of voting" tror jag det heter.

Medlem

"Utvecklarna berättar att arbetet försenats på grund av man upptäckt ny fuskkod"
God morgon. Vafan tycker jag ser fuskande människor hela tiden. Kanske borde pacha spelet lite oftare i stället.
Alla ryssar som lirar spelar garanterat med nått sorts fusk. varför skulle dom annars spela på våra servrar när dom får den pingen. Söker man på internet flödar det ju av fusk.
Ganska trist.

Medlem
Skrivet av Frux:
Skrivet av aesdana:

Installerade BF2 idag igen och blev påmind om varför jag slutade spelade det förut... Jag börjar automatiskt starta kickomröstningar på folk. Så fort det är möjligt att starta en ny igen så gör "jag" det... Blir så jädra trött på det!

Någon lösning?

Det är väl inte du som startar dem, utan andra? Hur som helst så går det att stänga av i Options, "Opt out of voting" tror jag det heter.

Det står alltså mitt nick "Crille_swe startade..." det kanske är en bugg som bara jag ser?

En till sak som gör att jag inte orkar lira BF2 igen, alla mina stats och unlocks är borta. Har lirat flera matcher nu men de har inte kommit tillbaka. Hade låst upp allt förutom special ops grejerna så det känns faktiskt lite surt.

12
Skriv svar