Medlem
NEDM

Lite bakgrundsfakta (om jag har förstått det hela rätt):
Några belgiska ungdommar bränner en katt levande och lägger ut filmen på nätet. Filmen hamnar snart i hopar på YTMND. En snubbe försöker "downvotar" allihopa och han lär ha kommenterat en speciell ytmnd som haft doom themet i bakgrunden, så här:

"Nothing justifies 5'ing a site that has footage of a cat being set on fire and burned to death. Not even doom music"
(NEDM = not even doom music)

Nu finns det oändligt många YTMNDs med NEDM conceptet.

Jag har kollat runt på YTMND och jag tycker det är jävligt osmakligt. Hur kan folk göra sig lustiga över en brännd katt? Om en bränd katt blir så här populär, kommer vi väl antagligen att få se fler såna här sjuka saker. eller?

Medlem

vill inte börja google efter det men ja undrar vad YTMND står för?


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

"You're The Man Now Dog!"

http://en.wikipedia.org/wiki/YTMND

Aldrig hört talas om förut faktist... och dessa belgiska ungdomar borde få stryk.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:

"You're The Man Now Dog!"

http://en.wikipedia.org/wiki/YTMND

Aldrig hört talas om förut faktist... och dessa belgiska ungdomar borde få stryk.

Orka bry sig.

Jag vill inte verka spydig, men hände inte detta för längesedan?

Jag såg en film på CJ (Consumption Junction), för två år sedan där de tände eld på en katt i en bur, och lät den jama tills det bara var svarta kolbitar kvar.

Kanske det var dessa belgare, eller så var det en liknande film, fast rumäner.

Inaktiv

Om jag fått fast dom jävlarna hade jag styckat dom långsamt. Såna svin det finns!! Retroaktiv abort direkt!

Medlem

Borde sätta eld på dom istället. Öga för öga, tand för tand.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Inaktiv

NEDM = Indicates the point at which you've gone beyond the boundaries of poor taste. After that, not even Doom music can save you.

Alltså är inte den (nu döda) NEDM fadden något som hyllar att katter dör, mer kommentaren en snubbe la på en ytmdn där en katt brändes till döds, men jag hoppar väll på bandvagnen och skriker att alla som gör fel ska dö och bli skjutna på en bakgård.


signatur

Fear the #komsi Brigade!

Medlem

Line them up against the wall, drop their pants greese them up and aim for penetration.


signatur

I would never lie. I wilfully participated in a campaign of misinformation. - Fox Mulder

Medlem
Skrivet av Chief Red Cloud:

Orka bry sig.

Word.

ytmnd.com var bland det sämsta jag sett online i år. Hamsterdance wannabees utan talang.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

Inaktiv

Tsss, cosbybebop.ytmnd.com är ju alldeles genialisk.

1
Skriv svar