Stor Burnout Paradise-uppdatering ute

Robot
Medlem
Stor Burnout Paradise-uppdatering ute

Najs!


signatur

Meep!

Medlem

Just det ja, denna hörde jag om för ett tag sen.. dock.. EA sabbade hela min spelupplevelse när jag inte fick komma ut på nätet. Men detta måstes testas.

YES!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Inaktiv

Haha, kom på att jag har köpt det här spelet :D. Ungefär när det kom ut, gillade demot, men kom på mig själv att jag har inte spelat det mer än två timmar.
Kanske är värt att stoppa i skivan o kolla.^^

Medlem

dags för pc versionen nu

ptr
Medlem

ah man kanske ska bara spela igen fast tyckte multiplayer fungerade rätt dåligt, de som satte upp loppen gjorde så värdelösa banor

Medlem
Skrivet av ptr:

ah man kanske ska bara spela igen fast tyckte multiplayer fungerade rätt dåligt, de som satte upp loppen gjorde så värdelösa banor

Ja upplevelsen kan nog bero mycket på vilka man spelar med.
Själv så lirade jag med ett gäng som gjorde/valde massa tuffa tävlingar. Måste nog varit bland be bästa spelupplevelserna på längre.

ptr
Medlem
Skrivet av Noken:
Skrivet av ptr:

ah man kanske ska bara spela igen fast tyckte multiplayer fungerade rätt dåligt, de som satte upp loppen gjorde så värdelösa banor

Ja upplevelsen kan nog bero mycket på vilka man spelar med.
Själv så lirade jag med ett gäng som gjorde/valde massa tuffa tävlingar. Måste nog varit bland be bästa spelupplevelserna på längre.

mm det var det jag hoppades på att jag skulle stöta på, gav det några timmars försök men kom aldrig in på något roligt. finns ju värsta potentialen liksom. Varför kan de inte handhålla med servrar ala vilket FPS spel som helst till PC. vore så jävla nice att köra på samma server hela tiden, kära känna folk där och så kör de typ 20 olika banor. men men man kan inte få allt. Grymt nice med den hör uppdateringen!

Medlem

Kommer definitivt köpa detta spelet om jag hittar det i REA-lådan någon gång.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Inaktiv

inga riktiga krasch animationer som med bilarna.. lite tråkigt.. men annars helt ok.

Medlem

Dags att uppdatera!
Fett roligt spel


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Undra hur mycket EA fick muta MS för att släppa denna uppdatering "gratis", är ju ändå MS som betalar för allt på Live.

Testade lite MC i Paradise och måste säga att de var riktigt sköna, grym fart man får!


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

zsm
Medlem

Har precis testat motorcyklarna, och jag måste säga att det var rätt skön känsla. Tråkigt att det inte finns kraschanimationer dock. Det är bara rakt fram fort som fan som gäller.

Medlem

@ Boomer, kolla in elgiganten, köpte mitt ex där för tre veckor sedan för 299:-
Grymt spel, och otroligt gött med gratis innehåll, det kommer en tredje uppdatering senare i höst som kommer ge en helt ny ö att köra på

Medlem

Skön uppdatering Har inte rört detta spelet sen i våras. Får se om man pallar prova på det igen.

Medlem

Hur är det med trophies?

Medlem

geif pc


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Vars hittar man motorcyklar? (skicka pm)


signatur

||||||||||||
||||||||||||

Medlem

Coolt, ett redan fett spel blir ännu fetare. Skulle varit kul om de lagt till trophies dock.


signatur

.slanger

soi
Medlem

Ja jävlar detta ska bli riktigt skoj!

1
Skriv svar