Behöver hjälp med dvd shrink !

Inaktiv
Behöver hjälp med dvd shrink !

När jag ska lägga in en film i Dvd shrink 3.2 så kommer det upp en ruta när jag väl har tryckt på "backup", där det står "Sidväxlingsfilen är för liten för att kunna avsluta denna åtgärd" Vad ska jag göra så att filen blir en ISO fil ? Behöver verkligen hjälp med detta. Tack

Inaktiv

hmm..hjälpte en kompis med samma problem, har ej programmet installerat så kommer inte ihåg, får dra ner det och kolla lite.
Annars om du ska göra en ISO fil av en dvd så kan du använda Alcohol 120%, väldigt enkel steg för steg guide.

Inaktiv
Skrivet av priZma:

hmm..hjälpte en kompis med samma problem, har ej programmet installerat så kommer inte ihåg, får dra ner det och kolla lite.
Annars om du ska göra en ISO fil av en dvd så kan du använda Alcohol 120%, väldigt enkel steg för steg guide.

Okej. Men jag har ingen dvd skiva för jag har tankat filmen. Så den är i Img fil nu. Och jag provade Alcohol men den tog inte emot den sortens img fil. Skulle vara tacksam om du kunde hjälpa mig iaf

Inaktiv

ok..vet inte riktigt när detta går över till warez-snack men.. om inte Alcohol tar din .img fil kan du alltid testa Ashampoo Burning Studio, finns trail version att ladda ner här

Medlem

Låter som warez snack, och i fel forum dessutom.

Lite nyfiken, vad är det du försöker kopiera?

Inaktiv
Skrivet av Crenshaw:

Låter som warez snack, och i fel forum dessutom.

Lite nyfiken, vad är det du försöker kopiera?

Aa, jag visste inte i vilket forum jag skulle lägga i
Men jag försöker att få en film i ISO format för mitt brännprogram kan inte bränna img filler eller nått. Men jag tror jag fick ordning på det nu. Jag använda bara dvd Decrypter.

1
Skriv svar