Molyneux: "PS3 väntar på definierande spel"

Robot
Medlem
Molyneux: "PS3 väntar på definierande spel"

Little big planet kommer äta upp fable 2 i försäljning tror jag

Medlem

Molyneux kanske inte ska prata alltför mycket om definierande spel. Han brukar prata mycket och leverera mindre i sina spel. Tänker på black&white samt fable. Bra spel, men... saknades en del.
Little Big Planet är jag inte fullt insatt i, men köper det förmodligen om det släpps på psn och får bra reviews. För tillfället kan min ps3 inte läsa skivor och jag är inte säker på vart jag har kvittot

LBP kommer säkert bli jätte bra men jag tror det floppar då det känns för hardcore.


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Skrivet av Gagoff:

Molyneux kanske inte ska prata alltför mycket om definierande spel. Han brukar prata mycket och leverera mindre i sina spel. Tänker på black&white samt fable. Bra spel, men... saknades en del.
Little Big Planet är jag inte fullt insatt i, men köper det förmodligen om det släpps på psn och får bra reviews. För tillfället kan min ps3 inte läsa skivor och jag är inte säker på vart jag har kvittot

va en ps3 som krånglar det hör man inte ofta ..

hoppas du hittar kvittot


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Borde räcka med kontoutdrag, om du handlade med kort.

Inaktiv
Skrivet av Gagoff:

Molyneux kanske inte ska prata alltför mycket om definierande spel. Han brukar prata mycket och leverera mindre i sina spel. Tänker på black&white samt fable. Bra spel, men... saknades en del.
Little Big Planet är jag inte fullt insatt i, men köper det förmodligen om det släpps på psn och får bra reviews. För tillfället kan min ps3 inte läsa skivor och jag är inte säker på vart jag har kvittot

Du är inte ensam min vän min bild försvann
jag hittade mitt kvitto men nu så här efter 3½ månad har jag inte hört ett piss om hur det går

Medlem
Skrivet av andman:

Borde räcka med kontoutdrag, om du handlade med kort.

Jo, ska gå förbi blockbuster och fråga om de kan printa ut något åt mig då jag köpte det på kort där, och jag har ett konto hos dem

Medlem
Skrivet av LuNxOr:

Little big planet kommer äta upp fable 2 i försäljning tror jag

Så sant så. Även fast det antagligen inte kommer bli den försäljningssuccé jag tror så lär den slå Fable 2 med hästlängder.

Inaktiv

KAnske det vi får se nu eller?

FOlket har sagt att Xbox 360 har spel som sätter plattformen på plats. Säger man fable, HAlo och Gears of war så vet alla att det handlar om 360.

Fable 2 vinner som mest sålda spel mellan LBM.

PS3 behöver ett nytt Halo!

Medlem

Mjo som PS3an har förlorat exklusiva spel... blir väl LBP eller Killzone 2 som kan bli det

Medlem
Skrivet av Gagoff:

Molyneux kanske inte ska prata alltför mycket om definierande spel. Han brukar prata mycket och leverera mindre i sina spel. Tänker på black&white samt fable. Bra spel, men... saknades en del.
Little Big Planet är jag inte fullt insatt i, men köper det förmodligen om det släpps på psn och får bra reviews. För tillfället kan min ps3 inte läsa skivor och jag är inte säker på vart jag har kvittot

Ett tips, det kan hjälpa med att du formaterar om hårddisken. En del har löst problemet på så sätt. Spara bara dina savegames på ett usb minne eller extern hd.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Inaktiv

Hoppas på LBP!

Meh, PS3 har ju MGS4, kanske denna generations fetaste spelupplevelse.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:

Meh, PS3 har ju MGS4, kanske denna generations fetaste spelupplevelse Film-med-spel-inslag-upplevelse.

Fixed!


signatur

dom förnedrar hela Gamer-world!!!

Medlem

Heavy Rain är ju ett lovande PS3 spel också

Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av slartibartfast:

Meh, PS3 har ju MGS4, kanske denna generations fetaste spelupplevelse Film-med-spel-inslag-upplevelse.

Fixed!

Sony påstod väl någon gång innan releasen att PS3 inte var en spelkonsoll?

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Gagoff:

Molyneux kanske inte ska prata alltför mycket om definierande spel. Han brukar prata mycket och leverera mindre i sina spel. Tänker på black&white samt fable. Bra spel, men... saknades en del.
Little Big Planet är jag inte fullt insatt i, men köper det förmodligen om det släpps på psn och får bra reviews. För tillfället kan min ps3 inte läsa skivor och jag är inte säker på vart jag har kvittot

Ett tips, det kan hjälpa med att du formaterar om hårddisken. En del har löst problemet på så sätt. Spara bara dina savegames på ett usb minne eller extern hd.

Vissa ja, men de flesta så är den rätt dåliga lasern i ps3an trasig och då kan du allt formatera din hårddisk hur mkt du vill, kommer inte fungera.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Inaktiv

Det som definerar konsolerna är väl oftast spel som lyckas nå en väldigt stor del av den installerade kundbasen i konsolen. För Xbox 360 skulle jag nog säga Gears of War, eftersom det var ett spel som kom att definera mycket av hur vi ser på konsolen; schysst grafik, vuxet tema med hardcore spel. Wii har ju profilerat sig starkast just genom sitt releasespel; Wii Sports tycker jag.

Mycket riktigt så har inte PS3 dock ännu lyckats definiera sin konsol. De försöker vara lite av allt. Att ta befintliga spel från den stora PS2:an fungerar nog bara hyfsat. Titlar som SingStar, Killzone och Ratchet and Clank får nog inte gemene man att tänka på PS3 utan dess föregångare.

LBP kan bli det spel som faktiskt kommer att definera konsolen. Vad blir då temat? Vad kommer att definiera konsolen?


signatur

sibbor: [...]eller hävdar att 60GB PS3 skulle vara en svart, tung, het stekpanna...
Min Blogg: Noir

KoP
Medlem
Skrivet av Nolite:

LBP kan bli det spel som faktiskt kommer att definera konsolen. Vad blir då temat? Vad kommer att definiera konsolen?

Den kommer definieras av små nuttiga tyg-gubbar.

Inaktiv

När man säger Halo då vet nog 90 % att det handlar om Xbox/Mircosoft.

Säger man Super Mario! tänker folket på Nintendo!

Playstation 3 behöver ett slags Halo som nästan alla Ps3 fáns vill ha :)..

Inaktiv

Tråkigt att Sony inte har gjort någon reklam "what so ever" för LBP.

Inte vad jag kallar "RIKTIG" reklam i alla fall.

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av slartibartfast:

Meh, PS3 har ju MGS4, kanske denna generations fetaste spelupplevelse Film-med-spel-inslag-upplevelse.

Fixed!

Sony påstod väl någon gång innan releasen att PS3 inte var en spelkonsoll?

zele din noob


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av Zelaxe:
Skrivet av slartibartfast:

Meh, PS3 har ju MGS4, kanske denna generations fetaste spelupplevelse Film-med-spel-inslag-upplevelse.

Fixed!

du har missat MGO antar jag....


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

1
Skriv svar