Pirat test på FZ!

Pirat test på FZ!

En enkel test på FZ för att se hur många som tankar och hur många som köper. Om du tankar för att "dema" hela spelet räknas det fortfarande som att tanka.

Call of Juarez: http://www.fz.se/spel/?id=1794


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Var ärliga nu alla, det ska bli ett verkligt intressant resultat! Även om du borde kunnat göra pollen ännu intressantare genom att lägga till möjligheter som "jag skulle aldrig köpt spelet men tankar det" och vice versa, så det inte blir ett så svartvitt resultat. Men det har ju sina fördelar med det här eftersom folk tvingas svara svartvitt och inte kan slingra sig...

(btw, jag kommer varken tanka eller köpa)

Inaktiv

vad är call of juarez?


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

#3 Ser ut att vara ganska tråkigt när man kollar på hur det värkar vara på ingame filmerna.

Inaktiv
Skrivet av Bravo:

#3 Ser ut att vara ganska tråkigt när man kollar på hur det värkar vara på ingame filmerna.

Av samma anledning väljer jag #1

Inaktiv
Skrivet av nolimitsoya.:

vad är call of juarez?

phew, trode jag var den enda som inte hade koll xD
vill tro att det är det där wild west spelet.

Medlem

Var riktigt kul, finns demo ute för er som inte testat det..

Medlem

Inte ens min genre, så jag röstade "Jag kommer varken köpa eller tanka."

Medlem

Jag erkänner det, jag kommer dra ner det, eftersom jag snålar pengar på spel jag verkligen vill ha, whina på ni


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Inaktiv

Demot var väldigt kul, så jag tror nog att jag tar å köper spelet när det släpps.

Jee
Medlem

Aldrig hörttalas om.
Förresten varför kunde man välja fler alternativ. Det är väll ingen som väljer "Jag kommer varken köpa eller tanka." och en till?


signatur

Eller inte?

Medlem

Tittade i 2 sek på bilden, inte min typ av spel.

Medlem

Demot var kul och visade ganska bra spelet, så blir ett köp från mig

Medlem

Kommer varken tanka eller köpa. Känner lite som wookie. Det är inte riktigt den typ av spel jag vill spela.

Inaktiv

Hade inte ens hört talas om det förrens nu. Men skulle man få höra en del positivt snack om det (som nu) testar jag förmodligen först demot. Gillar jag det inte varken köper eller tankar jag, om fallet istället är att jag gillar demot starkt kan ett köp bli möjligt.
Att dra ner hela spel är något iaf jag gör när det inte finns demos eller när jag anser att demot inte visar spelet ordentligt.

Så du får röst av mig när jag väl testat demot

Inaktiv

Köpa såklart! Och ni som aldrig har hört talas om det... vad gör ni här igentligen?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

Vet inte ens vad det är för något spel. Men jag brukar tanka för att testa och är det bra samt kräver en cd-key för att spela online så köper jag, annars får det vara- Det brukar gälla för alla spel jag tycker verkar intressanta.

Medlem
Skrivet av reset2:

Köpa såklart! Och ni som aldrig har hört talas om det... vad gör ni här igentligen?

Vi såg tråden och fann den intressant?

Inaktiv
Skrivet av astie:
Skrivet av reset2:

Köpa såklart! Och ni som aldrig har hört talas om det... vad gör ni här igentligen?

Vi såg tråden och fann den intressant?

Nej, tänkte inte på denna tråd utan på spelnyheterna i FZ...


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:
Skrivet av astie:
Skrivet av reset2:

Köpa såklart! Och ni som aldrig har hört talas om det... vad gör ni här igentligen?

Vi såg tråden och fann den intressant?

Nej, tänkte inte på denna tråd utan på spelnyheterna i FZ...

Jahaaa, på det viset.

Medlem

Ångrar mig.. Verkar inte vara värt att ladda ned.

Medlem

Blir väl som vanligt. Beställer från Play.com, men tankar ner så jag kan spela medan spelet är på väg med posten. Min egen lilla improviserade downloadtjänst

Inaktiv
Skrivet av Kyraal:

Blir väl som vanligt. Beställer från Play.com, men tankar ner så jag kan spela medan spelet är på väg med posten. Min egen lilla improviserade downloadtjänst

Hehe, så gjorde jag med civ4. Besällde men orkade inte vänta 2 dagar så jag laddade ner privat och installerade om när originalet kom hem.

Inaktiv
Skrivet av astie:

Jahaaa, på det viset.

Kan du utveckla dig lite?


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem
Skrivet av reset2:
Skrivet av astie:

Jahaaa, på det viset.

Kan du utveckla dig lite?

Nej, inte det här gången 8)

Inaktiv

Ok.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Inaktiv
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

En enkel test på FZ för att se hur många som tankar och hur många som köper. Om du tankar för att "dema" hela spelet räknas det fortfarande som att tanka.

Call of Juarez: http://www.fz.se/spel/?id=1794

Frågeställningen är inte ärligt gjord, men med tanke på dina poster i nyhets-tråden så kan vi anta att det är precis det som är meningen. Du är ute efter att få ett visst skeende i svaret och skriver därmed alternativen för detta.

Hade du varit ärlig hade du åtminstonde haft dessa val:
- Kommer köpa spelet osett.
- Kommer köpa spelet om demot är bra
- Kommer tanka spelet och köpa om det är bra.
- kommer tanka spelet och bara köpa om det är superkul.
- Kommer tanka spelet och troligen inte köpa spelet.
- Kommer tanka spelet men absolut inte köpa.
- Kommer varken köpa eller tanka.
Ev. tillval:
- Kommer beställa spelet och tanka medans jag väntar på att skivorna kommer hem.

Youtube-proffs

Jag ser det inte så, jag tankar ett spel, så spelar jag det som ett litet demo. Gillar jag de första banorna så köper jag spelet. Annars så skräpar jag det. Så jag vet inte vad jag ska rösta.

Tyvärr, jag erkänner. Jag tankade Mafia. Men så fort jag lirat genom de första uppdragen så fastnade mina fötter i golvet under skrivbordet, så jag va tvungen att spela klart spelet. Fast jag ska köpa det, tro mig.


signatur

Calle säger att jag är influencer

1
Skriv svar