The Hunter - inget för Europa

Robot
Medlem
The Hunter - inget för Europa

inget slår riktig jakt ändå, så ingen förlust

Medlem

I detta fall känns det inte som någon större förlust heh

Medlem

Så dåligt...

Medlem

Kirra via Piratebay för oss icke jänkare då.


signatur

<3

Medlem

Tror ändå de förlorar på att skippa den europeiska marknaden.


signatur

.slanger

Medlem
Skrivet av jovviz:

Kirra via Piratebay för oss icke jänkare då.

Tror man kommer kunna ladda ner den Amerikanska clienten och spela på de Amerikanska servrarna ändå.

Tror ni glömde länka till källan, hittar inget på hemsidan som tyder på att denna nyhet skulle vara sann.

Redaktör
Skrivet av slartibartfast:

Tror ni glömde länka till källan, hittar inget på hemsidan som tyder på att denna nyhet skulle vara sann.

Källan är ett pressmeddelande jag fick från Oskar Burman på Avalanche, så den är sann (brukar vi fabricera nyheter...?).


signatur
Skrivet av Tompa:

Källan är ett pressmeddelande jag fick från Oskar Burman på Avalanche, så den är sann (brukar vi fabricera nyheter...?).

Näe, men det händer att ni missupfattar och har tvivelaktiga källor.

Tyckte bara att det var lite konstigt att förläggarens pressrelease inte nämner något om usa-exklusivitet: http://www.emotegames.co.uk/news/newsdetail.php?id=5&sel=1_1

Medlem

Så jävla dåligt seriöst. Nu får dem fan vänta sig att folk kommer ladda ned det här i sverige istället. DÅLIGT SOM FAN


signatur

The King is Back

Skrivet av FortuN:

Så jävla dåligt seriöst. Nu får dem fan vänta sig att folk kommer ladda ned det här i sverige istället. DÅLIGT SOM FAN

Jo tyvärr blir det ju så. Att importera från USA kan bli dyrt.


signatur
Medlem

öh? är det upp till er att bestämma vart ett företag ska sälja sin produkt? och när de inte säljer produkten nära er så rättfärdigar det att ladda hem?

Inaktiv

Det var någon snubbe på Avalanche som var med i Spelradion för ett tag sen och snackade om det här. Han sa att de ville sikta in sig på den amerikanska jaktmarknaden och inte vanliga gamers som spelar WoW/CoD4 dagligen.

Medlem
Skrivet av FortuN:

Så jävla dåligt seriöst. Nu får dem fan vänta sig att folk kommer ladda ned det här i sverige istället. DÅLIGT SOM FAN

Det är gratis? Jag kommer lätt ladda ner det...

Medlem

Ingen större förlust.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Seemsta beslutet idag.

Medlem
Medlem

Fan vad dåligt beslut.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

synd för dem då. kommer nog vara lika många som lirar det i europa ändå

Medlem

Men hallå, läs vad folk skriver?

Skrivet av slartibartfast:

Näe, men det händer att ni missupfattar och har tvivelaktiga källor.

Tyckte bara att det var lite konstigt att förläggarens pressrelease inte nämner något om usa-exklusivitet: http://www.emotegames.co.uk/news/newsdetail.php?id=5&sel=1_1

Så frågan är var usa-exklusiviteten kommer ifrån?

Skrivet av zhapp:

Så frågan är var usa-exklusiviteten kommer ifrån?

FZ fick en skräddarsydd pressrelease med syfte att få elajt-kidsen att sluta registrera sig på betan, så att avalanche kan få seriös feedkback från den egentliga målgruppen istället för "ZOMG jag vill skjuta noobs!"?

Medlem

Undrar om det gäller betatestningen också?


signatur

Bengebolle

Medlem

Visst, satsa på jänkarna. De vapenglada individerna behöver ju förstå att det är djur, och inte människor man ska skjuta.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem
Skrivet av zhapp:

Men hallå, läs vad folk skriver?

Skrivet av slartibartfast:

Näe, men det händer att ni missupfattar och har tvivelaktiga källor.

Tyckte bara att det var lite konstigt att förläggarens pressrelease inte nämner något om usa-exklusivitet: http://www.emotegames.co.uk/news/newsdetail.php?id=5&sel=1_1

Så frågan är var usa-exklusiviteten kommer ifrån?

Läs bättre själv, nu får jag ju fixa quote på svaret bara för detta... suck för folk som inte LÄSER!

Skrivet av tompa:

Källan är ett pressmeddelande jag fick från Oskar Burman på Avalanche, så den är sann (brukar vi fabricera nyheter...?).

sedan är den nordamerikanska jakt-kulturen, om vi skall kalla den för det, MYCKET större än den är hemma här i europa... så deras potentiella "marknad" är större där borta.

speciellt då de med sitt spel vill inrikta sig mot vad vi skulle kalla för "hardcore jägare" och inte vanliga svensson som lärt sig skjuta vapen i CS.

ok? vad är det ni inte förstår? känns verkligen som åldersnivån på den här sajten är skrämmande låg...

Medlem

Ser ju förbluffande snyggt ut. Hoppas dom använder samma motor som i Just Cause, då det flöt på väldigt bra i den...


signatur

Informationsbrev, jasså det är så det kallas nu. Jag antar att de vill informera om vilket konto man ska betala in skadeståndssumman till.

1
Skriv svar