Bildspecial från Warhammer Online-släppet

Robot
Medlem
Bildspecial från Warhammer Online-släppet

Vissa folk slutar aldrig att förundra mig


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Inaktiv

Nej verkligen. Ska bli kul att se hur det ser ut den 13e november.

Medlem

Kul att stå och köa mitt i kalla natten för ett spel som antagligen inte kommer vara särskillt spelbart på några dagar iom överbelastningar

Medlem

jag var en av dem som står i vita lakan det var fan värt de! vi var dem första klanerna som fick spelet, lr vi var dem första som fick det överhuvudtaget ^^ kallt vare men klart värt de med tanke på att man fick ett 9600 GT också ^^


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem

Jag fick spelet i brevlådan igår och har kunnat spela sedan i måndagspå mitt live headstart, hur många var det som fick grafikkort?


signatur

P.L.U.R

Medlem

Beskåda, killarna som står och köar lär fastna i träsket och detta kanske var sista gången dem gick på ett socialt evenemang.

Nu är det Warhammer som gäller.

For ever
and ever.

Medlem

Tur att man förbokade Collectors Edition, då fick man börja spela redan under Open Beta.. sen slapp man ju faktist stå där ute i kylan och vänta på att spelet skulle släppas. Jag satt gott här hemma i värmen och spelade då.


signatur
Medlem

Jag tror iofs att de flesta kommer att tröttna bara efter första månaden som ingår, så det där med sista gången på ett socialt evenemang är nog ingen fara


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Vadå helnatt? De kunde inte registrera koderna förrens 9:00 på morgonen idag för att GOA suger ganska rejält. Aja, det är ändå ett bra spel om man kan titta runt GOA.


signatur

- PiDuT

Medlem

Geeks hela bunten! mohahhahhahahahahahahah! *galenvetenskapsmannaskrattfrånettmörktlabmedgrönkonstigrök*


signatur

Det var inte jag...

Medlem
Skrivet av SorbP:

Jag fick spelet i brevlådan igår och har kunnat spela sedan i måndagspå mitt live headstart, hur många var det som fick grafikkort?

Det var dem 3 första grupperna/guilderna på 6 man som fick 1 Nvidia Geforce 9600 GT till varje person i gruppen och spelet. jag var nr 1 med min grupp ^^ det är jag som har tophatten i lakan ^^


signatur

Blessed by father Nurgle this one has been!

Medlem
Medlem

Jag var där !

Inaktiv

Ja, förbered er på ett helvete nu med GOA i spetsen.. tack det vet vi stackare som drogs med DAOC EU i så många år :evil:


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Angående reklamen för War här på sidan...

Bara jag som börjar bli rätt trött på fantasy-temat överallt? Med den obligatoriska snygga sexiga tjejen, den obligatoriska dvärgen osv... Jag har börjat blanda ihop alla spelen.

Fullt medveten om att Warhammer-universumet var bland de allra första i genren, men ändå. Fantasy har blivit vår tids WW2.

Medlem

WW2 tröttnar man däremot på.
Bra fantasy kan man inte få nog av.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Ett antagande att samtliga personer där skiter i skolan/jobbet idag kan inte vara allt för felaktigt

Medlem

Spelet är grymt skojj framförallt att levlandet består av pvp matcher istället för grinda mobs... Är lvl 10 Witch hunter och har spelat i ca 8 timmar för att komma dit... och från lvl 4 och framåt har jag främst lirat rvr.

Medlem
Skrivet av Snowman01:

Ett antagande att samtliga personer där skiter i skolan/jobbet idag kan inte vara allt för felaktigt

för att? jag var där igår, går i skolan idag

Medlem

dom går snart tillbaka till wow, dont worry

Medlem

whats up with all the nekked dudes

Medlem
Skrivet av MrStrange:

Tur att man förbokade Collectors Edition, då fick man börja spela redan under Open Beta.. sen slapp man ju faktist stå där ute i kylan och vänta på att spelet skulle släppas. Jag satt gott här hemma i värmen och spelade då.

Jag bokade också collectors edition, men fick inte spela i öppna betan.
Blev så sur så jag avbokade min beställning.
Blir nog inte av att köpa det alls nu när jag "missar starten", då kan jag vänta in nästa stora MMO istället.

Medlem

hmmm.. inte direkt så många tjejer... WoW rls hade fler ;)...

Medlem

Spelet är skit , tyvärr

Medlem
Skrivet av xhosa:

Spelet är skit , tyvärr

Word

Medlem
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av xhosa:

Spelet är skit , tyvärr

Word

Ni kanske föredrar PvE?

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av MrStrange:

Tur att man förbokade Collectors Edition, då fick man börja spela redan under Open Beta.. sen slapp man ju faktist stå där ute i kylan och vänta på att spelet skulle släppas. Jag satt gott här hemma i värmen och spelade då.

Jag bokade också collectors edition, men fick inte spela i öppna betan.
Blev så sur så jag avbokade min beställning.
Blir nog inte av att köpa det alls nu när jag "missar starten", då kan jag vänta in nästa stora MMO istället.

Hur kommer det sig att du tror att du missar "starten" då många börjar spela idag?

Inaktiv
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av xhosa:

Spelet är skit , tyvärr

Word

Konstruktiv kritik is THE shit...

Medlem

Är detta något att skaffa? Age of Conan tröttnade ja på rätt fort.

12
Skriv svar