Bildspecial från Warhammer Online-släppet

Medlem
Skrivet av Xrick:

Är detta något att skaffa? Age of Conan tröttnade ja på rätt fort.

Det beror väl på vad du förväntar dig utav ett spel?

Medlem

Synd att spelet är så pass buggigt som det är, och framförallt alla hackiga animationer. Nej, jag väntar ett par månader och testar det igen.

Den veckan av warhammer betan/pre-start fick mig inte att spänna upp ögonen direkt. Men spelet har jävligt stor potential, hoppas att dom fixar till allt småkraffs som stör mig så jävla mycket. Det är absolut inget flyt i spelet. Känns som man spelar något webbaserat ibland.

Jag tröttnade på det.

Inaktiv
Skrivet av Kompressor:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av xhosa:

Spelet är skit , tyvärr

Word

Konstruktiv kritik is THE shit...

Word

Medlem
Skrivet av lapa:

Synd att spelet är så pass buggigt som det är, och framförallt alla hackiga animationer. Nej, jag väntar ett par månader och testar det igen.

Den veckan av warhammer betan/pre-start fick mig inte att spänna upp ögonen direkt. Men spelet har jävligt stor potential, hoppas att dom fixar till allt småkraffs som stör mig så jävla mycket. Det är absolut inget flyt i spelet. Känns som man spelar något webbaserat ibland.

Jag tröttnade på det.

Ja, jag håller om det. Alla hackiga animationer förstör spelglädjen och precis som du säger: det är tråkigt när spelet i övrigt har potential.

Medlem
Skrivet av Xrick:

Är detta något att skaffa? Age of Conan tröttnade ja på rätt fort.

Ja, spelet håller mycket hög kvalité till skillnad från AOC.


signatur

AMD 64 x2 3800+ 2.2Ghz(Klockad): 3Gb DDR Dual channel: Geforce 8800GT, Soundblaster X-FI Music

Inaktiv

jag stog utanför kön och kika på alla nördar i kön, hah
stog med keps och stirra, ifall någon såg moi


signatur

Gainward 8800GTS 512 ][ Corsair XMS2-6400 800MHz x4 1024MB ][ IntelCore 2 Q6600 ][ Cooler Master Centurion 5 & CM 600W ][ Vista Ultimate x64

Skrivet av Ghengis Khan:

Jag tror iofs att de flesta kommer att tröttna bara efter första månaden som ingår, så det där med sista gången på ett socialt evenemang är nog ingen fara

Nej exakt...."I sense fail" på detta lir.

PS! Vilka var killarna i Klan utstyrseln. Smått löjligt.


signatur
Medlem

Detta spel slår WoW STORT!
SKönt att lira riktig PVP!!
För att ha släppts igår så tycker jag spelet innehåller väldigt få rls buggar.

Medlem

diablo2 var första och sista gången jag köade för nåt


signatur

1: Intel Xeon W3680 @ 3.3Ghz - 48Gb DDR3 - GTX970 4Gb

Medlem
Skrivet av MackPer:
Skrivet av Kompressor:
Skrivet av Hannu87:
Skrivet av xhosa:

Spelet är skit , tyvärr

Word

Konstruktiv kritik is THE shit...

Word

Word is TEH shit

12
Skriv svar