Bordetella pertussis

Medlem
Bordetella pertussis

Mina vita blodkroppar har blivit besegrade av denna ärkeskurk - Kikhosta. Har varit lamslagen ända sen igår av denna halstortyr, och hoppas på att lite Noskapin ska botgöra. Så nu sitter jag och planerar morgondagen (om det blir någon, hehe). Ska på bio med min kusin, och väljer mellan 2012 eller Metropia. Ingen utav dom är klockren, men jag är inte i behov av någon IQ-stimulans heller.

Förutom bio ska jag även köpa lite grejer, inga julklappar än så länge, men lite djupa tallrikar och gitarrställ, då jag plockat upp min bäbis från Tip Top musik vid Katarinahissen. Min skönhet har legat inne på reparation i 2 månader, för stallet har gått av. Sen fick jag hem min jazzburk som en polare lånat också.

Sen har jag inte kunnat följa WTF?! avdelningen, då pappa bara har 0,25 Mb uppkopplning, så laddningstiden blir olidlig på youtube. Men det har andra kvalitéer, då jag kan koncentrera mig på att laga mat och sånt.

Får hoppas att kikhostan avtar snart, så att jag kan ta en promenad runt Aspudden, Liljeholmen och Vinterviken. Tillåt mig också att presentera veckans låt: Anberlin - (*Fin) på Spotify och YouTube.

#blogg

Medlem
Bordetella pertussis

Skulle nog köra på Metropia om jag var ärlig. Har visserligen inte sett den men svensk animerad dystopi verkar intressantare än 2012 som var OK på sin höjd. Underhållande men inget mer.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem

Om man ska lita på imdb så är Metropia inte särskilt lysande heller. Men Stellan är ju ändå röstskådis, så varför inte?:) Sen har regissören gjort en bra dokumentär om Guantanamo.

1
Skriv svar