DJ Hero på gång?

Robot
Inaktiv
DJ Hero på gång?

om det handlar om att beatmatcha prog.house/trance/techno (nej, inte basshunter) så - I'm there! Men det betvivlar jag starkt. blir väl hiphop och rnb shit kanske


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem
Skrivet av impact:

om det handlar om att beatmatcha prog.house/trance/techno (nej, inte basshunter) så - I'm there! Men det betvivlar jag starkt. blir väl hiphop och rnb shit kanske

Det kanske blir båda:up:

Medlem

Gött
Min kompis har snakat om det här sen ni sa att det skulle komma första gången

Medlem

Undrar när Banjo hero kommer.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Snart kommer väl Saxofone Hero haha


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Jag tycker att den ser lite för avancerad ut för den breda massan, så jag tror att det är fejk (kontrollen alltså, inte spelet).

Medlem

Måste inte va fake bara därför, det är ju ett utkast, alltså en tanke på hur den skulle kunna se, kanske. Bara något att hjälpa deras designers att rikta tankarna, men det finns ju inget som säger att den inte är fake heller

Men själv väntar jag nog på Cello-hero


signatur

Mirrors are more fun than television

Medlem
Skrivet av Alesi09:

Gött
Min kompis har snakat om det här sen ni sa att det skulle komma första gången

Kör Eye-Toy Play 3:)
Där finns de DJ spel:D hehe


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem
Skrivet av Mr.Waterboy:

Snart kommer väl Saxofone Hero haha


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Som det står längst ner i artikeln "*That's not a picture of the controller.". Det på bilden är ju ett riktigt "deck"

Medlem

Jävla Activision och deras casual games...


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Medlem

Som gebe skriver så står det att "that's not the controller on the picture above".

tror inte direkt att dom skulle gå ut med en sån där hi-tech-grej till ett... spel? :>

Hur som helst så verkar idén heltråkig, och alla dessa custom kontroller till diverse musik-spel börjar nästan bli allt för mycket imho.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Jag svär....Sa inte jag något om DJ Hero i en gammal Guitar Hero nyhet eller något?

Medlem

Jag kan bekräfta att det där inte kan vara kontrollen eftersom att det där är ett riktigt "turntable"

Inaktiv

De här gillar vi..

Medlem

det där är en riktig turntable men man kan ju alltid hoppas på en likvärdig sådan

Medlem

Men. Det är ju Sitar Hero vi alla väntar på.

Medlem

Snart kommer väl Techno Hero också.

Medlem
Skrivet av voicu:

Snart kommer väl Techno Hero också.

Techo Viking kommer inte bli glad


signatur

Don't tell me i got no life, im a gamer, i got millions.

Medlem

Jag väntar fortfarande på min Synth Hero. Då blir det att låta luggen växa och plocka fram kajalpennan. Första specialutgåvan blir Synth Hero: Kraftwerk med hela orginal versionen av Autobahn från '71. Folk kommer bli som galna. Sitta med sitt headset och bräka "Vii aar dä råbots!!" för fulla muggar. Fatta vilken hit!

Eller?

Inte det, nä...


signatur
Medlem

Låter inge vidare...

Medlem

Nah, håller mig till Rock Band trummor

Medlem

Blir det fet house, club, techno så blir det ett lätt köp.

Älskade ju beat mania vilket man fick något liknande till


signatur

Just an honest man in a leather mask

Medlem
Skrivet av Gortie:

Jag väntar fortfarande på min Synth Hero. Då blir det att låta luggen växa och plocka fram kajalpennan. Första specialutgåvan blir Synth Hero: Kraftwerk med hela orginal versionen av Autobahn från '71. Folk kommer bli som galna. Sitta med sitt headset och bräka "Vii aar dä råbots!!" för fulla muggar. Fatta vilken hit!

Eller?

Inte det, nä...

Det finns ett arkadspel (eller det har funnits vet inte om dom har kvar det) i japan som kanske är vad du vill ha Så det är bara aty åka till japan.:D

Inaktiv

Gudars skymning!
Låt det INTE bli ngn slax "kopia" av Pioneers CDJ 100, 200 eller 400 bara
Sämre spelare får man leta efter! Helt otroligt dåliga helt enkelt!!!
Det är OK dock om det blir en "kopia" på CDJ 800 eller 1000-spelaren!

Bigguy (DJ sedan 25 år)

Medlem
Skrivet av Gooso:

Det finns ett arkadspel (eller det har funnits vet inte om dom har kvar det) i japan som kanske är vad du vill ha Så det är bara aty åka till japan.:D

Hehe cool. Kommer du ihåg vad det hette? Eller nåt annat man kan googla på...


signatur
Medlem
Skrivet av Gortie:
Skrivet av Gooso:

Det finns ett arkadspel (eller det har funnits vet inte om dom har kvar det) i japan som kanske är vad du vill ha Så det är bara aty åka till japan.:D

Hehe cool. Kommer du ihåg vad det hette? Eller nåt annat man kan googla på...

Tyvärr så kommer jag inte ens ihåg vart jag såg det Annars så skulle jag ha sagt vad det hette:)

1
Skriv svar