Spring och köp Café

Medlem
Spring och köp Café

jupp! gör det så får ni med DVD filmen Oldboy! en riktigt najs koreansk film!

allt detta för endast 59 spänn
pra pra grejjer grappar!

Det var mitt lilla natt-tips! it made my day iaf.


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Inaktiv

Café är inte riktigt min kopp té, är mer en slitz snubbe, men gratis dvd och en koreansk sådan? Tack för tipset. Kanske skaffar mig ett exemplar imorrn.

Medlem

Ja förfan, skit i tidningen! jag slängde min i papperskorgen direkt efteråt. Det är ju filmen man vill åt ^^


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

Våga köpa? kommer aldrig mer kunna visa mig i affären sen


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Annars har man ju redan den filmen i importerad superutgåva Men ni som inte har den redan, eller ni som missat en av senare års härligaste filmer, köp för fs!

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Våga köpa? kommer aldrig mer kunna visa mig i affären sen

Det är inte aktuell rapport du köper.

Filmen är JÄVLIGT bra och då menar jag inte, braveheart bra utan nu menar jag pulp fiction, requiem for a deam och figth club bra!


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av Budolicious:

Våga köpa? kommer aldrig mer kunna visa mig i affären sen

Det är inte aktuell rapport du köper.

Filmen är JÄVLIGT bra och då menar jag inte, braveheart bra utan nu menar jag pulp fiction, requiem for a deam och figth club bra!

pfft, som om inte jag har köpt porrtidning där?
just grejen. café, man gör det bara inte.

Filmen har jag redan sett, jo visst var den bra.
F.ö sög requiem for a dream, imho, men allas metafysiker är ju olika så.


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Inaktiv

Va? Jag har köpt massvis med slitz, moore och café utan att ens komma på tanken att ha några samvetskval... Nu gör du mig nervös budo =/

Medlem

Easy, det är inte lika illa som att köpa en Aftonbl... (kunde inte skriva färdigt namnet). Självklet kan man införskaffa en för filmens skull. Skall kolla vad det är för film först.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Satan..Den har utgått hos filmbolaget..Så man kanske blir tvungen att köpa blaskan..Eller tanka hem filmen istället, känns nästan mer korrekt än att låta Café få slantar från mig..

Inaktiv

Oldboy känns inte som en film som passar för deras läsarkrets. Otroligt udda val. (Sympathy for Mr Vengeance är förresten bättre! )

Medlem

OSTen är så jädra skön T_T


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem
Skrivet av SoniC:
Skrivet av Budolicious:

Våga köpa? kommer aldrig mer kunna visa mig i affären sen

Det är inte aktuell rapport du köper.

Filmen är JÄVLIGT bra och då menar jag inte, braveheart bra utan nu menar jag pulp fiction, requiem for a deam och figth club bra!

Requiem for a dream är den sämsta film jag någonsin sett. Att ens nämna den filmen i samma mening som Pulp ficition är ett lagbrott. Vad är så bra med den filmen? Seg, trist, och väldigt obehaglig.

Inaktiv

nu är ju "Old Boy" en riktigt skön rulle, men annars äre King eller Bon som gäller Prenumerarade på Slitz i 3 år, men den har tappat för mycket av vad den var :/

Medlem
Skrivet av Pooslice:
Skrivet av SoniC:
Skrivet av Budolicious:

Våga köpa? kommer aldrig mer kunna visa mig i affären sen

Det är inte aktuell rapport du köper.

Filmen är JÄVLIGT bra och då menar jag inte, braveheart bra utan nu menar jag pulp fiction, requiem for a deam och figth club bra!

Requiem for a dream är den sämsta film jag någonsin sett. Att ens nämna den filmen i samma mening som Pulp ficition är ett lagbrott. Vad är så bra med den filmen? Seg, trist, och väldigt obehaglig.

För lite explosioner och steven seagal för din smak eller?


signatur

Härmed lovar jag att aldrig köpa ett spel igen! Med undantag spel som jag MÅSTE köpa för att kunna spela.

Medlem

Smaken är som röven, klöven.

1
Skriv svar