Viva Piñata: Trouble in Paradise

Robot
Viva Piñata: Trouble in Paradise

Nära två år efter sin debut är Rares godisfyllda pappersdjur tillbaka. Lossa bältet, packa tandborsten och följ med när FZ gör ett återbesök i den prunkande grönskan på Piñata Island.

#rare, #viva-pi, #viva-pi-party-animals, #viva-piata-trouble-in-paradise, #microsoft


Inaktiv
FZ recenserar Viva Piñata: Trouble in Paradise

"släppte den Xbpx 360-exklusiva"

bra recension i övrigt!


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Antikvitet

Woops!


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

Medlem

'-Stundtals barnsligt'
Varför fick inte Sport sådan kritik?

Medlem

Stundtals barnsligt
det är ju menat främst åt barn -_-
men en bra recension iaf. fortsätt recensera!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

It's party time!!!!
Viva Piñata, filled with fun! (Filled with fun!)

Medlem

VIIIIIIIIVA PINAAAAAAAAATA!!

Härlig stämning i det spelet, riktigt skönt att slöspela! Får se om man ska slå en kik på detta när det sjunkit lite i pris

Medlem

Tredje pinata spelet (party animals includerat) och jag förstår inte varför de fortsätter. Knapp någon som köper skiten, vi hade femtio stycken exemplar på jobbet av första spelet som vägrades köpas av kunderna fast vi sålde dem för 49:-. Party animals är det samma sak med där. Vi tog in 12 stycken exemplar av trouble in paradise och tre har sålts hittills. Leverantören insisterade på 50-100 stycken men vi sa "glöm det"


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Dammit Redmac, första Pinata för 49 kronor, du har inte några över? ;>


signatur

Videomupp

Medlem

Vad handlar spelet om egentligen?:\
Fattar inte vad man kan göra för story av godifyllda "djur".


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Medlem

Vadå ge minus till "Stundtals barnsligt", det är riktat till barn?


signatur

- PiDuT

Medlem
Skrivet av WildThing:

Dammit Redmac, första Pinata för 49 kronor, du har inte några över? ;>

nope, vi bundlade ihop alla med en arcade maskin så vi till slut fick iväg alla. soz,


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

KoP
Medlem
Skrivet av redmac:

Tredje pinata spelet (party animals includerat) och jag förstår inte varför de fortsätter. Knapp någon som köper skiten, vi hade femtio stycken exemplar på jobbet av första spelet som vägrades köpas av kunderna fast vi sålde dem för 49:-. Party animals är det samma sak med där. Vi tog in 12 stycken exemplar av trouble in paradise och tre har sålts hittills. Leverantören insisterade på 50-100 stycken men vi sa "glöm det"

Hade spelet varit till Wii hade det säkert sålt som smör. Tror dom flesta 360 boyzen inte e speciellt sugna på puttenuttspel (talar för mig själv).

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av redmac:

Tredje pinata spelet (party animals includerat) och jag förstår inte varför de fortsätter. Knapp någon som köper skiten, vi hade femtio stycken exemplar på jobbet av första spelet som vägrades köpas av kunderna fast vi sålde dem för 49:-. Party animals är det samma sak med där. Vi tog in 12 stycken exemplar av trouble in paradise och tre har sålts hittills. Leverantören insisterade på 50-100 stycken men vi sa "glöm det"

Hade spelet varit till Wii hade det säkert sålt som smör. Tror dom flesta 360 boyzen inte e speciellt sugna på puttenuttspel (talar för mig själv).

kan mycket väl stämma, kanske därför viva pinata kommer till wii:n nästa år.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

"32 nya pappersdjur, två nya pappersdjur"

fel igen

Inaktiv

Älskar färglada spel


signatur

a"C"RED -

Medlem

PiDuT: Det är ett barnvänligt spel, men fortfarande riktat till alla åldrar.

Medlem

Gillar verkligen föregångaren.
Riktigt bra spel att döda tid med.
Blir nog ett garanterat köp.

Medlem

Om den kontrollen skulle ha blivit bättre av att man nu kan välja verktyg direkt genom styrkorset är det ju ingen skillnad mot hur första viva pinata var, där man kunde göra precis lika dant. Ta fram tex spaden genom ett klick upp på styrkorset .

1
Skriv svar