MGS4-producent jobbar med nästa Halo?

Inaktiv
MGS4-producent jobbar med nästa Halo?

YES! ÄTNLIGEN KAN JAG PUNGA UT 500KR PÅ ÄNNU ETT ÖVERHYPAT SPEL!


signatur

a"C"RED -

Medlem

Kan bli riktigt episkt antar jag


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

oh här byggs det på mer förväntningar... hoppas på mycket från nästa spel!


signatur

OORRYYEE!!

Medlem

låter faktiskt som om detta spelet kommer R-R-R-R-ROOOCK!!!!
Och då är jag inget direkt Halo-Fan, men jag digga 1an

Medlem

Vilket cast, hoppas det blir nåt bra av det!

*edit*
cast kanske är ett skumt ord i sammanhanget, men det står still i skallen så det får bli så


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Näää nu får "Microsoft" ge sig. Final Fantasy 13 spelet och nu MGS4-Producenter till 360. Det luktar hybris lång väg Vad kommer härnäst?
(Men pengar är alltid pengar).:P

Hoppas att Nintendo, Microsoft och Sony istället skulle samarbeta och släppa en gemensam plattform. Med Nintendos innovativa ideer:heart:, Microsofts "användarvänlighet" (förutom det äckliga styrkorset:evil:) och Sonys hårdvarukraft (och Dual Shock kontroll:heart:).
Men då hade det väl blivit Monopolpriser på både konsol och spel:evil:

Medlem

Halo...känner igen namnet...hmmm...nää var nog inget viktigt...

Inaktiv

Låter sanslöst cooooolt!!!!!

Jag har sagt det förut men det tåls att upprepa >>> 360:n går från klarhet till klarhet

Medlem

Vad roligt. Spela i 5 minuter och sen en halvtimmes filmsekvens. Sen boss-strid och en ny halvtimme film. Så rullar det på tills spelet är slut och man har fått spela sisådär 1h effektivt.

Medlem

Nej mer halo som blir avguda av dumma ungar!!


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Tänka sig, det kanske släpps ett bra spel med titeln "Halo" iallafall. Efter tre mediokra spel så kunde man ju tänka sig att det skulle vända.

Medlem

har hört det innan med - så det stämmer säkert ^^


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Blanda ihop två av spelvärldens mästerverk och man får ett underverk Älskar Halo, älskar MGS, de här kommer bli storslaget.

Inaktiv

3ans story var ju så grymt tråkig.. och besviken blev man på slutet med..

Så ja hoppas dom gör detta grymt.. halo 4 med bra story och grymt multiplayer?

halo3 har ju delvis bra MP och MGS har grymt bra singleplayer.. så matcha ihop dem

Medlem
Skrivet av MacNille:

Nej mer halo som blir avguda av dumma ungar!!

Då lär ju du avguda det.

Nu är det ju inte självaste Kojima som kommit för att hjälpa till med nästa Halo utan producenten. Jag tror verkligen att han bidra med mycket positivt till projektet men att förvänta sig en mix av MGS och Halo tror jag inte alls på.

Inaktiv

Då kanske halo inte blir ner med knappen och springa, med andra ord bättre? Älskade både halo och mgs få se vad som händer om det händer nåt.


signatur

[Core i7 920 4,2ghz] [Rampage 2 Extreme][Gtx 295] [3x2gb ddr3 1600mhz] [3 x 24tum e2400hd]
http://www.youtube.com/user/Robbaz

Inaktiv

Bara det inte leder till 20 timmar med cutscenes.

Medlem

Nu var väl bara Ryan Payton producenten för västvärldens version av MGS och hade mest att göra med kontrollerna för spelet, att tro att det kommer bli nån mgs/halo bara för att killen som fixade kontrollerna för amerikanska versionen av MGS verkar lite långsökt.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Inaktiv
Skrivet av Alucard:

Näää nu får "Microsoft" ge sig. Final Fantasy 13 spelet och nu MGS4-Producenter till 360. Det luktar hybris lång väg Vad kommer härnäst?
(Men pengar är alltid pengar).:P

Hoppas att Nintendo, Microsoft och Sony istället skulle samarbeta och släppa en gemensam plattform. Med Nintendos innovativa ideer:heart:, Microsofts "användarvänlighet" (förutom det äckliga styrkorset:evil:) och Sonys hårdvarukraft (och Dual Shock kontroll:heart:).
Men då hade det väl blivit Monopolpriser på både konsol och spel:evil:

USCH! Kommer nog aldrig att köpa en PS3 av EN anledning. Och vänta gärna innan ni säger "fanboi!". Anledningen är en väldigt rationell sådan. KONTROLLEN ÄR TOKLITEN! Får böja mina fingrar på de mest onaturliga sätt... Ibland är stora händer och långa fingrar inte bra att ha.


signatur

Till frågor finns det alltid svar, men för varje svar kommer också en fråga.

Medlem

MGS4 var bra men inte den bästa. Tycker inte alls det är en bra anledning att köpa Ps3.
Tycker att MGS3 var då betydligt bättre. Kanske LittleBigPlanet kan ändra mina tankar.

Inaktiv
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Alucard:

Näää nu får "Microsoft" ge sig. Final Fantasy 13 spelet och nu MGS4-Producenter till 360. Det luktar hybris lång väg Vad kommer härnäst?
(Men pengar är alltid pengar).:P

Hoppas att Nintendo, Microsoft och Sony istället skulle samarbeta och släppa en gemensam plattform. Med Nintendos innovativa ideer:heart:, Microsofts "användarvänlighet" (förutom det äckliga styrkorset:evil:) och Sonys hårdvarukraft (och Dual Shock kontroll:heart:).
Men då hade det väl blivit Monopolpriser på både konsol och spel:evil:

USCH! Kommer nog aldrig att köpa en PS3 av EN anledning. Och vänta gärna innan ni säger "fanboi!". Anledningen är en väldigt rationell sådan. KONTROLLEN ÄR TOKLITEN! Får böja mina fingrar på de mest onaturliga sätt... Ibland är stora händer och långa fingrar inte bra att ha.

Den är byggd för flinka små asiathänder och är sålunda ej vikingaanpassad

Medlem

Vad menar de med Peter Jackson-ledda spelet? Ska det bli ett licens-spel på licens-filmen?


signatur

To boldly go where everyone's been before.

Medlem

Troligt att det kommer ens i närheten av metal gears kvalité ändå. Men försöka duger.

Inaktiv

Tycker det är fel att lägga så mycket "MGS"-krut på Ryan Payton, i ärlighetens namn tillförde han inte så mycket. Han sysslade mest med PR på den amerikanska marknaden.

Kamerasystemet och gameplayet i MGS4 var ju en vidareutveckling på MGS3: Subsistence, vilket KONAMI stod för.

Inaktiv

Jasså va kul. Blir det lite mer stealth nu då kanske (ironi).

Medlem

No Bungie WTF!?! Varför inte?? då blir det ju inte Halo.... =(

Medlem
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Alucard:

Näää nu får "Microsoft" ge sig. Final Fantasy 13 spelet och nu MGS4-Producenter till 360. Det luktar hybris lång väg Vad kommer härnäst?
(Men pengar är alltid pengar).:P

Hoppas att Nintendo, Microsoft och Sony istället skulle samarbeta och släppa en gemensam plattform. Med Nintendos innovativa ideer:heart:, Microsofts "användarvänlighet" (förutom det äckliga styrkorset:evil:) och Sonys hårdvarukraft (och Dual Shock kontroll:heart:).
Men då hade det väl blivit Monopolpriser på både konsol och spel:evil:

USCH! Kommer nog aldrig att köpa en PS3 av EN anledning. Och vänta gärna innan ni säger "fanboi!". Anledningen är en väldigt rationell sådan. KONTROLLEN ÄR TOKLITEN! Får böja mina fingrar på de mest onaturliga sätt... Ibland är stora händer och långa fingrar inte bra att ha.

Håller med och synd att det inte går koppla in X-box 360 usb kontrollen. Knapparna är ju inget problem.

Köpte och spelade Halo 2 på PC, innan jag slängde ut Vista för gott, och gillade det inte men satt ändå fastklistrad i timmar framför spelet.

Kommer 3:an till PC i framtiden?


signatur

Det var detta...

Medlem
Skrivet av blesserad:
Skrivet av Urkalak:
Skrivet av Alucard:

Näää nu får "Microsoft" ge sig. Final Fantasy 13 spelet och nu MGS4-Producenter till 360. Det luktar hybris lång väg Vad kommer härnäst?
(Men pengar är alltid pengar).:P

Hoppas att Nintendo, Microsoft och Sony istället skulle samarbeta och släppa en gemensam plattform. Med Nintendos innovativa ideer:heart:, Microsofts "användarvänlighet" (förutom det äckliga styrkorset:evil:) och Sonys hårdvarukraft (och Dual Shock kontroll:heart:).
Men då hade det väl blivit Monopolpriser på både konsol och spel:evil:

USCH! Kommer nog aldrig att köpa en PS3 av EN anledning. Och vänta gärna innan ni säger "fanboi!". Anledningen är en väldigt rationell sådan. KONTROLLEN ÄR TOKLITEN! Får böja mina fingrar på de mest onaturliga sätt... Ibland är stora händer och långa fingrar inte bra att ha.

Den är byggd för flinka små asiathänder och är sålunda ej vikingaanpassad

Jag har inte skrivit att X360 kontrollen är stor, Den har mycket bra ergonomi. Bara att själva Styrkorset skulle kunna vara mycket bättre. Och på tal om det. I Septembernumret av GameReactor (Nr60) så var det med en notis att Microsoft har tagit till sig kritiken om styrkorset och arbetar på att släppa en kontroll med mer precision:up: [http://www.gamereactor.se/nyheter/14988/B%25E4ttre+Xbox+360-h...]

1
Skriv svar