Tips: bästa sättet...

Medlem
Tips: bästa sättet...

att döda oönskade insekter(mall osv.) är med blöta pappersbollar. är bra om man har högt i tak som jag.
några av er visste säkert redan detta. det är ju bra om man kan sikta någurlunda bra osså


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Medlem

Tur att man är 1.95 så man kan klippa till dom med något tillhygge i 99% av alla rum man är i


signatur

[size="15"]Ugh!?[/size]

Medlem

eller man ser till att hålla sig i små hus?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Eller bjuder dem på en kopp té?


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem

Eller varför inte köpa en sånhär?

Medlem
Skrivet av ScarFace:

att döda oönskade insekter(mall osv.) är med blöta pappersbollar. är bra om man har högt i tak som jag.
några av er visste säkert redan detta. det är ju bra om man kan sikta någurlunda bra osså

jag har en bra grej mot insekter det är som ett bordtennisrack fast lite större sen är hela rackytan laddad med el (inte så mkt) sen bara drar man racket igenom luften där krypen är och vips så fräser det lite sen är alla döda hehe ..

värsta bra ute när man sitter och grilla


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Inaktiv

En tidning och vara snabb med handen funkar bra det med.

Medlem

Ätpinnar era noobs!

Medlem

Dammsugare funkar bra för dom som är lata.

Sen funkar även fläktar, fluga flyger bakom & sugs in = *chop**splat*.

En polare har sån där strömförande lampa med blått ljus, när den knastrar till = död insekt.

Fast bäst är gamla hederliga flugsmällan. (Och ja, det GÅR att skrika "OMG PWNED LOL!!!!11111" när ni mosar nästa fluga)

Funderar på om laserpekare kan göra flugor blinda och få fanskapen att sluta flyga? De borde vara känsliga för sånt.

Ni kan nog gissa att jag avskyr insekter, specifikt flugor (sprider sjukdommar) och parasiter.

Inaktiv

Brukar bara flina lite smått åt dem, det är så varmt i huset ändå. Efter några dagar kommer de krypandes på marken, då bara trampar man på de små liven


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

jag som bor på landet har ju ca 5465655st flugor konstant i huset, man är ju uppvuxen med allt ifrån flugor, bin, silverfiskar, tvetjärtar, spindlar osv..
så man ärligtalat bryr sig inte så mycket vad de gör, eller ens önskan att döda dem ^^
ennda gången man riktigt stör sig av nått är myggor när man ska sova.
man ligger i sängen och hör nånstans i ett mörkt rum "..iiiiiiiiiiIIIIIiiii.......iiiIIiiiiiiiiIIIIIIIII...........iIiIIiiiiiiiiiiiIIi....iIiiiiiiIIIiii"
ush!


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Jag knivskar en tvestjärt igår. Inte riktigt insta-gib, men det funkade.

Fick mej att tänka på den framlidne Heinleins berömda bok om trådämnet.


signatur

Serious Rabarber Squad, Kravlöst i BF2 sen 2005
Spasdar: Aldrig att Starforce _förstör_ hårdvaran

Medlem
Skrivet av Hypnosos:

En tidning och vara snabb med handen funkar bra det med.

Jadu.. nu snackade vi ju om att ta död på insekter..
Men ha det så trevligt på toan!

MFC
Medlem

Flugsmällare is teh shit!.. brukar klämma dom i smällare och sakta gnugga ihjäl dom. Dom har ju ändå vid det stadiet hunnit irritera mig till den milda grad att man är redo och bomba sin egen lägenhet


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av Blomkruka:
Skrivet av Hypnosos:

En tidning och vara snabb med handen funkar bra det med.

Jadu.. nu snackade vi ju om att ta död på insekter..
Men ha det så trevligt på toan!

ahhaha


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv
Skrivet av Blomkruka:
Skrivet av Hypnosos:

En tidning och vara snabb med handen funkar bra det med.

Jadu.. nu snackade vi ju om att ta död på insekter..
Men ha det så trevligt på toan!

Tackar, det har jag alltid.

Medlem
Skrivet av Blomkruka:
Skrivet av Hypnosos:

En tidning och vara snabb med handen funkar bra det med.

Jadu.. nu snackade vi ju om att ta död på insekter..
Men ha det så trevligt på toan!

Tackar för dagens garv

Medlem

Gummiband är bäst. Var på malta med familjen, fullt med flugor. brorsan och jag jagade många flugor, Dom dog heller inte, lite halvdöda bara, så vi lade dom på papper och gav dom ett nackskott. Ganska kladdigt iofs.

Inaktiv
Skrivet av Qrush:

Eller varför inte köpa en sånhär?

Ser ut som Svenpa i sin fina Krigs-Hjälm (Eller vad man ska kalla det)


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Youtube-proffs

Jag brukar köra dammsugarn, sedan så drar jag in en näve grus i dammsugarn så dom verkligen blir dödade av de feta projektilerna som kommer .


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Jag är iofs rätt grym på allt det där
Nej men på jobbet så finns det ganska mycket bromsar och flugor. Ibland håller dem till på fönstren och då funkar gummisnoddar ganska bra. Om dom inte dör av första smällen så dör dom inom någon minut.
Olika sätt att döda dom en gång till:
Skjut dom igen.
Lägg dom på kanten av ett bord och sätt en gummisnodd mellan pek- och långfinger. Ta den understa snoddbiten och dra upp utanför den övre och dra rakt uppåt. Placera bromsens/flugans huvud emellan gummisnodden och släpp. Huvud kan flyga!

Alternativt kan man göra en galjotin (stavning?) med hjälp av ett gem och ett par gummisnoddar.
Men då bör man hellst vara fler än en person. Jobbigt att ha koll på två gummisnoddar, ett gem och en halvdöd broms. Samtidigt som chefen kan titta..

Medlem

Kan säga att jag är redigt nöjd med min elektriska flugsmälla, Lättgibbat.


signatur

"I don't rock and roll, I BURN!"

Medlem
Skrivet av cribba:

Kan säga att jag är redigt nöjd med min elektriska flugsmälla, Lättgibbat.

pff, aimbot, typ.


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

1
Skriv svar