Tredubblat Guitar Hero-utbud 2010

Robot
Tredubblat Guitar Hero-utbud 2010

man får hoppas för deras skull att folk inte tröttnar på gitarr lir då


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Låter inte helt fel ^^


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Borde det inte byggas upp ett lika stort hat mot detta spelet som mot The Sims nu eller? För det var väl för mjölkningen alla gnällde? För spelet som sådant måste vart bra då det sålde miljoner efter miljoner. Eller faller korthuset nu när det råkar vara ett spel som Ni tycker om?

OnT: Kul med mer låtar, sen är det ju typiskt att WB skall gnälla för att de får för lite betalt. Hade inte Rock Band/GH funnits hade den försäljningen aldrig blivit av överhuvudtaget! Aldrig är någon nöjd...


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

Musik- och licensbranschen är en av de äckligaste branscherna i existens


signatur

"When corporations create the music we all lose."

Medlem

True dat.

Tycker dock det är skönt att metallica släppte hela sin nya skiva via guitar hero. Det var ju trots allt dom som sänkte Napster om ni kommer ihåg

Digital distribution är ju det som musikbranschen aldrig förstod sig på, varav dom är så sliskiga idag. Metallica med lars i täten var dom mest sliskiga på den tiden

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

Borde det inte byggas upp ett lika stort hat mot detta spelet som mot The Sims nu eller? För det var väl för mjölkningen alla gnällde? För spelet som sådant måste vart bra då det sålde miljoner efter miljoner. Eller faller korthuset nu när det råkar vara ett spel som Ni tycker om?

OnT: Kul med mer låtar, sen är det ju typiskt att WB skall gnälla för att de får för lite betalt. Hade inte Rock Band/GH funnits hade den försäljningen aldrig blivit av överhuvudtaget! Aldrig är någon nöjd...

Word!

Medlem

Gitarrlir är de ju då inte igentligen. dagisinstrument har fler toner.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Ghengis Khan:

Eller faller korthuset nu när det råkar vara ett spel som Ni tycker om?

"Vid tilltal till en person:
? Skriv alltid du med liten bokstav.
? Skriv alltid Ni med stor bokstav.

Vid tilltal till flera personer:
? Skriv ni med liten bokstav i de fall man skulle tilltala var och en med du.
? Skriv Ni med stor bokstav i de fall man skulle tilltala var och en med Ni."

Då Ni och Er i princip inte används i svenskan överhuvudtaget funderar jag på... hur tänkte du nu? Att man sedan ska behöva tycka illa om ett spel som grabbar dricker bärs till om helgerna och knappar lite på, bara för att det säljer bra -- får mig bara att än mer lita på att min inslagna linje (läses: hur tänkte du nu?) är den rätta.

Skål.


signatur

Move.L #beef, $4
Om du läser detta, har jag aptråkigt på jobbet -- och andra sidan, verkar du ha det också, ska vi ligga med varandra?

Medlem
Skrivet av skribb:

Musik- och licensbranschen är en av de äckligaste branscherna i existens

Indeed, varför ska konsumenter få ha det skoj med GH spel när WB tjänar en miljon för lite?

Well jag hoppas att samtliga GH spel i framtiden kommer ha stöd för även trummor och mic...

Inaktiv
Skrivet av gryzor:
Skrivet av Ghengis Khan:

Eller faller korthuset nu när det råkar vara ett spel som Ni tycker om?

"Vid tilltal till en person:
? Skriv alltid du med liten bokstav.
? Skriv alltid Ni med stor bokstav.

Vid tilltal till flera personer:
? Skriv ni med liten bokstav i de fall man skulle tilltala var och en med du.
? Skriv Ni med stor bokstav i de fall man skulle tilltala var och en med Ni."

Då Ni och Er i princip inte används i svenskan överhuvudtaget funderar jag på... hur tänkte du nu? Att man sedan ska behöva tycka illa om ett spel som grabbar dricker bärs till om helgerna och knappar lite på, bara för att det säljer bra -- får mig bara att än mer lita på att min inslagna linje (läses: hur tänkte du nu?) är den rätta.

Skål.

Har inte du en svenska lektion som du ska gå till?

*vinkar*

Tycker att GH är ett bra alternativ, har själv blivit sugen att köpa en gitarr och lära mig spela pga det.

Man lär känna låten på ett annat sätt genom att spela den, även om det bara är uppgjorda noer på en plast gitarr.

Okej Warner, om låtarna hade såld as kasst till GH3, hade ni velat ha mindre betalt då? Giriga bastarder.


signatur

Halo och Pokemon Röd - Vilka minnen 8)

Medlem

Musik bolagen märker hur bra låtarna säljer och då blir dom giriga och vill ha mer pengar. Då måste priserna öka och då får vi samma sak som har hänt med försäljningen av CD skivor.

Inaktiv

Patetisk mjölkning. Tröttnar på ca 2 låtar


signatur

a"C"RED -

Medlem

aldrig förstått det det roliga med guitar hero. sorry

Inaktiv

Jag fattar inte hur folk kan tycka GH är kul mer än de första 10 gångerna.


signatur

Game of the Year FZ. Du har väl inte glömt rösta?

Medlem

Egentligen borde man göra ETT spel som man sedan kan ladda ner vilka låtar man vill till. Som det är nu tvingas man köpa samma spel om och om igen för att få tillgång till allt.

Medlem

1000% på My Name Is Jonas??
Kom igen! Den låten e ju as sämst. Nog hälften av låtarna i GH3 är bättre än den.

Inaktiv

hmm, skillnaden på alla FIFA, NHL,NBA,COD m.m. är att det är stor skillnad på dem..

vad är skillnaden på alla GH? andra låtar... :/

Inaktiv
Skrivet av sasserdude:

hmm, skillnaden på alla FIFA, NHL,NBA,COD m.m. är att det är stor skillnad på dem..

vad är skillnaden på alla GH? andra låtar... :/

Ja lite svårt att ändra det med tanke på att spelet går ut på att man ska Spela låtar så är det inte lätt att skita i låtarna precis...

Medlem

TV-spel är en riktigt bra marknadsföring för artister. Jag vet inte hur många band jag har börjat lyssna på och köpt skivor med efter att jag hört några låtar i t.ex. Tony Hawk spelen.

Inaktiv
Skrivet av theHarmlessWarrior:

Jag fattar inte hur folk kan tycka GH är kul mer än de första 10 gångerna.

För det är mkt roligare när man blir bättre på det

Medlem

Kanske blir nedladdningsvärt då. Skitspel.

Medlem

Guitar hero ftw lr vad?


signatur

Rawr

1
Skriv svar