Call of Duty 6 från Infinity Ward nästa år

Medlem
Call of Duty 6 från Infinity Ward nästa år

Inte oväntat.

Medlem

Och folk klagar på att EA mjölkar, men jag antar att när det är något för hardcore gamers så är det helt ok.

Inaktiv

heeelllyeeeaaahhhh!!!

CoD: 4 är utan tvekan det mest spelade spelet på min PS3'a!!!

Bring it on IW!!!

Inaktiv

Woow! ge mig nu:D

Inaktiv

Woow, ge mig nu!:D

Medlem
Skrivet av Mahone:

Och folk klagar på att EA mjölkar, men jag antar att när det är något för hardcore gamers så är det helt ok.

De mjölkar ju faktiskt inte, de får två år på sig att utveckla varje spel och i princip varje gång har spelen varit av hög kvalité.

Det är lite skillnad mot EA som släpper spel på spel på spel utan kvalité och utan utvecklingstid.

Medlem
Medlem

ord! alla call of duty-liren fullständigt äger. speciellt med tanke på budgeten och utvecklingstiderna dom har haft på sig med varje


signatur

//monster

Medlem

Hoppas för guds skull att det inte blir WWII då spyr jag.

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Hoppas för guds skull att det inte blir WWII då spyr jag.

Dårå? krig som krig.. sikta skjuta döda.. it's all the same to me 8)

Inaktiv
Skrivet av Gaara:

Hoppas för guds skull att det inte blir WWII då spyr jag.

Neee hoppas fan det är baserat på Modern Warfare, bra mycket coolare gears, vapen och fordon.

Medlem

Tjusigt! 8)

Dock tycker jag det är skumt att de jobbar på både 5an 6an samtidigt =/ . men men.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Hoppas det är vietnam kriget.


signatur

Nämen!

Medlem
Skrivet av rolle90:

Dock tycker jag det är skumt att de jobbar på både 5an 6an samtidigt =/ . men men.

Det är ju inte alls samma spelutvecklare, 3an och 5an står Treyarch för medan Infinity Ward har gjort resten av spelen.

Alla CoD-spelen jag har spelat har ju varit så grymma så jag tror på detta!


signatur

Besök gärna min blogg: http:/mwindmark.blogspot.com

Medlem

Då är det bara vänta till nästa år istället för att slänga bort pengar i november

Medlem

Hoppas de gör större banor utan korridorkänsla den här gången. Spelar inte CoD4 alls längre eftersom det känns så klaustrofobiskt. (Har till och med gått tillbaka till Realitymod till BF2.)

Medlem
Skrivet av NookiE-afk:

Då är det bara vänta till nästa år istället för att slänga bort pengar i november

Du är medveten om att medans Call of Duty 1,2 och 4 fick flera år utvecklingstid så fick Call of Duty 3 knappt ett. Ifall dom också hade fått flera år på sig å tror jag själv att ni inser hur mycket bättre spelet hade blivit, men jag tycker att dom gjorde ett toppenjobb på den tiden så jag tycker iallafall att du ska ge dom en chans.


signatur

<Raven> I tried setting my hotmail password to penis.
<Raven> It said my password wasn't long enough. :(

Medlem
Skrivet av q0rra:
Skrivet av NookiE-afk:

Då är det bara vänta till nästa år istället för att slänga bort pengar i november

Du är medveten om att medans Call of Duty 1,2 och 4 fick flera år utvecklingstid så fick Call of Duty 3 knappt ett. Ifall dom också hade fått flera år på sig å tror jag själv att ni inser hur mycket bättre spelet hade blivit, men jag tycker att dom gjorde ett toppenjobb på den tiden så jag tycker iallafall att du ska ge dom en chans.

Exakt.
Cod 5 blir nog riktigt bra, nu när de fått tid på sig, det ända jag är orolig för är att det använder massa löjliga features från cod4 som de drar med över till cod5.

I.e
*UAV
*Airstrikes etc
*Pick any weapon on both sides

Dock hör Cod hemma i ww2, det blir nog bra.

Inaktiv

De sabbar spelen genom att säga att nästa spel kommer nästa år. Känns som det inte är något att satsa på då.


signatur

Waffleman, 300 meters. northwest!

Medlem
Skrivet av Struggle:

Hoppas det är vietnam kriget.

Håller med, jag tror att dom verkligen skulle lyckas om dom tog sig an Vietnam kriget.


signatur

Hej! jag är ny här.

Medlem

Får se... Jag gillar verkligen känslan i vapnen från WWII så jag hoppas att femman blir riktigt bra. Vet inte hur det blir med sexan, känns lite tidigt men, men.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Gen
Medlem

Kom ens Monkey Island upp i över 5 uppföljare? :>

Medlem

De borde göra en helomvändning och göra det till ett WWI spel... haha like that would happen...

Medlem
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Mahone:

Och folk klagar på att EA mjölkar, men jag antar att när det är något för hardcore gamers så är det helt ok.

De mjölkar ju faktiskt inte, de får två år på sig att utveckla varje spel och i princip varje gång har spelen varit av hög kvalité.

Det är lite skillnad mot EA som släpper spel på spel på spel utan kvalité och utan utvecklingstid.

Heh... Alltid lika roligt att se dessa kommentarer. För det första verkar du inte ha någon uppfattning om vad ordet "mjölkning" står för. För det andra så betyder det inte att alla ogillar EAs spel bara för att du gör det. De senaste åren har EA verkligen höjt kvalitén på sina spel, framförallt sedan Riccitiello klev in rollen som CEO. NHL- och framförallt FIFA-serien (vilka antagligen passar in under mjölknings-kategorin) har verkligen piffats upp de senaste upplagorna.

Men, ja... EA är störst och värst så därför förtjänar de alla negativ kritik. Eller...?

Själv skulle jag nog hellre spela någon årsupplaga av NHL eller FIFA än något av Call of Duty-spelen. Ska vi snacka oinnovativ mjölkning så är väl ändå Call of Duty-serien ett förstklassigt exempel? Jag gillade ettan riktigt mycket, men resten av serien tycker jag är lika intressant som att stirra rakt in i en vägg.


signatur

"There are many aspects of human existence that I will never understand..."

Medlem

Håller med om att EA har skärpt sig och de som gör cod 6 är väl samma som gjorde cod 4?

Medlem

Goda nyheter, dock föga överraskande.


signatur

"Some of the worst mistakes of my life have been haircuts." - Jim Morrison

Medlem

mr.bear: skitsnack att FIFA är upppiffat. Nu släpper dom snart FIFA 2009 och det har exakt samma buggar och problem som 2008 har. Dom fixar ingenting, dom snyggar till och ändrar lagom mycket så att folk ska gå på att det är ett nytt spel.

Medlem

Det jag avskydde från CoD5 ingame klippet va att det saknade weaponbob och han sprang lika snabbt med en thompson som med en bazooka.. vilket är lite lustigt.
Men bara hoppas att det va en tidig version som dom inte hade lagt inte det på bara.

Medlem
Skrivet av mr.bear:
Skrivet av zauii89:
Skrivet av Mahone:

Och folk klagar på att EA mjölkar, men jag antar att när det är något för hardcore gamers så är det helt ok.

De mjölkar ju faktiskt inte, de får två år på sig att utveckla varje spel och i princip varje gång har spelen varit av hög kvalité.

Det är lite skillnad mot EA som släpper spel på spel på spel utan kvalité och utan utvecklingstid.

Heh... Alltid lika roligt att se dessa kommentarer. För det första verkar du inte ha någon uppfattning om vad ordet "mjölkning" står för. För det andra så betyder det inte att alla ogillar EAs spel bara för att du gör det. De senaste åren har EA verkligen höjt kvalitén på sina spel, framförallt sedan Riccitiello klev in rollen som CEO. NHL- och framförallt FIFA-serien (vilka antagligen passar in under mjölknings-kategorin) har verkligen piffats upp de senaste upplagorna.

Men, ja... EA är störst och värst så därför förtjänar de alla negativ kritik. Eller...?

Själv skulle jag nog hellre spela någon årsupplaga av NHL eller FIFA än något av Call of Duty-spelen. Ska vi snacka oinnovativ mjölkning så är väl ändå Call of Duty-serien ett förstklassigt exempel? Jag gillade ettan riktigt mycket, men resten av serien tycker jag är lika intressant som att stirra rakt in i en vägg.

Äger Nhl 07,08,09 till 360, kan då inte påstå att det är någon skillnad mellan dem förutom PRO mode , dynasty och roster updates.

Så jao , EA är nog värst.

123
Skriv svar