Brev från Cecilia Frode..

Medlem
Brev från Cecilia Frode..

Jajamen, om man som jag köpt V for Vendetta idag så ligger det en liten lapp från henne i, som talar om hur duktig jag är som köpt och inte tankat filmen..Hon tycker tom att jag är sexig!! Jodå, eftersom jag köpt filmen har jag gjort nåt intellligent och hon tycker intelligens är sexigt..Sedär!
Tror hon på allvar att sånt hejdar nedladdning??
Så ytterst fånigt!!:P

Kan tillägga att jag köpte filmen efter att först ha sett en piratkopia..8)

Medlem

nån bild, eller bara text?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Medlem

samma sak med den där trailern imot piratkopiering man får se 5 minuter innan man ens kan få igång film fan man köpt

Medlem

mm den reklamen är helt sjuk!
varför ska jag som köpt spelet se den?
idioter.
sen är det faan inte samma sak som att copa nått digitalt å att sno nått fysiskt. om han har 3st filmer och tar 3st, har han 0.
om han har 3 digitala å du copar 3st så har han 3änndå.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Barnsligt resonemang, Ice. Stoppar där...


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:

Barnsligt resonemang, Ice. Stoppar där...

det är väl inte samma sak eller hur? Eftersom tjuven som tar dvd från butiken även tar fodrall, dvd, manual m.m och med största säkerhet kommer varan att saknas av butiksägaren? Att ladda ner tar enbart vinst som kunde funnits?

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

det är väl inte samma sak eller hur?

Vart skrev jag att det var samma sak? ^^


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem
Skrivet av PurreSnurre:
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

det är väl inte samma sak eller hur?

Vart skrev jag att det var samma sak? ^^

det var ju det som ice syftade på att det inte var samma sak, och du sa imot det? O.o jaja vilket fall som helst så ska fan inte vara någon trailer om piratkopering när man väl varit och köpt filmen.

Medlem
Skrivet av Drunken_monkey_boxer:

det var ju det som ice syftade på att det inte var samma sak, och du sa imot det? O.o jaja vilket fall som helst så ska fan inte vara någon trailer om piratkopering när man väl varit och köpt filmen.

Ja, skitsamma Orka. Och håller med, inte fan ska det vara nån trailer när man köpt filmen.

Peace


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

På den gamla goda tiden då jag köpte VHS filmer så var det inte helt ovanligt att man fick snabbspola förbi två / tre trailers för andra filmer


signatur

För din skull: www.piratpartiet.se

Inaktiv
Skrivet av Burglar:

På den gamla goda tiden då jag köpte VHS filmer så var det inte helt ovanligt att man fick snabbspola förbi två / tre trailers för andra filmer

Jo, det har man ju varit med om också! Men då var det ju för att filmbolagen behövde den lilla fjuttiga extra-reklamen som dom fick av det!


signatur

I would rather be infamous than not famous at all!

Medlem

man hyrde tex terminator, och var tvungen att se 3st rekalmer om My little ponny, och 2st teknade barbie filmer samnt 2st filmer med namn som "Fiskaren köpte en stövel" "Mannen som gick hem"


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av Olivaw:

Jajamen, om man som jag köpt V for Vendetta idag så ligger det en liten lapp från henne i, som talar om hur duktig jag är som köpt och inte tankat filmen..Hon tycker tom att jag är sexig!! Jodå, eftersom jag köpt filmen har jag gjort nåt intellligent och hon tycker intelligens är sexigt..Sedär!
Tror hon på allvar att sånt hejdar nedladdning??
Så ytterst fånigt!!:P

Kan tillägga att jag köpte filmen efter att först ha sett en piratkopia..8)

Frågar du en ekonom så hade han tyckt att du var sexig när du kollade piratkopian - spar ju pengar


signatur

Insert funny qoute here

Medlem
Skrivet av IceMan:

"Mannen som gick hem"

I lol'ed

Medlem

På filmerna jag får från den filmklubb jag är med i sitter det ett klistermärke på som upplyser om att 30% av det jag betalar för filmen används för att göra ny film... Mer jävla beckfilm?! Nej, nu köper jag inte fler filmer. ...dessutom , vem fan vill ha ett fult klistermärke på den nyinköpta filmens fodral?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

MFC
Medlem

ROFL


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Medlem
Skrivet av CastorFiber:

På filmerna jag får från den filmklubb jag är med i sitter det ett klistermärke på som upplyser om att 30% av det jag betalar för filmen används för att göra ny film... Mer jävla beckfilm?! Nej, nu köper jag inte fler filmer. ...dessutom , vem fan vill ha ett fult klistermärke på den nyinköpta filmens fodral?

hehe skit bra ^^

men 30% går 70% till de som säljer? dvs _helt_ onödiga utgifter?


signatur

R.I.P The_maxx

Lappen låter ju bra men jag HATAR när skit som att "det är fel att piratkopiera" dyker upp på skärmen i en minut när man köpt sin film. Jag hörde någon som sade att han funderade på att skriva ett brev till producenterna och förklara att ifall de inte slutar att slösa hans tid på sån skit laddar han ner filmerna med skiten borttagen istället.

Jag kunde inte hållit med mer.

Inaktiv

Haha, vad löjligt. Det kanske står så men det hon egentligen menar "Tack för pengarna, sucker!".

Inaktiv
Skrivet av peak_performance:

Lappen låter ju bra men jag HATAR när skit som att "det är fel att piratkopiera" dyker upp på skärmen i en minut när man köpt sin film. Jag hörde någon som sade att han funderade på att skriva ett brev till producenterna och förklara att ifall de inte slutar att slösa hans tid på sån skit laddar han ner filmerna med skiten borttagen istället.

Jag kunde inte hållit med mer.

Precis. Nerladdade versioner är ju dessutom strippade på sånt där skit vilket innebär att detta som vanligt bara är något som straffar konsumenterna. Precis som kopieringsskydd på musikcds.

Inaktiv

"Mannen som gick hem"

Hahah


signatur

War never changes.

Inaktiv

Påminner mig om "Flugan som aldrig kom hem"

Inaktiv

Instämmer totalt, känns som man blir påhoppad och informerad om att piratkopiering är fel...när man dessutom köpt skiten.

Spare me!


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

Du får väl skriva tillbaka och tacka för tacket.

påpeka gärna att du såg piratversionen först

Medlem

säg att den var bättre pga man slapp all reklam och anti-pirat reklamen.


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar