Forumet nu gratis!

Medlem
Forumet nu gratis!

Vill bara uppmärksamma om att Aftonbladets forum nu är gratis! Jo, du hörde rätt - GRATIS!

Och för att tråden inte ska raderas direkt:

Citat:

Ett inlägg i diskussionen Har du skickat ett kärleksbrev du ångrar?

Till vem skulle jag ha skickat dem? Jag har skickat mail till över 200 tjejer på kontaktsajter, men de nobbar mig så fort de får se foto på mig. Sånt är livet i den här ytliga, utseendefixerade världen. Den här kvinnans agerande bevisar att kvinnor är djävulska. Jag ska aldrig mer försöka skriva något till en kvinna, för det uppskattas ändå inte. Vidriga egoister. Ska bli skönt att slippa den här världen snart.

Medlem

signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

hahaha, vilken stackare. för mig direkt till tankar om hur han ser ut och vad han skriver till dom. skapligt ful han måste vara om 200 normala tjejer dissat honom. jag vill ha en bild!

Medlem

Fula människor ska vara med fula människor!

Medlem

"Man skall inte prata med fula människor. Då kan de få för sig att det är okej att se ut så."

Medlem

Det är lätt att få kontakt med tjejer, kanske beror på det han skriver?

Å andra sidan, de flesta tjejerna jag träffat via dejtingsajter har alla haft sina problem och jag önskar faktiskt att jag inte hade träffat några av dom.

Några krav man borde kunna ställa på en tjej är att hon faktiskt ÄR singel och har avslutat sin relation med sitt ex, inte ställer in en dejt för att titta på melodifestivalen, visar bild på sig själv ifrån de senaste 2 åren(!), att hon inte ljuger om sig själv och faktiskt ÄR ute efter en seriös relation och inte bara är där för att chatta.

Tyvärr har jag lärt mig att det är för mycket att begära, är rejält trött på flummhuvuden som tror att de ska träffa nån prins på vit springare på första dejten. Dream on liksom.

Medlem
Skrivet av IceMan:

Är inte det Gollum?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

haha den va bra


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

hehe, galet likt var det i alla fall!

Medlem

Gillar inte riktigt folk som skriver så här:
"Min inställning är en följd av det bemötande jag har fått från tjejer i hela mitt liv. Inte tvärtom."
- finalstand

De skyller bort sin inställning på alla andras dåliga inställning till dem och vägrar därför att göra något bättre av sin egen inställning. Sen undrar de varför folk har dålig inställning till dem.
Det blir bara en ond spiral om man tänker så.
Träffat massor av dessa personer.

Sen kan alla killar se hyvsat snygga ut om de bara pallar! Jag pallar bara halft därför är jag bara lite halvsnygg. Jag har ju min dator, mina kompisar och min moppe.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Inaktiv
Skrivet av Naraccas:

Gillar inte riktigt folk som skriver så här:
"Min inställning är en följd av det bemötande jag har fått från tjejer i hela mitt liv. Inte tvärtom."
- finalstand

De skyller bort sin inställning på alla andras dåliga inställning till dem och vägrar därför att göra något bättre av sin egen inställning. Sen undrar de varför folk har dålig inställning till dem.
Det blir bara en ond spiral om man tänker så.
Träffat massor av dessa personer.

Sen kan alla killar se hyvsat snygga ut om de bara pallar! Jag pallar bara halft därför är jag bara lite halvsnygg. Jag har ju min dator, mina kompisar och min moppe.

jag tror din inställnig präglas väldigt mycket av hur samhällets inställning och bemötande är, sen kan jag lova att i hålan jag bor i finns det exemplar som inte ens skulle se någorlund ut efter en extrem makeover

Medlem
Skrivet av Naraccas:

Gillar inte riktigt folk som skriver så här:
"Min inställning är en följd av det bemötande jag har fått från tjejer i hela mitt liv. Inte tvärtom."
- finalstand

De skyller bort sin inställning på alla andras dåliga inställning till dem och vägrar därför att göra något bättre av sin egen inställning. Sen undrar de varför folk har dålig inställning till dem.
Det blir bara en ond spiral om man tänker så.
Träffat massor av dessa personer.

Sen kan alla killar se hyvsat snygga ut om de bara pallar! Jag pallar bara halft därför är jag bara lite halvsnygg. Jag har ju min dator, mina kompisar och min moppe.

Din moppe.. okej?? Någon kansie inte har upplevt lika mycket liv som vi andra. Prova och lev några år till, sen kan du börja dömma folk, då kommer du inse att det finns en gräns för hur mycket skit en människa kan ta, när du passerar den gränsen så är livet inte lika "lulli lulli lull" längre.

Jag har numera full förståelse för killar som ber tjejer dra åt helvete och hellre spelar spel resten av livet. Idag har jag nästintill tappat tron på kvinnor och funderar på att låsa in mig med bredband och nåt MMO jag också.

Och du.. det spelar ingen roll om du är snygg eller inte, jag har sett skitsnygga tjejer som varit ihop med mega-ugly killar som vägt 120kg+ (och nej, det var INTE muskler). Livet är ett lotteri - du har större chans att vinna pengar på lotto än att hitta någon tjej att dela livet med.

Medlem
Skrivet av Ichinin:
Skrivet av Naraccas:

Gillar inte riktigt folk som skriver så här:
"Min inställning är en följd av det bemötande jag har fått från tjejer i hela mitt liv. Inte tvärtom."
- finalstand

De skyller bort sin inställning på alla andras dåliga inställning till dem och vägrar därför att göra något bättre av sin egen inställning. Sen undrar de varför folk har dålig inställning till dem.
Det blir bara en ond spiral om man tänker så.
Träffat massor av dessa personer.

Sen kan alla killar se hyvsat snygga ut om de bara pallar! Jag pallar bara halft därför är jag bara lite halvsnygg. Jag har ju min dator, mina kompisar och min moppe.

Din moppe.. okej?? Någon kansie inte har upplevt lika mycket liv som vi andra. Prova och lev några år till, sen kan du börja dömma folk, då kommer du inse att det finns en gräns för hur mycket skit en människa kan ta, när du passerar den gränsen så är livet inte lika "lulli lulli lull" längre.

Jag har numera full förståelse för killar som ber tjejer dra åt helvete och hellre spelar spel resten av livet. Idag har jag nästintill tappat tron på kvinnor och funderar på att låsa in mig med bredband och nåt MMO jag också.

Och du.. det spelar ingen roll om du är snygg eller inte, jag har sett skitsnygga tjejer som varit ihop med mega-ugly killar som vägt 120kg+ (och nej, det var INTE muskler). Livet är ett lotteri - du har större chans att vinna pengar på lotto än att hitta någon tjej att dela livet med.

Word, du kommer märka att det blir lite svårare ibland Naraccas. Fast then again, du kanske har tur, men alla brukar genomgå en svår period, vänta tills dess du så får vi se vilken inställning du har. Det var iaf en period för mig när varken bilen, kompisarna eller datorn var värda ett skit för mig, finns annat som är viktigare (är det verkligen det dock?, nåja en diskussion for a rainy day) och det kändes som om jag inte kunde göra något annat för att förbättra min situation.

Medlem

Tjejer är på ett eller annat sätt dum i huvudet. Dom lever i en drömvärd vars fixering ligger på status och glamorositet.

Som kille ska man vara puckad och glad och ha bra inkomst och ny bil.

Tjejer idag är så pass osäkra att dom måste ha en kille med bra inkomst eller bra utbildning eller ett yrke med hög status.

Medlem
Skrivet av Jühan:

Tjejer är på ett eller annat sätt dum i huvudet. Dom lever i en drömvärd vars fixering ligger på status och glamorositet.

Som kille ska man vara puckad och glad och ha bra inkomst och ny bil.

Tjejer idag är så pass osäkra att dom måste ha en kille med bra inkomst eller bra utbildning eller ett yrke med hög status.

Öööhh... och din närmsta kontakt med flickor är via tidningen kaffé eller vad?


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Inaktiv

det tragiska är att jühan har en poäng i vad han säger. cafébrudar eller ej.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Inaktiv

Alltså om man ska gå på djupet är det ett rent biologiskt beteende honor väljer hanen med störst chans att kunna få välskapta och beskyddade barn med.
När allt kommer omkring är vi blott däggdjur...


signatur

Internet är din vän

Medlem

mm tyvärr förstår inte tex Fi att vi är trotts allt djur som har instinkter


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Så länge man har talets gåva kan man få vilken tjej som helst, oberoende av hur du ser ut.
Eller, blir kriminell. Kriminella snubbar har också alltid tjejer kring sig.

"Nice guys always finish last."
Så sant som de är sagt.

Medlem
Skrivet av Lash:

Öööhh... och din närmsta kontakt med flickor är via tidningen kaffé eller vad?

Tror faktiskt mer på att han också varit på dejtingsajter och träffat tjejer IRL.

MFC
Medlem

Äftonblaudet aur skräääääääp


signatur

I believe that if life gives you lemons you should make lemonade & try to find somebody whose life has given them vodka & have a party - Ron White

Inaktiv
Skrivet av ginyu:

Så länge man har talets gåva kan man få vilken tjej som helst, oberoende av hur du ser ut.
Eller, blir kriminell. Kriminella snubbar har också alltid tjejer kring sig.

"Nice guys always finish last."
Så sant som de är sagt.

Jupp, man måste vara social och kunna snacka för det spelar faktist ingen roll hur snygg man är, tjejer kommer aldrig fram till en, dels för att de kanske är blyga (jallafall i den åldern) och för att de helt enkelt förväntar sig att killen ska komma fram och fråga "vad heter du".


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

Medlem

mm det är lustigt, är man krimminel, med i Mafian.
eller äkligt rik men _extremt_ ful så får man tjejer.
tjejer verkar vara mera falska än killar.
en kille sätter inte på en tjej tex en 60årig tant för att hon är rik
medans många tjejer gör det utan å blinka, baah pure evil.


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar