Paranormal Activity

Medlem
Paranormal Activity

Kom precis hem från bion. Det blev Paranormal Activity i kväll.
En film som blivit rätt så dissad va?
"Man ser inget monster, man hör bara ljud" etc. etc.

DET ÄR JU DET SOM ÄR DET ÄCKLIGA! (men JAG såg demonen HELA tiden)

Jag sitter här nu, livrädd! Kommer ikke sova i natt, inte ens tänka tanken på att gå och lägga mig.

Denna filmen gick på alla mina svaga nerver. Den var riktigt läskig!
Mestadels av filmen var seg och ointressant. Väldigt repeterande och man visste ungefär vad som skulle hända.
Men sen ibland så small det till och ja...där är en sak i filmen...en sak...det är så äckligt så jag har gåshud i skrivande stund.

Jag ångrar till 100% att jag såg denna film. Jag tyckte (den där scenen) var det absolut äckligaste jag sett i hela mitt liv. Jag blev nästan paralyserad i biostolen.

Folk skrek, jag satt och kunde inte röra mig.

Usch ja, bara att gratulera de som gjort filmen. De har i alla fall lyckats skrämma en person här i världen och den personen är jag.

Va va det? Hör konstiga ljud nu.

Läs gärna detta om filmen också:
http://www.moviezine.se/film/paranormal-activity

Bra sammanfattat.

#blogg

Medlem
Paranormal Activity

Jag grät av rädsla när jag såg den med min flickvän..


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Medlem

Jag tyckte inte att den var så läskig, har ju sett mycket värre.

Medlem

Se Martyrs om du vill se en äcklig film.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

Medlem

Jag tyckte den var helt värdelös : /

Medlem

Den var inte så jätteläbbig, men den var väldigt obehaglig. Fast bra gjord för en film med så låg budget. Bara $15,000 typ.

Inaktiv

du känner som jag gjorde när jag såg saw 1. kan säga att jag jämt såg mig omkring efter folk i grismasker. grym filmserie btw!

Medlem

jag blev skrämd på ett ställe i filmen.. annars kändes det som att ingenting hände.. för mig var filmen 100kr i elden xD

Medlem

Haha tror jag vet vilken scen du menar när hon dras iväg ??? jag är fortfarande rädd att de ska hända mig haha , inte för att jag tror på sånt där men fyfan vad äckligt ändå

1
Skriv svar