Wrath of the Lich King daterat

Medlem
Wrath of the Lich King daterat

nice

Medlem

Trevligt, kanske man ska ta och boka up en låda isf

Inaktiv
Medlem

Lade mitt konto på is för 2 månader sedan, hoppas jag klarar ig genom November också

Inaktiv

Ska bli riktigt skoj...ser fram emot expansionen. <3

Inaktiv

Tjohej! Äntligen kanske Wowarnas gamehours slår mina gw.


signatur

a"C"RED -

Medlem

NAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJSSS!!!

Men hur ska man ha tid att spela det?... cod5 och gta4 te dator kommer då med ju :$

Medlem

Ooh , tipstack.

Anyway, finns bara ett läge;

Play hard, go pro. Jag är lite mera pumpad inför patchen dock som kommer innan.

Medlem

Vore ju ypperligt nice

Medlem

Notera; De har bekräftat det via mmo-champion / bluepost.

Inaktiv

Men fysatan.. Då åker jag till Thailand i 2v.. Doh.. Aja det får vänta tills jag kommer hem.

Medlem

wowhead, thottbot, projectlore och vad det nu mer finns för sajter med samma reklam har sagt att det är från Blizzard och därför äkta.

men jag kan ändå inte låta bli att vara lite tveksam

[http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=9956327...]

[http://forums.worldofwarcraft.com/thread.html?topicId=9956327...]


signatur

"I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it." - Evelyn Beatrice Hall

Medlem

Här har man varit "ren" i ett halvår och så kommer detta som lär dra ner en i träsket igen. Bah, satans knark.

Medlem

oj, hejdå socialt liv om 2 månader då

Medlem

älska introt alltså

Blizzard är så jävla bra på att göra bra CGI filmer


signatur

Min Dator Går På StjärnKraft !

Ska bli intressant se om "manfallet" på arbetsplatserna blir lika stort som vid Burning Crusade. Många hade tagit semester och de som inte fick det råkade ut för en högst oturlig förkylning eller liknande och blev hemma.
Varning till arbetsgivarna utfärdad nu med andra ord.

Medlem

Is nice
Det blir väl då man drar igång wowkontot igen dådå och folk som stannar hemma från jobbet/skolan ett par veckor för att lira borde ta och hålla sig nån månad till Jul istället, skärpning..

Medlem

Själv så har man redan bokat det för länge sedan
Skall bli skoj som fan att få testa spela Death Knight.


signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb 6000MHz CL36 | GIGABYTE Aero RTX 4080 | Vattenkylning]

Medlem

Oooooh! Nice! Då kan jag göra en Death Knight på riktigt och inte bara flumma runt i betaservrarna Underbart!


signatur

Windows 11 - Windows 10 - Windows 7 - Windows XP - Windows 2000 - Windows 98SE - Windows 3.11 - Windows 3.1 - Ubuntu - Dos 6.22 - Roland MT-32 - Soundblaster 16 - FreeDOS - Amiga 1200 kickstart 3.2.2 - Amiga 600HD kickstart 2.0.4 - Amiga 500 kickstart 3.1 - Apollo Vampire 4+ StandAlone - Switch Oled - Wii - N64 - Snes - Nes - Master System - Megadrive - Playstation 1 - Playstation 3 - Playstation 5 - Xbox 360 - Xbox One S - Xbox Series X - Steam Deck 256 - Commodore A1084S - 5 st CRT - 5 st LCD - 4 st Tac-2 - Oculust Quest

Medlem

kewl att det blev så tidigt
undrar bara hur kul sälj avdelningarna hos rockstar, bethesda och ubisoft m.fl. tycker det är:P


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem

Sounds sweet.

Tror dock jag väntar ett tag med att införskaffa mig det. Lär spela WAR ett tag nu. Är nog förresten ganska skönt att slippa allt folk den första månaden av WotLK. Kommer ihåg hur BC var.


signatur

Hjälp mina drakar genom att klicka på dem, tack <3

Medlem

BTW var kan man lässa detta press medelandet? Enda jag sett är länkar till wowhead men inget officielt press medelande, inte enns på deras sida.

Edit: Bah såg nu att man blev redirektad hit när man går in på deras hemsida: http://www.worldofwarcraft.com/splash-wrathdate.htm var inte så för 30 min sedan ^^.

Medlem

Wrath of the Grind King.

Medlem

Men hur ska man ha tid med alla spel som kommer nu. Fable 2, Fallout 3, WOTLK, WAR m.m... jag tycker dygnen borde vara lite längre.


signatur

You fail

Medlem

Spelat betan ett tag, och det här kan bli riktigt bra. TBC var värdelöst och jag slösade bort bra mycket tid med att hardcore raida ett par månader. Casual lira nån timme om dagen i WOTKL kan nog bli riktigt bra, så sjukt bra atmosfär i wotkl, hittils.

Medlem

Grymt kåt i deras cinematics!
GEIF MIOVIE!

Medlem

Wohoo! Behöver inte sägas mer.


signatur

'It is the mark of an educated mind to be able to entertain a thought without accepting it' -Aristotéles

Medlem

ska blir gutt o lvl:a upp min ret.paladin o slakta en massa efterblivna horde kids.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

NIIIIIIIICE :D:D GIEF GIEF

12
Skriv svar