Wrath of the Lich King daterat

Medlem

Jag som tänkte vara ledig i släppet, men nu har jag varit sjuk en längre tid så känns inte så kul att lämna in en ledighetsansökan lixom. Feck.


signatur

PC: i5-10600K | 3070 Ti | 32GB DDR4 | nVME 1TB

Medlem

Trevligt


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Hur tusan har folk tid att sitta med mmos egentligen? Får man några timmars vanligt spelande i veckan får man vara nöjd.

Medlem

Asch då, jag som precis slutat spela... aja, har väl två månader på mig och njuta av allt vad livet har att erbjuda.


signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Medlem
Skrivet av MiLeS:

Asch då, jag som precis slutat spela... aja, har väl två månader på mig och njuta av allt vad livet har att erbjuda.

haha. :up::up:

Medlem

Allt jag kan säga är att Horde kommer att äga sönder alliance och sen säga att jag inte har råd till detta spel förens 2009 vilket gör mig sur. Men annars så ska Blizzard ha 10st + i kanten. Har Diablo 1 och 2 + tillägget, Starcraft 1+ tillägget och Hela Warcraft serien från 1 till top. Och måste även ha detta spel.


signatur

Watashi no namea wa The Mappen desu.

Inaktiv

World of Horecraft - Wrath of the Bitch King
Måste försöka läsa, måla, motionera och vara så social som möjligt innan den 13 November alltså...


signatur

to play, or not to play...

Medlem
Skrivet av s3ng:

Wrath of the Grind King.

Japp, kommer vara coolt med nya grejjer, som endå tillslut endå kan uppnås med grind, grind, grind... och grind.. + lite mer grind..

Inaktiv

Har tyvärr aldrig kommit in i WoW vilket jag tycker är lite synd då jag gillar deras övriga alster skarpt.
Hur som helst, göra filmer det kan dom!

Gen
Medlem

Ännu en dag då många plötsligt blir "sjuka" och stannar hemma

Medlem

Sjukt bra trailer. Ser den dock hellre på Gametrailers.

Skrivet av Gen:

Ännu en dag då många plötsligt blir "sjuka" och stannar hemma

Vad bra medans ni andra sitter hemma och spela kanske jag kan fixa ett jobb.


signatur
Medlem
Skrivet av TMO_KOTOR:

Hur tusan har folk tid att sitta med mmos egentligen? Får man några timmars vanligt spelande i veckan får man vara nöjd.

Har för mycket fritid och inget liv och inga vänner att vara med svara det på din fråga ^^ Eller så har man vänner men orkar inte vara med dem på sin fritid eftersom man kanske har för mycket läxor att göra så man bara kan göra läxor och spela som jag göra slutar före 1 varje dag förutom torsdagar då jag slutar vid 2 eller något. Och då har man mycket fritid och kan spela mmos och göra läxor också men nu har jag inte spelat för att kassan vart tom så det var lite synd tycker jag.

P.s jag har vänner men jag är inte med dem på min fritid 8)


signatur

Watashi no namea wa The Mappen desu.

Medlem
Skrivet av The Mappen:
Skrivet av TMO_KOTOR:

Hur tusan har folk tid att sitta med mmos egentligen? Får man några timmars vanligt spelande i veckan får man vara nöjd.

Har för mycket fritid och inget liv och inga vänner att vara med svara det på din fråga ^^ Eller så har man vänner men orkar inte vara med dem på sin fritid eftersom man kanske har för mycket läxor att göra så man bara kan göra läxor och spela som jag göra slutar före 1 varje dag förutom torsdagar då jag slutar vid 2 eller något. Och då har man mycket fritid och kan spela mmos och göra läxor också men nu har jag inte spelat för att kassan vart tom så det var lite synd tycker jag.

P.s jag har vänner men jag är inte med dem på min fritid 8)

Eller så har man vänner som också spelar? På så sätt kan man umgås med dem undertiden man spelar!

Medlem

nice trailer. Vet inte om man ska köpa det och aktivera sitt acc. TBC sög sen i slutet på Arena S2. Får se om någon annan man känner köper det. Så kan man se då


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

12
Skriv svar