Fallout 3 eller Bad Company?

Skägg.
10 Chambers
Fallout 3 eller Bad Company?

signatur
Medlem
Fallout 3 eller Bad Company?

Svårt val, det ena är riktigt skoj i multiplayer (speciellt med polare) medans det andra har extremt djupt och engagerande singleplayer. Om du kommer spela BC själv så röstar jag på Fallout 3, annars BC.

Skägg.
10 Chambers

Det blev ingetdera, började på Fallout men kände mig helt omotiverad att plocka upp tråden jag för länge sedan tappat. I BC gick det åt skogen varje runda, plus att jag mötte min förta teamkiller i spelet någonsin, så det blev #Bioshock istället.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Det blev ingetdera, började på Fallout men kände mig helt omotiverad att plocka upp tråden jag för länge sedan tappat. I BC gick det åt skogen varje runda, plus att jag mötte min förta teamkiller i spelet någonsin, så det blev #Bioshock istället.

Så som du känner för Fallout 3, känner jag för Bioshock just nu!

Medlem
Skrivet av 73mpl4R:
Skrivet av spiken:

Det blev ingetdera, började på Fallout men kände mig helt omotiverad att plocka upp tråden jag för länge sedan tappat. I BC gick det åt skogen varje runda, plus att jag mötte min förta teamkiller i spelet någonsin, så det blev #Bioshock istället.

Så som du känner för Fallout 3, känner jag för Bioshock just nu!

Fast Bioshock är ju dock verkligen bäst.


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Skägg.
10 Chambers

Hade inte spelat Bioshock på länge heller men det var klart lättare att hitta tråden när det hyfsat linjärt.

Sidenote om bigdaddy/littlesister-grejen. Cool idé men återupplivningsstationena sabbar det en smula. Senast stred jag med en precis utanför en station och kunde hoppa ut, skjuta ett par skott, dö, och återupprepa tills plåtniklas var nere för räkning.


signatur
Medlem
Skrivet av spiken:

Hade inte spelat Bioshock på länge heller men det var klart lättare att hitta tråden när det hyfsat linjärt.

Sidenote om bigdaddy/littlesister-grejen. Cool idé men återupplivningsstationena sabbar det en smula. Senast stred jag med en precis utanför en station och kunde hoppa ut, skjuta ett par skott, dö, och återupprepa tills plåtniklas var nere för räkning.

Å andra sidan är det ju inte lika "saboterande" om man undviker att dö. Känns lite n00b att dö i Bioshock

Inaktiv

Jag hade nästan samma problem.
Jag var sugen på både Fallout 3 och Borderlands. Även Bad Company, men det lånar jag av en kompis.
Dock ska jag köpa Borderlands istället. Verkar lite roligare på något sätt.


signatur

When It's Game Over. It Is.

1
Skriv svar