Duke Nukem 3D till 360 daterat

Robot
Medlem
Duke Nukem 3D till 360 daterat

håller spelet över 10 år så ska man köpa detta
duke är ett unikt spel med ett extremt noga utvecklarteam.
det fins även 200 archimentspoint i spelet8)


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

Kan de inte ta och datera Duke Nukem Forever med?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Skrivet av Hipshot:

Kan de inte ta och datera Duke Nukem Forever med?

Det kommer aldrig att dateras !! duke nukem FOREVER..... syftar helt klart på
utveklingens längd


signatur

För det mesta bakbinds Troubadix och förses med munkavle .

Medlem

Köper det kanske för 800 mp, men inte 1400.


signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Varför skullem an vilja lira Duke 3D på xbox, när det finns och har funnits på pc i över 10 år. vore det inte bättre de ägnade sig åt att fixa klart DNF någon jävla gång!


signatur

Ja jag vet att jag är bäst!

Inaktiv

skulle aldrig köpa det. för det första så är det så jävla tråkigt att remakes kommer i samma upplösning som tidigare. hade varit en annan sak om dom gjort om texturerna och passat in det så man kan köra hög upplöst över hela skärmen på 1080.

dom enda som förstått poängen med remakes är GRIN

Medlem

det har med microsofts lilla utrymma man ger på servern för alla spel

kör det till pc då och installera high defention pack så får du mycket bättre grafik


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

undrar ifall man fortfarande kan sparka med båda bena samtidigt å skjuta xD


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Kommer bli roligt att få köra Duke Nuke 3D igen, funkar inte på Vista.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Night Hawk:

Kommer bli roligt att få köra Duke Nuke 3D igen, funkar inte på Vista.

När källkoden till Duke Nukem 3D släpptes för över 5 år sen portades det till många format, och naturligtvis även till Windows. Dessa portar funkar vad jag vet även på Vista. Sök på EDuke32 eller JFDuke3D.

Installerar du detta får du också garanterat en bättre spelupplevelse än 360-porten:
http://hrp.duke4.net/

Communityn har ritat om i princip alla texturer i hela spelet i högre upplösning och modellerat osv. Välgjort och finputsat utan att sabba känslan från den gamla grafiken.

Medlem
Skrivet av Forcie:

Installerar du detta får du också garanterat en bättre spelupplevelse än 360-porten:
http://hrp.duke4.net/

har du lirat xbox versionen eller?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av WarpGuN:

har du lirat xbox versionen eller?

Nej. Jag har dragit den slutsatsen genom att ha tillgodogett mig information från featurelistor, screenshots och beskrivningar av 360-porten.

Har följt allt som har med Duke3D att göra i 12 år, har drivit NukeZone här på FragZone en gång i tiden, och ännu längre tillbaka låg jag bakom NukeTeam. Jag ser mig mao som kompetent nog att göra en sån bedömning utan att skämmas.

KoP
Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av WarpGuN:

har du lirat xbox versionen eller?

Nej. Jag har dragit den slutsatsen genom att ha tillgodogett mig information från featurelistor, screenshots och beskrivningar av 360-porten.

Har följt allt som har med Duke3D att göra i 12 år, har drivit NukeZone här på FragZone en gång i tiden, och ännu längre tillbaka låg jag bakom NukeTeam. Jag ser mig mao som kompetent nog att göra en sån bedömning utan att skämmas.

Äsch.. nu ska vi vara glada att Duke Nukem 3D dyker upp på xbla. Det kommer ju ge Duke en liten revival. Och jag själv vill givetvis avnjuta det med den gamla grafiken. Det blir mums.

Medlem
Skrivet av KoP:

Äsch.. nu ska vi vara glada att Duke Nukem 3D dyker upp på xbla. Det kommer ju ge Duke en liten revival. Och jag själv vill givetvis avnjuta det med den gamla grafiken. Det blir mums.

Javisst det är inget fel i släppet, men det har inte skett några revolutionerande förändringar. Lira Duke över nätet har man kunnat göra sedan Internet Commit (iC) kom 1997.
Dessutom kan man inte avnjuta några Duke-moddar till 360 eftersom Microsofts content-policy inte tillåter det.

KoP
Medlem
Skrivet av Forcie:
Skrivet av KoP:

Äsch.. nu ska vi vara glada att Duke Nukem 3D dyker upp på xbla. Det kommer ju ge Duke en liten revival. Och jag själv vill givetvis avnjuta det med den gamla grafiken. Det blir mums.

Javisst det är inget fel i släppet, men det har inte skett några revolutionerande förändringar. Lira Duke över nätet har man kunnat göra sedan Internet Commit (iC) kom 1997.
Dessutom kan man inte avnjuta några Duke-moddar till 360 eftersom Microsofts content-policy inte tillåter det.

Hade dom velat ha en revolutionerande förändring hade dom släppt Duke Nukem Forever. Jag ser inget fel i att avnjuta klassiker så som dom ska vara. Med tidsenlig grafik och ljud. Några moddar till Duke har jag aldrig prövat så avsaknad av den möjligheten kommer jag inte lida av. Tanken bakom xbla är ju att släppa dels remakes, versionen som ligger nära originalet (utan en massa tacky hemmamakade moddar) och en del nysläpp. I mina egna ögon vore det fel att släppa en version av Duke Nukem 3D på anabola steroider på arcade. Då hade jag absolut tvekat inför ett köp. Original is the shit.

Medlem

signatur

"No one will be left to prove that humans existed". - Dave Mustaine

Medlem

Härligt man känner igen banor å allt Klassiker


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

1
Skriv svar