Rare: Xbox-avatarerna planerades långt före Wii

Medlem
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av tysonayt:

F*CK CASUAL och sluta förstöra för riktiga gamers j*vla sk*tföretag är min åsikt.

Äh, fuck hardcore, tråkigt att göra spel med kids som har för mycket tid över som enda målgrupp.

Som spelutvecklare vill man göra spel som man själv tycker om. Hur kan man lära sig uppskatta hardcoregaming som vuxen och arbetandes i en bransch där man har relativt lite fritid?

Ja men man behöver inte endast skapa en massa casual spel, Wii är ju helt förstörd, hoppas inte MS kommer låta utvecklare förstöra Xbox 360 också.

Skrivet av Peppeoll:
Skrivet av Prehn:

Sen hade man planerat Lips långt före Singstar och Scene it långt före Buzz.

bra sagt. microsoft är inget annat än tjuvar som snor ideér av alla andra och gör om dem lite.

Måste bara fråga dig nu, ärligt, var fick Sony idéen med Trophys ifrån tror du?


signatur

Wune - "jo jag klarar crysis på high på allt för jag har 4 gig i ram minne. och dom är på 800 Mhz." - I lol'ed

Skrivet av tysonayt:

Ja men man behöver inte endast skapa en massa casual spel, Wii är ju helt förstörd, hoppas inte MS kommer låta utvecklare förstöra Xbox 360 också.

360 är ju redan riktigt casual, men utan gulligull.

Medlem

...Right, ingen rip-off... Whatever you say, allvarligt talat liksom. Ok att de kan ha planerat dem tidigare men designen kommer ju så uppenbart från Mii's.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

KoP
Medlem
Skrivet av Rolle:

Microsoft stjäl från andra som vanligt, ingen nyhet.

Och Sony stjäl ifrån Microsoft och hunden på katten på råttan på osten.. osv osv osv osv osv..

Alla lånar av varandra och gör något eget utav det.

Medlem

skit i avatars, det nya dashboarden verkar GRYM!

Ingen som vet när det lanseras?

Medlem
Skrivet av tysonayt:
Skrivet av slartibartfast:
Skrivet av tysonayt:

F*CK CASUAL och sluta förstöra för riktiga gamers j*vla sk*tföretag är min åsikt.

Äh, fuck hardcore, tråkigt att göra spel med kids som har för mycket tid över som enda målgrupp.

Som spelutvecklare vill man göra spel som man själv tycker om. Hur kan man lära sig uppskatta hardcoregaming som vuxen och arbetandes i en bransch där man har relativt lite fritid?

Ja men man behöver inte endast skapa en massa casual spel, Wii är ju helt förstörd, hoppas inte MS kommer låta utvecklare förstöra Xbox 360 också.

Skrivet av Peppeoll:
Skrivet av Prehn:

Sen hade man planerat Lips långt före Singstar och Scene it långt före Buzz.

bra sagt. microsoft är inget annat än tjuvar som snor ideér av alla andra och gör om dem lite.

Måste bara fråga dig nu, ärligt, var fick Sony idéen med Trophys ifrån tror du?

Poängsamlar system är knappast MS påfund, och har använts i flertalet spel innan, dock var MS först med att samla alla poäng eller achivments under profilen i communityn , så visst den kan jag ge MS.
Åandra sidan kan du knappast jämföra ett poängsystem med spelstöld eller? Jag menar highscores etc har ju funnits ett bra tag, samt individuella poängsystem för flertalet spel.

Inaktiv

Asså att dom bara orkar...:O

12
Skriv svar