Rekommenderad hårdvara för GTA IV pc

Robot
Inaktiv
Rekommenderad hårdvara för GTA IV pc

18 GB hårddiskutrymme?

Hahaha det ska bli roligt att spela!

I will wait!

Medlem

ser ju inte bra ut iaf.

Medlem
Medlem

längtar som fan

Medlem

Längtar, fick ny dator i somras för 9800kr. så det blir nog högsta graffe
LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Medlem

ligger väl precis under dom där, jag. blir nog första gången jag inte kommer kunna maxa view distance i ett GTA spel! Om inte annat brukar de ju hålla ett tag, så får väl återbesöka liberty city med nästa burk.

Medlem

här kommer liras

Inaktiv

Även jag längtar efter detta spel.

Medlem

18?! Tjena Åke

18 GB hårddiskutrymme blir svårt resten klarar man.


signatur
Medlem

bra att dom lägger ut riktigta rekommenderade systemkrav, bra jobbat!


signatur

P.L.U.R

Medlem

Bör funka hur bra som helst på min dator
Jag tror att det kommer ta 18 GB om man väljer att installera all musik istället för att spela från skivan (som man har kunnat gjort med alla tidigare spelen).
Hur som helst kommer det bli gött

Inaktiv

Ja spelen ökar i storlek... men samtidigt så ökar de inte i storlek. ;P

Medlem

Märkligt att man inte behöver så mycket utrymme på sin Xbox 360, utan endast små sparfiler typ. Kanske har att göra med att det inte är sådär jätteoptimerat till PC som det är för xboxen? Eller har dom bytt ut en massa grafikgrejjer och inte orkat komprimera skiten?

Medlem

HOLY COW!
ARTON gig! galet, när spelen uppger sig ta så här mycket plats är terabytediskarna man köper helt klart motiverade

Medlem
Skrivet av Khorney:

Märkligt att man inte behöver så mycket utrymme på sin Xbox 360, utan endast små sparfiler typ. Kanske har att göra med att det inte är sådär jätteoptimerat till PC som det är för xboxen? Eller har dom bytt ut en massa grafikgrejjer och inte orkat komprimera skiten?

Fast nu installerar man ju inte spelet på 360, så det är väl inte så konstigt att det inte tar nån plats

Medlem

hmm nice! Okomprimerad grafik!
Spela Gta som det ska spelas, fan va nice, hade ändå tänkt o fixa dual eller quad core till vintern!

Medlem

det är ju även förbättrad grafik till pc versionen har jag hört

detta ska blik skoj
supportar allt utan 512mb på grafikkortet får se ifall mitt ati radeon 9800pro klarar biffen


signatur

Robert Bond www.bondmaster.tk
gratis spel från 3drealms: ftp.3drealms.com

Medlem

say what xD 18 GB hårddiskutrymme! det måste vara det törsta spelet som finns just nu
(vill minnas att AoC är på 13-17gb)

men har GTA4 på ps3 8)


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem
Medlem

18 gig är ju en hel del, det som mest oroar.
det är väl det enda som även det kommer vara med på minimum dessutom. om nu det inte är som nån sa ovan med musiken, att man kan köra den via skivan.

Medlem
Skrivet av rolle90:

say what xD 18 GB hårddiskutrymme! det måste vara det törsta spelet som finns just nu
(vill minnas att AoC är på 13-17gb)

men har GTA4 på ps3 8)

Sist jag spelade AoC tog det upp 26gb..

Ganska höga krav, får hoppas att det känns motiverat att skaffa, har redan PS3 versionen men gillar inte att det har så låg upplösning..

Medlem

Inte så farligt stor installation:
Age of Conan ~26Gb
Vanguard Saga of Heroes ~19Gb
GTA IV ~18Gb
Finns säkert flera större spel men GTA IV är inte spektakulärt stort...

Inaktiv

Jadå, visst kirrar datorn biffen!

Medlem
Skrivet av Lanparty:

Mums, undrar bara om denna burk skulle klara det?
Intel Core i7 Quad, 6GB DDR3, 2x HD4870X2, 2x 150GB Raptor, 42" Full HD TV, Creative X-Fi, Logitech Z-5500 5.1

Va!! Finns inte en chans att den klarar det.


signatur

Let man´s petty nations tear themselves apart. -Kola Tompa

KoP
Medlem

Tur man kan avnjuta det på sexboxen då ens dator inte hade pallat spelet.

Medlem

Iiik ska köpa en ny dual core processor i slutet av september men ändå jag har inte råd att köpa ett jävla 512mb grafikort omöjligt !

Medlem

ett bra sätt att stoppa en del av piratkopieringen i alla fall. Nu får man hoppas på att de lagt in en massa högupplösta texturer.

Medlem
Skrivet av voicu:

Iiik ska köpa en ny dual core processor i slutet av september men ändå jag har inte råd att köpa ett jävla 512mb grafikort omöjligt !

512mb kort är ju inte ens dyrt längre.
Sen är det där de "Rekommenderade" inte minimum.

Skrivet av Heya:

Ganska höga krav, får hoppas att det känns motiverat att skaffa, har redan PS3 versionen men gillar inte att det har så låg upplösning..

Vaddå lågupplöst?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

123
Skriv svar