PvE-till-PvP-transfers i WoW

Medlem

Ok kan någon förklara följande för mej. så fort det dyker up en nyhet om wow så är det runt 5-10 pers som alltid skriver wow suger eller något liknande. men om man tittar på andra spelnyheter så ser man inte samma trend, varför?

Medlem
Skrivet av Prime:

Ok kan någon förklara följande för mej. så fort det dyker up en nyhet om wow så är det runt 5-10 pers som alltid skriver wow suger eller något liknande. men om man tittar på andra spelnyheter så ser man inte samma trend, varför?

Haha nu får du ge dig...det är alltid ett evigt krig mellan PC/Konsoll i alla threads eller bråk om att "<insert random name> är inte alls det lika bra som <insert random name>" (roliga är att ibland har inget av spelet folk bråkar om änns släppts )


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Blizzard är riktigt bra på att göra $$$

Medlem

Tänk också på att för bara några månader sedan så var det många som sa att age of conan skulle äga world of warcraft och att blizzard skulle tappa miljoner anhängare.

Det enda hotet mot wow är diablo 3.

Medlem
Skrivet av Clabbe:

Tänk också på att för bara några månader sedan så var det många som sa att age of conan skulle äga world of warcraft och att blizzard skulle tappa miljoner anhängare.

Det enda hotet mot wow är diablo 3.


Men det var ju rätt bra underhållning att läsa inläggen om AoC i början endåxD
D3 lär ju dröjja dock, hoppas man har tid att spela lite när det kommer. Vill ha WotLK nu!

Inaktiv

Emetic även om du tycker att WoW är ett barnspel, nästan 11 miljoner spelar spelet och det börjar bli en av dom större E-sport spelen. Med tanke på att inget annat MMO har klarat av att äns få över 1 miljon, hur i din lilla värld är WoW dåligt/barnsligt/whatever med tanke på att alla trots allt ändå lirar det.

Medlem
Skrivet av Camplord:

Emetic även om du tycker att WoW är ett barnspel, nästan 11 miljoner spelar spelet och det börjar bli en av dom större E-sport spelen. Med tanke på att inget annat MMO har klarat av att äns få över 1 miljon, hur i din lilla värld är WoW dåligt/barnsligt/whatever med tanke på att alla trots allt ändå lirar det.

E-sport...ett mmorpg?? Låter tramsigt.

11 miljoner KAN (även om det inte är det i detta fallet) faktiskt vara 11 miljoner barn


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv

Jag har 3st 60+ rogues och en 35, detta kom försent.


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv
Skrivet av Camplord:

Med tanke på att inget annat MMO har klarat av att äns få över 1 miljon, hur i din lilla värld är WoW dåligt/barnsligt/whatever med tanke på att alla trots allt ändå lirar det.

God morgon, Camplord!

Du lever i en ganska liten värld som inte känner vilket mmorpg som är näst mest spelat i världen. Dessutom att några mmorpgs som sprängt 1M gränsen för många många år sedan, antagligen innan du äns visste vad MMORPGS var.

http://www.mmogchart.com/Chart1.html

Obs.
MMOchart listar inte världens näst mest spelade MMORPG, Ragnarok Online.

Som för övrigt är ett koreanskt spel. (ej japanskt som det står på FZ) Anledningen att det är omöjligt att mäta är p.g.a. 90% av communityt sitter på olagliga privatservrar, men det man vet är att det är fler spelare som spelar RO än Lineage 2.

Det finns mer länder än dom i väst.

Snart släpper NCSOFT:

Aion Online
http://eu.aiononline.com/en/

Samt ett spel som redaktionen FZ.se vägrat skriva en nyhet om, trots flera nyhetstips:

Blade & Soul
http://bns.plaync.co.kr/


signatur

Ajebaje: I vanlig ordning handlar "debatten" mer om att hävda sig själv än att diskutera frågan.

Inaktiv

Oj, bara ett par år försent. Hade kanske fortfarande spelat om denna funktion kommit tidigare.

Förstår inte varför dom envisades så länge.

Medlem

Tycker det låter som flamebaiting för tillfället.

Kom igen nu grabbar - släpp ämnet och gå vidare. Vi snackar spel här och inget annat..det är knappast något att hänga upp sig på


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Okej, nu har jag rensat upp här i flame-träsket, så håll er till vad subject handlar om: PvE till PVP-transfers i WoW. Vad era nick betyder kan ni prata om i offtopic, om ni kan hålla er i skinnet och inte köra pajkastning.

Ytterligare flame i denna tråd tas bort utan förvarning.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

12
Skriv svar