Inaktiv
Terrorism

Jag tycker vi borde stödja USA och Israel i deras krig mot alla dessa islamister och terrorister. För nu får det fan vara nog. Alltså USA fick massa kritik för att det invaderade Irak, de blev ju attackerade. Av terrorister. Sådana som gör såna grejer som de gjorde mot World Trade Center borde jagas och avrättas.:evil:

Medlem

hej å hå, man kan göra allt enkelt


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Va?? HAr jag sagt det?

Medlem

terrorister ska jagas fatt och ställas inför rätta ja, men islamister? ogillar alla sorters religon men ska man verkligen avrätta dom?
sen hadde väll saddam inget att göra med terrorist organisationer, utan var mer ett hot mot världen(usa?) då han tydligen ska ha haft en massa vapen som nån tokig gubbe gett honom, sen hadde nog all den där svarta smörjan som finns i mängder där lite att göra med det också


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv

Jag är emot alla sorters religioner jag med. Men vi ska såklart inte jaga alla islamister utan de som är terrorister och dödar helt oskyldiga människor i Europa och USA.

Youtube-proffs

Då tycker jag du ska ta en kniv och en pistol och gå och slakta alla berusade chafförer som kan DÖDA någon person som helst helt plötsigt, dra till psyket och ta ner alla där, sedan alla pundare. Sedan terrorister, om du kan hitta några i Sverige, för de finns ju så många av.

Terrorism är ett annat sorts krig, frågan är bara vem som börjar. USA Krigar ner ALLT som är som ett "hot" mot dom, men terrorister slaktar ner USA för dom blir bombade av USA hela tiden nonstop dygnet runt.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Medlem

Ehum bygger du din defination av en terrotist av att de dödar sevila. så kan du börja jaga amerikaner å Israeler de har sysslat med stats terrorism i flera år.. eller räknas inte de sevila som blir mördade i irak libanon etc etc?


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem

terrorism är förkastligt och ska inte bortförklaras med att isreal,usa dödar civila då deras mål främst här terrorister/millitära(hoppas jag verkligen) men dom tycker ju om att använda sina hög teknologiska vapen så dom kan rättfärdiga kostnaden av att utveckla dom, idioti att dom ens har det som ett allternativ då terroristerna gömmer sig bland civil befolkningen...
Men man tycker ju dom borde ställas inför rätta för varje civilt offer men man hör ju inte mycket om det förutom om det är extrema fall där soldater kallblodigt mördat dom(abuguraj eller hur fan det stavas och den där 14 åriga flickan som våldtogs och mördades, massakern på civila irakier mm)


signatur

"Let's face it, comedy's a dead art form. Tragedy, now that's funny!"

Inaktiv

Om ni nu är så jävla smarta varför sitter ni inte i samma rum som Putin, Bush och Blair och diskuterar detta med dom??

Inaktiv

Jag håller med Tarden varför försöker ni skydda terrorister bara för att ni inte tycker om USA? Och Polish du försöker vinkla o vända på hela diskussionen ju.

Medlem

använd inte forum då om du inte vill se folk diskutera.


signatur

"Publiken undanbedes från att kasta in bilder på knasiga katter, som kan distrahera spelarna."
- noaxark

Inaktiv

Vad är det som säger att jag inte vill se folk diskutera???

Inaktiv

"Om ni nu är så jävla smarta varför sitter ni inte i samma rum som Putin, Bush och Blair och diskuterar detta med dom??"

Det där säger det. Först framför du dina åsikter, sen när andra framför sina säger du att de kan framföra dem nån annanstans... smart.

Inaktiv

Och en sista grej sen får ni säga nåra grejer.
USA och Israel kommer aldrig attackera oss. De utgör inget hot för oss. Men det gör däremot alla dessa terrorister i Mellanöstern. Se bara på attackerna i Madrid, London och på World Trade Center( minns inte vilken stad:P)

Inaktiv
Skrivet av JAJAJA:

"Om ni nu är så jävla smarta varför sitter ni inte i samma rum som Putin, Bush och Blair och diskuterar detta med dom??"

Det där säger det. Först framför du dina åsikter, sen när andra framför sina säger du att de kan framföra dem nån annanstans... smart.

Ok jag håller med dej. Sorry no hard feelings

Inaktiv
Skrivet av Nelinho:

Och en sista grej sen får ni säga nåra grejer.
USA och Israel kommer aldrig attackera oss. De utgör inget hot för oss. Men det gör däremot alla dessa terrorister i Mellanöstern. Se bara på attackerna i Madrid, London och på World Trade Center( minns inte vilken stad:P)

Ja, och att bomba skiten ur hela mellanöstern gör ju verkligen att terroristerna slutar... *host*
Upplysningsvis kan jag tala om att WTC låg i New York.

Youtube-proffs
Skrivet av Nelinho:

Om ni nu är så jävla smarta varför sitter ni inte i samma rum som Putin, Bush och Blair och diskuterar detta med dom??

Asså, vad är det du säger igentligen?

Vi är inte så jävla smarta, alla är. Ingen normal person vill kriga, bara giriga och rädda personer, som bush.. Blair hänger bara på för att USA saved their ass för längesedan säkert

Putin är inte i krig vad jag kan förstår hittils och så har vi den snea koreanen som retas med bush.. Asså, har du inte tänkt på varför bush attackerade Iraq istället för Nordkorea( om det nu va de landet som va fked up med han korta kinagubben som är galen ) Han Koreanen har visat att han inte är rädd för bush och han hade många mer kärnvapen än Saddam, så varför attackera Iraq av alla länder?

Bara för WTC?

Ja kör på min teori, att bush är girig och vill ha Olja, han blev endast president för hans farsa har viktiga kontakter och alla är rädda i USA för att bush har lagt monster under deras sängar, monster som ser ut som självmordsbombare osv osv.


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Ja eller så kan la vi lägga av med att leta efter terroristerna och bara lägga oss ner o dö o låta islamisterna komma hit ta över hela Europa och USA

Inaktiv

nej, Putin är inte i krig men han diskuterar ju ganska ofta med Bush känns det som

Youtube-proffs
Skrivet av Nelinho:

Ja eller så kan la vi lägga av med att leta efter terroristerna och bara lägga oss ner o dö o låta islamisterna komma hit ta över hela Europa och USA

Du skämtar va?

Tror du ska vara mer rädd för USA än Islamisterna..


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Jag tycker vi glömmer en jävligt viktig grej här. Saddam Hussein var en diktator, han dödade tiotusentals av sitt eget folk, han bedrev massmord på kurder, han invaderade Kuwait.
Han är en av dom sista diktatorerna.

Inaktiv
Skrivet av Polish:
Skrivet av Nelinho:

Ja eller så kan la vi lägga av med att leta efter terroristerna och bara lägga oss ner o dö o låta islamisterna komma hit ta över hela Europa och USA

Du skämtar va?

Tror du ska vara mer rädd för USA än Islamisterna..

Varför "tror" du det??

p.s Fortsätt gärna denna diskussionen den är högintressant

Youtube-proffs
Skrivet av Nelinho:
Skrivet av Polish:
Skrivet av Nelinho:

Ja eller så kan la vi lägga av med att leta efter terroristerna och bara lägga oss ner o dö o låta islamisterna komma hit ta över hela Europa och USA

Du skämtar va?

Tror du ska vara mer rädd för USA än Islamisterna..

Varför "tror" du det??

p.s Fortsätt gärna denna diskussionen den är högintressant

För att USA står för 60 % av alla krig på jorden?


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Ja men de hotar inte oss!! Jag skrev ju det i ett tidigare inlägg att de enligt min åsikt inte är ett hot mot Europa för det råkar vara så att Sverige tillhör Europa.

Youtube-proffs

Men asså, så som USA håller påa tt kriga hela tiden, så kommer någon att få nog, antagligen Nordkorea nu då, så kommer det bli ett jävla kärnvapenkrig, då är det kört för HELA jorden, inte bara europa. Alltså, kärnvapen är inte att leka med, kärnvinter o shit är bara kasst som faen.

som Einsten sa "Jag vet inte vad för vapen människan kommer ha i 3e världskriget, men jag vet att det kommer vara pinnar och stenar i 4e" Nått sånt iaf


signatur

Calle säger att jag är influencer

Inaktiv

Einstein var ju inte direkt världens smartaste människa, komma på nåt så dumt som en atombomb pyttsan

Inaktiv

Nelinho du är en ignorant fool. Hela 911 var en master plan av bush och hans gäng (Illuminati) för att få en anledning att gå ut i krig. Sen hotade USA vårat land med sanktioner om inte regeringen tog ner pirate bay Så snälla är ditt USA. Tycker du borde se lite 911 dokumentärer så kommer du inse att inte allt står rätt till. Liksom vad har hänt efter 911? Först var det Afghanistan, nu Irak (Har dom ens hittat WMD's?) Nu jiddrar dom med Syrien... Som Hideo Kojima tror jag att konstant krig kommer bli en sån stor buisness att den inte kommer kunna gå att stoppa. När USA är klara med Irak och Syrien kommer dom hitta en anledning att hoppa in i nästa arabland...

En mini-dokumentär:
http://www.pentagonstrike.co.uk/pentagon.swf


signatur

Jah Atmosphere

Inaktiv
Skrivet av Nelinho:

Einstein var ju inte direkt världens smartaste människa, komma på nåt så dumt som en atombomb pyttsan

Einstein själv uppfann inte atombomben, det mesta man kan säga är att han lade grunden för atomforskningen, vilket ledde till atombomben...
Einstein var en fredsälskare, han ville verkligen inte ha nån atombomb.
Hans uttalande är dessutom sannolikt nog. Blir det ett tredje världskrig kommer troligtvis kärnvapen spela en stor roll, så att vi genom dessa slår ut hela civilisationen och plötsligt flyttas en jäkla massa sekel bakåt.

Medlem
Skrivet av Nelinho:

nej, Putin är inte i krig men han diskuterar ju ganska ofta med Bush känns det som

det kan ju diskuteras.. ryska armen har slaktat på ganska bra i tjetjenien i flera år nu och gömmer sig bakom parollen "vi bekämpar terrorism" medans de mer ser sig som frihets kämpar då de vill bli fri från ryssland..

hela Ordet terrorism har ju blivit så jädra vridet.. eller glömmer du att staten Israel bygger på stora delar av terrorism när den skapades? nån som kan komma ihåg historie lektionerna va gruppen hette? iaf skillnaden var att då stog palestinerna som bodde i områdena utsatte för terrorn, men det hör man inte mycket om i dag.. why? kan det vara för de är poker polare med yenkarna?.

aje.. säger då bara de. den dagen den där muf killen får som han vill å vi får med i NATO så säger ja då bara de, går han längt fram i ledet så går ja tre steg bakom...


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

Medlem
Skrivet av Lash:
Skrivet av Nelinho:

nej, Putin är inte i krig men han diskuterar ju ganska ofta med Bush känns det som

det kan ju diskuteras.. ryska armen har slaktat på ganska bra i tjetjenien i flera år nu och gömmer sig bakom parollen "vi bekämpar terrorism" medans de mer ser sig som frihets kämpar då de vill bli fri från ryssland..

hela Ordet terrorism har ju blivit så jädra vridet.. eller glömmer du att staten Israel bygger på stora delar av terrorism när den skapades? nån som kan komma ihåg historie lektionerna va gruppen hette? iaf skillnaden var att då stog palestinerna som bodde i områdena utsatte för terrorn, men det hör man inte mycket om i dag.. why? kan det vara för de är poker polare med yenkarna?.

aje.. säger då bara de. den dagen den där muf killen får som han vill å vi får med i NATO så säger ja då bara de, går han längt fram i ledet så går ja tre steg bakom...

Nu är du ute på hal is Lash. Du kan inte jämföra Palestinakonflikten med den i Tjetjenien. Eller har jag bara missuppfattat? Palestinakonflikten är betydligt mer komplex och svårlöst, dessutom så finns det historiska anlag bakom palestiniernas krav, det finns det inte bakom tjetjenernas.

Att en enda människa i världen kan sympatisera med terroristerna i tjetjenien är fruktansvärt. Innan Beslan hade man en viss förståelse för "tjetjenerna", men när man spränger ihjäl 200 barn för "frihetens skull", så tappade de i alla fall mina sympatier.

Skriv svar