Medlem
O-ringen.

Hua..

sitter här och flåsar på O-ringen, för oss vanliga döda, en orienteringtävling.
näst sista dagen, har varit här sedan, hmm,, lördags. dvs grymt länge!
ingen dator förens idag.
bajamajor som stinker skit utavbara helvete så långt ögat kan nå.
ingen ström.
inget rinnande vatten, bara lukten av skit och svett ifrån 15tusen springande tokar!

har faktist själv sprungit en runda i tisdags på 2950m. bommade bort mig men änndå, jag kom runt

först var jag rädd när min tjej _tvingade_ med mig, men det var faktist riktigt skönt, slappa utan dator å ström. förutom bajamajorna..... evil...

men imorn ska jag hem till civilationen!
skönt jag fick tag i en dator här på cafèt så man fick se att internet finns kvar än
ha de gott


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

skit i skogen ice! bara att ta med en rulle och hoppas på att ingen kommer springande.. förresten, när jag läste topicen och såg att du startade den så kunde jag bara inte tro att du var med där, och jag hade ju rätt :>


signatur

When I'm not here, people die.

Inaktiv

Tacka kottar! det fick jag klara mig under baskerprovet i lumpen iaf...sved lite i början


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem
Skrivet av flakkz:

Tacka kottar! det fick jag klara mig under baskerprovet i lumpen iaf...sved lite i början

Låg du med på Gotland eller?


signatur

My goal in life is to be the person my dog thinks I am.

URK
Medlem

kom ihåg när det var i skövde. snacka om hur mycket öl de hade i vårat millitärföråd 12 pal med stark öl. som våra befäll hade svårt med att försöka hålla oss därifrån.


signatur

Intel Core i7-920 Processor ATI Radeon HD 5770 Gigabyte Technology Co., Ltd. X58A-UD7 64-bit Windows 7 6gb ram

Inaktiv

Nee, har 2 månader kvar på Revingehed, men de dagarna kommer jag sent glömma, drygaste ever :<


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

ahh hemma
6nätter i tält, varav 3i prencip på marken pga rusta-luftmaddrass.

första jag gjorde, gick in på toan här och brummade på.
satan så skönt! inte en bajamaja med 30st i rad, slippa höra folk med dåliga magar. SLIPPA känna den där förbannade skit stanken som har varit konstant i 7dagar! inget mera sånt, gu vad skönt.
btw vi fick reda på att det blev 40ton skit varje dygn! inte undran på det stank överallt.

hua datorn verkar seg, han kanske inte mår bra av att vara stilla så här länge.

men kul var det, men skönt att vara hemma!
btw min tjej kom 15plats i D20!

btw, här är jag
http://www.obasen.nu/oringen/2006/resultat/e2/klass/index_152...

Johan Karlsson Klublös Ej godk.

bommade bort mig som sagt ^^
tjejens syster kille sprang för första gången, han van ettapp 1 och kom tvåa idag.
första gången han sprang som sagt
dock kom han sist och dåligt de andra dagarna. men kul kul.


signatur

R.I.P The_maxx

Inaktiv

Eller så bara håller man sig 7 dagar är mitt rekord sen mådde jag inget vidare :/


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem

Uasha!! Orientering :F 9 år var man iväg på de Äckliga evenemanget. Blärg


signatur

jepp du gissade rätt! jag är dysslektiker.

1
Skriv svar