Nyheter i Football Manager 2009

Robot
Medlem
Nyheter i Football Manager 2009

signatur

Den som äger mest när han dör vinner

Medlem

Kommer bli sanslöst buggat - precis som '08. Speciellt med så mycket nya funktioner när de inte ens bemästrat de äldre. Good work.

Medlem

Ja 08' hade en del barnsjukdomar tyvärr...


signatur

Your Forum Community reputation has increased by 1.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Kommer bli sanslöst buggat - precis som '08. Speciellt med så mycket nya funktioner när de inte ens bemästrat de äldre. Good work.

Jag tycker att sista patchen fixade de flesta småbuggar. Men faktum kvarstår att regenereringssystemet av nya spelare är riktigt uselt eftersom alla har fullständigt värdelös fysik och inte når upp till samma standard som de autentiska världsstjärnorna.

Fortfarande ett av tidernas bästa spel ändå i min mening, men de har förtkortat livslängden avsevärt i och med regenereringen. Jag hoppas att SI har tagit till sig av all kritik de har fått angående detta.

Medlem

Gammal nyhet! Step it up a bit FZ!

Medlem
Skrivet av bleetzer:

Gammal nyhet! Step it up a bit FZ!

Vi lyckades tyvärr missa nyheten förra veckan. Hellre lite försent än ingen nyhet alls

Medlem

Ganska gammalt faktiskt .. Men nåja ett spel man tänker spela hursomhelst !

Medlem

Jag är glad iallafall att ni postade den "hellre sent än inte alls" för jag browsar inte runt så mycke på sidor så hade missat det... 3D-motor alltså, ja det låter ju som ett naturligt steg.. bara dom gör det bättre än FIFA Manager gjorde.

Medlem
Skrivet av Sethernis:

Kommer bli sanslöst buggat - precis som '08. Speciellt med så mycket nya funktioner när de inte ens bemästrat de äldre. Good work.

Håller med. Det värsta är balansen, hur motorn fungerar. Jag har kört många spel igenom 08'n och varje gång jag har en period där det går för bra för mig så smäller motorn till mig. Jag gör inga mål och spelare värda 10mille kr gör 2-3 mål från 50 meter på just 2-3 försök.

Typiskt FM, antingen för lätt eller för svårt. Jag tycker att SI games har tappat bort sig. CM 01/02 var perfekt, den balansen var underbar.

Men men: när flertalet av dina kunder är 15-åringar som lär sig utnyttja spelmotorn och använda gamey-tricks för att vinna så lyssnar man på dem uppenbarligen. De som vill spela enkelt får en stor känga i röven, problemet är att det de som spelar fotboll och inte spelmotorn är de spelare som var med på CM tiden.

Medlem

Givet köp! Tror nog oxå på en del buggar men dom har ju jobbat med nya motorn i typ 4 år så förhoppningsvis funkar den skapligt


signatur

Cause i need to watch things die

Medlem
Skrivet av Touhatsu:

Det värsta är balansen, hur motorn fungerar. Jag har kört många spel igenom 08'n och varje gång jag har en period där det går för bra för mig så smäller motorn till mig. Jag gör inga mål och spelare värda 10mille kr gör 2-3 mål från 50 meter på just 2-3 försök.

Tycker att snarare att realismen har höjts. Det är ofta matcher avgörs av rena tillfälligheter vilket hände mycket sällan i de tidigare upplagorna.

Eller hur menar du med "smälla till"?

Medlem

[quote=adeg]

Skrivet av Touhatsu:

Eller hur menar du med "smälla till"?

4-5 matcher där dussinspelare tydligt tillåts av motorn att komma förbi världsbackar som om de vore C.Ronaldo och gör mål lika lätt.

Spelet har helt enkelt bestämt att: näe, nu ska du ha en rejäl svacka. Det händer alltid i februari när allt har gått för bra, varje spel... mina spelare bara tittar på.

Inaktiv

Lär bli buggat som fan. Minns CM4...2D-motorn....

Medlem

Grymt att dom börjar med en 3d motor.. Förhoppningsvis blir den bättre än fifa manager motorn.

Inaktiv

Vilka buggar fanns i 08an?

1
Skriv svar