Inaktiv
Skrivet av Orbek:

Stockholms Län, Tyresö Kommun, Tyvärr, fascist kommun som inte vill ge skolskjuts åt rullstolsbundna barn, och säger "Jasså, jag visste inte att det kan bli så kallt i husvagnar" på frågan varför ett litet barn måste frysa på vintern efter att fått hela sin familj vräkt. Själv fick jag längre strafftid än vissa ungdomsmördare för att ha kastat ett minimalt soffbord väldigt löst på en socialarbetares ben.

Förorten Täby där jag också bott är ingen höjdare det heller, kom till Danderyds Sjukhus psykavdelning, "du ska bara vara tyst jag kan skicka dig till nåt hem i norrland om jag vill", inget illa om norrland men..

Konstigt att Tyresö kommer upp var jag än läser, var där för några dagar sen och sen dess verkar jag se det namnet överallt :<

Scary...


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Medlem
Skrivet av flakkz:
Skrivet av Orbek:

Stockholms Län, Tyresö Kommun, Tyvärr, fascist kommun som inte vill ge skolskjuts åt rullstolsbundna barn, och säger "Jasså, jag visste inte att det kan bli så kallt i husvagnar" på frågan varför ett litet barn måste frysa på vintern efter att fått hela sin familj vräkt. Själv fick jag längre strafftid än vissa ungdomsmördare för att ha kastat ett minimalt soffbord väldigt löst på en socialarbetares ben.

Förorten Täby där jag också bott är ingen höjdare det heller, kom till Danderyds Sjukhus psykavdelning, "du ska bara vara tyst jag kan skicka dig till nåt hem i norrland om jag vill", inget illa om norrland men..

Konstigt att Tyresö kommer upp var jag än läser, var där för några dagar sen och sen dess verkar jag se det namnet överallt :<

Scary...

Sånt är verkligen lite "skrämmande". Händer mig hela tiden, jag kan ha hört talas om något som jag aldrig tidigare sett/hört och helt plötsligt dyker samma sak upp överallt och hela tiden efteråt. Skulle gärna vilja veta vad i helv... det beror på. Det är irriterande.

Inaktiv
Skrivet av astie:
Skrivet av flakkz:
Skrivet av Orbek:

Stockholms Län, Tyresö Kommun, Tyvärr, fascist kommun som inte vill ge skolskjuts åt rullstolsbundna barn, och säger "Jasså, jag visste inte att det kan bli så kallt i husvagnar" på frågan varför ett litet barn måste frysa på vintern efter att fått hela sin familj vräkt. Själv fick jag längre strafftid än vissa ungdomsmördare för att ha kastat ett minimalt soffbord väldigt löst på en socialarbetares ben.

Förorten Täby där jag också bott är ingen höjdare det heller, kom till Danderyds Sjukhus psykavdelning, "du ska bara vara tyst jag kan skicka dig till nåt hem i norrland om jag vill", inget illa om norrland men..

Konstigt att Tyresö kommer upp var jag än läser, var där för några dagar sen och sen dess verkar jag se det namnet överallt :<

Scary...

Sånt är verkligen lite "skrämmande". Händer mig hela tiden, jag kan ha hört talas om något som jag aldrig tidigare sett/hört och helt plötsligt dyker samma sak upp överallt och hela tiden efteråt. Skulle gärna vilja veta vad i helv... det beror på. Det är irriterande.

Troligen att man lägger märke till det mer när man varit där innan, men jag håller med...sjukt störigt :\


signatur

Könssjukdomar är som Pokémon...man är inte tuff förrän man har dem alla.

Inaktiv

Stockholm Såklart?!


signatur

Dr. SkruMp <3 #komsi

Medlem
Skrivet av Lappis:

ftw, alla andra ställen är ju hålor x)

Räknar vi bort alla campingplatser omkring stan (typ Sumpan, Haninge, Tensta) så är Stockholm City inte större än Västerås.

Lågtech stad förresten, vilket århundrade ska ni få automatiska dörröppnare på bussarna?

Medlem
Skrivet av Budolicious:

Bollebygd heter det, en liten håla några mil utanför Göteborg.

Grundat av danska sjöfarare?

Själv bosatt i Lund.


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av Budolicious:

Bollebygd heter det, en liten håla några mil utanför Göteborg.

Grundat av danska sjöfarare?

Själv bosatt i Lund.

Tror inte så, även om det har varit kul de gångerna då man varit nera med, fotbollen förr, och karaten nu och det står bollebygd på ryggen. Folk kikar ju glatt


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Budolicious:
Skrivet av w4rhog:
Skrivet av Budolicious:

Bollebygd heter det, en liten håla några mil utanför Göteborg.

Grundat av danska sjöfarare?

Själv bosatt i Lund.

Tror inte så, även om det har varit kul de gångerna då man varit nera med, fotbollen förr, och karaten nu och det står bollebygd på ryggen. Folk kikar ju glatt

Hehe, kan tänka mig det


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

123
Skriv svar