BioShock PS3-demo i oktober

Robot
Inaktiv
BioShock PS3-demo i oktober

Känns lite sent?


signatur

dare to be bold

Medlem

där ser man- men bätre sent än aldrig!

dock tycker jag inte att det spelet var en höjdare på pc... =/ man kanske blir roligare med kontrol.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

säg nåt fps spel som blir bättre på konsoll än pc rofl.. spela med kontroll ? förstår inte hur ni pallar sånt.

Medlem

om du inte pallar spela med kontrollen koppla in mus och tangentbord.
Tog lite tid innan det kom men snart är det här till ps3;=)


signatur

Jag skriver i trådar Spotify Playlist

Medlem
Skrivet av Aidslol:

om du inte pallar spela med kontrollen koppla in mus och tangentbord.
Tog lite tid innan det kom men snart är det här till ps3;=)

är yterst få spel till ps3 som stödjer funktionen att använda Mus å tangentbord. tror typ att det är bara UT3.


signatur

Survivor of Earthquake Skåne 2008 |PSN: Rolle90 |Live: Rolle90
Cinemaworld.se

Medlem

Känns lite som ett *sista slanten tack* försök

Medlem

Det här hade varit spännande nyheter om det varit för ett år sedan.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

säg nåt fps spel som blir bättre på konsoll än pc rofl.. spela med kontroll ? förstår inte hur ni pallar sånt.

Bioshock på PC (enligt mig) var skitdåligt. Fysiken laggade, man kunde inte konfiguera kontrollerna på vissa knappar, massvis med buggar, m.m

Bioshock var ordentligt mycket bättre på X360 ifall vi uträknar kontrollerna (Dvs mus och tagentbord) och grafiken.

Medlem

Öhhh.... demoversioner brukar vara gratis....bara att dra hem och testa istället för att sitta här och gnälla i förväg.... PC nerdar.... ::räcker ut tungan och kutar som f-n::

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

säg nåt fps spel som blir bättre på konsoll än pc rofl.. spela med kontroll ? förstår inte hur ni pallar sånt.

Förstår inte hur man kan ha problem med FPS med handkontroll, såvida man nu inte har nedsatt finmotorik genom damp eller liknande.

Grattis i så fall.

Medlem
Skrivet av erge:
Skrivet av SWEBarb:

säg nåt fps spel som blir bättre på konsoll än pc rofl.. spela med kontroll ? förstår inte hur ni pallar sånt.

Förstår inte hur man kan ha problem med FPS med handkontroll, såvida man nu inte har nedsatt finmotorik genom damp eller liknande.

Grattis i så fall.

Moget påhopp.

Problemet skulle ju vara att man har sjukt mycket bättre kontroll med mus+tbord. Typ.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

säg nåt fps spel som blir bättre på konsoll än pc rofl.. spela med kontroll ? förstår inte hur ni pallar sånt.

Att säga "rofl", att det är svårt att spela FPS med kontroll samt hete något med "SWE" i sitt namn måste tyda på lite lätt idioti! Grattis!

FPS med kontroll är stört skönt, våga prova!


signatur

En styck signatur.

Medlem

Tycker det är flera fps spel som blir roligare på konsol, bland annat cod4 och ut3 som är det jag provat på senast. Likväl tycker jag det är skönare att sitta/ligga/stå/whatever avslappnat i soffan och gibba loss med en dosa istället för att sitta spänd i hela kroppen 2cm från en skärm i en position som är allt annat än ergonomisk

Medlem

"Det kritikkerrosade spelet släpps den 24 oktober i Europa"
Redan FZ? Mailade om det sedan lääänge, och när ni ändå håller på så uppdatera infon i speldatabasen.
Förbokat sedan länge.
Älskar spelet på PC, varpå det har blivit 11 rundor hittils.
Har just börjat köra det på xbox360, lika underbart där. :heart:


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Inaktiv

Bästa singleplayer spelet jag nånin orkat spela igenom (ettan ofc). Blir nog ett köp (PC?)


signatur

a"C"RED -

Medlem
Skrivet av darknshy:

Bästa singleplayer spelet jag nånin orkat spela igenom (ettan ofc). Blir nog ett köp (PC?)

Ettan? Finns bara BioShock i dagsläget, tvåan kommer nästa år.

Edit: Och du vet att detta är om PS3-versionen, inte tvåan alltså.


signatur

Pingvin, flagga eller äpple. Vem orkar bry sig, vi är alla samma 1or och 0or i slutändan.

Medlem

Jag brukade vara motståndare FPS spel på konsoll, men jag tycker det fungerar rätt bra ändå. Spelar visserligen i princip bara singleplayer spel för FPS spelen på konsoll, då behöver det ju inte vara supersnabba rörelser eller otroligt exakt siktning.

KoP
Medlem
Skrivet av SWEBarb:

säg nåt fps spel som blir bättre på konsoll än pc rofl.. spela med kontroll ? förstår inte hur ni pallar sånt.

Move along.. har nog hört detta en 20-30 gånger.. det har redan nötts och stötts ett x antal gånger i olika trådar.

Medlem

Ser fram emot att få testa det. Har sett fram emot det länge nu.

Inaktiv

aa ska bli roligt å testa faktiskt.

Medlem

Tyckte det var grymt bra till PC:D Ett av dom bästa FPS spelen på länge, Med både bra story och känsla!


signatur

En bra melodi tål vilken behandling som helst.
R.I.P. Mikael "The_Maxx" Löfgren

1
Skriv svar